Heroes Might & Magic 6
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5693
- Dátum registrácie: Ne 23. Dec, 2007, 08:00
- Bydlisko: Banská Bystrica
Heroes Might & Magic 6
Hráva tu niekto Heroes Might & Magic ?
Ďalšie pokračovanie tejto skvelej RPG strategie vyjde 08. September 2011. Tuto hru hrávam už od Heroes Chronicles: Masters of the Elements.
Trailer
Kto si predobjedná hru, môže si zahrať betu, ktorá bude dostupná koncom júna (28.6.2011).
V PGS ju maju za 30€ čo je 20€ menej ako v ubisoft eshope.
Ďalšie pokračovanie tejto skvelej RPG strategie vyjde 08. September 2011. Tuto hru hrávam už od Heroes Chronicles: Masters of the Elements.
Trailer
Kto si predobjedná hru, môže si zahrať betu, ktorá bude dostupná koncom júna (28.6.2011).
V PGS ju maju za 30€ čo je 20€ menej ako v ubisoft eshope.
Spoiler: ukázať
- Zoltan Balaton
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 13796
- Dátum registrácie: Pi 13. Jún, 2008, 20:01
- Bydlisko: Banská Bystrica
Re: Heroes Might & Magic 6
prave som sa dohral..zacal som hrat 5..fu..to je riadna zavislaren..
pamatam kedysi ked som hral 3 tak podobne pocity..jedna z naj hier
na novu cast sa tesim
/
btw patka je zadarmo..s poslednym patchom
pamatam kedysi ked som hral 3 tak podobne pocity..jedna z naj hier
na novu cast sa tesim
/
btw patka je zadarmo..s poslednym patchom
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5693
- Dátum registrácie: Ne 23. Dec, 2007, 08:00
- Bydlisko: Banská Bystrica
Re: Heroes Might & Magic 6
Kde ? na steame ci ubisoft stranke ?Mučo Mačo napísal:btw patka je zadarmo..s poslednym patchom
j je to super hra ... jedna z prvych co som hral. Uplne prva na PC Jagged Alliance 2 a Heroes Might & Magic
Spoiler: ukázať
- Zoltan Balaton
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 13796
- Dátum registrácie: Pi 13. Jún, 2008, 20:01
- Bydlisko: Banská Bystrica
Re: Heroes Might & Magic 6
je to blbost,to som sa len niekde docital ze posledny patch odstranuje securom..tak som z toho o pol druhej rano odvodil to ze je free
inak zatial to prechadzam na prvy pokus,,na "normal" citam ze to vela ludi nejak nezvladalo,najma 2l3m
inak zatial to prechadzam na prvy pokus,,na "normal" citam ze to vela ludi nejak nezvladalo,najma 2l3m
- Zoltan Balaton
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 13796
- Dátum registrácie: Pi 13. Jún, 2008, 20:01
- Bydlisko: Banská Bystrica
Re: Heroes Might & Magic 6
1.Test/nňbenchnark na EHW beta verzie hry
http://extrahardware.cnews.cz/might-and ... kych-karet
dost to je narocne teda,ale aj 5ka, ked sa nakloni kamera, tak to ide aj 3 fps na najvacsie detaily inak 180..divny engine
2.jednotky v 6ke
http://www.maps4heroes.com/heroes6/hero ... tworks.php
http://extrahardware.cnews.cz/might-and ... kych-karet
dost to je narocne teda,ale aj 5ka, ked sa nakloni kamera, tak to ide aj 3 fps na najvacsie detaily inak 180..divny engine
2.jednotky v 6ke
http://www.maps4heroes.com/heroes6/hero ... tworks.php
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5693
- Dátum registrácie: Ne 23. Dec, 2007, 08:00
- Bydlisko: Banská Bystrica
Re: Heroes Might & Magic 6
Dalsie pokracovanie tejto hry nadvezuje na to najlepsie z celej serie no par novych zmien sa mi celkom nepaci.
Napriklad trochu neprehladny hrad, ikony a ked chcem vyjst z hradu nieje tam ziadna ikona Exit alebo podobne. Musi sa stlacit Escape. Tiez dostat sa to inventara a schopnosti hrdinu je trochu obtiadzne. Treba tusim 2x lavy klik na presne rovnake miesto.
Dalsie podla mna zbytocnosti su v combat mode kde kazdy zaciatok noveho turnu pise na stred bojiska ... je to otravne a zbytocne. Dalej pridlhe a trochu komplikovane animacie utokov armady. No co sa mi zo zmien paci v ramci combat modu, ze niektore zlozky armady maju moznost aj dva krat kratko po sebe zautocit alebo pri defense. Pripadne viacerych naraz (zname tiez z predosleho pri niektorych vylepsenych zlozkach armady).
Tie schopnosti a vedomosti hrdinov sa asi nebudu dat tak lahko a rychlo ziskat ... na kazde kuslo alebo schopnost treba level up. Pri patke pri jednom level up bolo mozne ziskat viac v pripade kuziel.
Tesim sa na daleie pokracovanie Might & Magic
Napriklad trochu neprehladny hrad, ikony a ked chcem vyjst z hradu nieje tam ziadna ikona Exit alebo podobne. Musi sa stlacit Escape. Tiez dostat sa to inventara a schopnosti hrdinu je trochu obtiadzne. Treba tusim 2x lavy klik na presne rovnake miesto.
Dalsie podla mna zbytocnosti su v combat mode kde kazdy zaciatok noveho turnu pise na stred bojiska ... je to otravne a zbytocne. Dalej pridlhe a trochu komplikovane animacie utokov armady. No co sa mi zo zmien paci v ramci combat modu, ze niektore zlozky armady maju moznost aj dva krat kratko po sebe zautocit alebo pri defense. Pripadne viacerych naraz (zname tiez z predosleho pri niektorych vylepsenych zlozkach armady).
Tie schopnosti a vedomosti hrdinov sa asi nebudu dat tak lahko a rychlo ziskat ... na kazde kuslo alebo schopnost treba level up. Pri patke pri jednom level up bolo mozne ziskat viac v pripade kuziel.
Tesim sa na daleie pokracovanie Might & Magic
Naposledy upravil/-a Brandoo v So 16. Júl, 2011, 18:16, upravené celkom 2 krát.
Spoiler: ukázať
- Zoltan Balaton
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 13796
- Dátum registrácie: Pi 13. Jún, 2008, 20:01
- Bydlisko: Banská Bystrica
Re: Heroes Might & Magic 6
"2 krad kradko po sebe"
..v patke mozes zikat len jedno kuzlo/schopnost + zvysenie nejakeho statu..ale zas mas na vyber so 4 moznych zo zaciatku
..v patke mozes zikat len jedno kuzlo/schopnost + zvysenie nejakeho statu..ale zas mas na vyber so 4 moznych zo zaciatku
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5693
- Dátum registrácie: Ne 23. Dec, 2007, 08:00
- Bydlisko: Banská Bystrica
Re: Heroes Might & Magic 6
Diky za upozornenie necitam po sebe ...
V patke bolo mozne hrdinu naucit aj styri rozne baliky kuziel. Tam som si zvolil but ze bude mat nadupane kuzla, skusenosti a vedomosti alebo utok, obranu, stastie a ine.
Ale vzdy ked mal co kolvek v expert urovni, tak sa mohol postavit silnejsiemu so slabsou army.
V patke bolo mozne hrdinu naucit aj styri rozne baliky kuziel. Tam som si zvolil but ze bude mat nadupane kuzla, skusenosti a vedomosti alebo utok, obranu, stastie a ine.
Ale vzdy ked mal co kolvek v expert urovni, tak sa mohol postavit silnejsiemu so slabsou army.
Spoiler: ukázať
- Zoltan Balaton
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 13796
- Dátum registrácie: Pi 13. Jún, 2008, 20:01
- Bydlisko: Banská Bystrica
Re: Heroes Might & Magic 6
toto myslim pri levelup..Mučo Mačo napísal: ..v patke mozes zikat len jedno kuzlo/schopnost + zvysenie nejakeho statu..ale zas mas na vyber so 4 moznych zo zaciatku
baliky mozes mat 4 hej celkovo
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5693
- Dátum registrácie: Ne 23. Dec, 2007, 08:00
- Bydlisko: Banská Bystrica
Re: Heroes Might & Magic 6
Tak dnes bola hra oficialne spustena http://might-and-magic.ubi.com/heroes-6 ... m:6-231-32
Uz som si aj zahral. To co mi v bete prekazalo to tam aj zostalo, tiez aj s chybami. Chybu mam na mysli tu, ked sa hra nacita, tak obcas chyba hrdina na obrazovke alebo cela pevnost ... zobrazi sa po par sekundach. Tiez dlhe loadingy (asi ako aj u predchodcu alebo v bete), dlhe nacitavanie hlavneho menu ked tam chcem ist z hry. Ak by som nezrychlil hrdinou alebo armadu, tak je to riadna nuda pokial sa presunie tam kde chcem.
No poviem nieco aj ku kampaniam. Po novom su vsetky otvorene, nie ako v patke ze musel som ich otvarat postupne. Toto je velke + ale sranda ma presla po tom ako som okusil tu kampan. Este som si ani nevybudoval vojsko ani pevnost a nepriatel uz prerazi cez straz co oddeluje jednotlive oblasti a zacina ma atakovat. Toho akoze este zlanem, no hned za jeho zadkom je dalsi s omnoho vatcsou armadou a ja mam len zvysky co ostali po predchazajucom boji. Porazi mojho hrdunu, obsadi pevnost a game over. Nechavam hrat aj pocitac lebo lepsie vie ako na to ... no ani to nestaci. Presiel som uz mnoho kampani ale toto sa mi este nestalo, ze by som bol nuteny si dat najnizsiu obtiaznost ... teda idem skusat na najnizsej.
Tiez robi problem to, ze ked si vyberem vojsko v jednej pevnosti, tak tym padom som vybral zo vsetkych dostupnych budov co je dost neprijemne ked v blizskej buducnosti potrebujem vojsko na opacnom mieste ako je moj hrdina s celym vojskom. To je uz moc ... toto nemali robit. Potom je vojsko nerovnomerne rozmiestnene a jasne, ze nepriatel bude utocit tam kde nieje vojsko alebo len male. Pri prvych mapach ... to bolo v pohode ... no zistil som, ze to bol iba trening
Najsilnejsi vo vsetkych podla mna su Neropolis cize mrtvy ... s nimi sa velmi pohodlne hra. Aj v patke som s nimi tahal duse zo zivych.
Zajtra bude dostupna aj krabicova verzia .. napr. v PGS
Uz som si aj zahral. To co mi v bete prekazalo to tam aj zostalo, tiez aj s chybami. Chybu mam na mysli tu, ked sa hra nacita, tak obcas chyba hrdina na obrazovke alebo cela pevnost ... zobrazi sa po par sekundach. Tiez dlhe loadingy (asi ako aj u predchodcu alebo v bete), dlhe nacitavanie hlavneho menu ked tam chcem ist z hry. Ak by som nezrychlil hrdinou alebo armadu, tak je to riadna nuda pokial sa presunie tam kde chcem.
No poviem nieco aj ku kampaniam. Po novom su vsetky otvorene, nie ako v patke ze musel som ich otvarat postupne. Toto je velke + ale sranda ma presla po tom ako som okusil tu kampan. Este som si ani nevybudoval vojsko ani pevnost a nepriatel uz prerazi cez straz co oddeluje jednotlive oblasti a zacina ma atakovat. Toho akoze este zlanem, no hned za jeho zadkom je dalsi s omnoho vatcsou armadou a ja mam len zvysky co ostali po predchazajucom boji. Porazi mojho hrdunu, obsadi pevnost a game over. Nechavam hrat aj pocitac lebo lepsie vie ako na to ... no ani to nestaci. Presiel som uz mnoho kampani ale toto sa mi este nestalo, ze by som bol nuteny si dat najnizsiu obtiaznost ... teda idem skusat na najnizsej.
Tiez robi problem to, ze ked si vyberem vojsko v jednej pevnosti, tak tym padom som vybral zo vsetkych dostupnych budov co je dost neprijemne ked v blizskej buducnosti potrebujem vojsko na opacnom mieste ako je moj hrdina s celym vojskom. To je uz moc ... toto nemali robit. Potom je vojsko nerovnomerne rozmiestnene a jasne, ze nepriatel bude utocit tam kde nieje vojsko alebo len male. Pri prvych mapach ... to bolo v pohode ... no zistil som, ze to bol iba trening
Najsilnejsi vo vsetkych podla mna su Neropolis cize mrtvy ... s nimi sa velmi pohodlne hra. Aj v patke som s nimi tahal duse zo zivych.
Zajtra bude dostupna aj krabicova verzia .. napr. v PGS
Spoiler: ukázať
- Zoltan Balaton
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 13796
- Dátum registrácie: Pi 13. Jún, 2008, 20:01
- Bydlisko: Banská Bystrica
Re: Heroes Might & Magic 6
neviem co mas za hru ale ja v kampani zacinam za glyfov,zbytok je klasicky zamknuty
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5693
- Dátum registrácie: Ne 23. Dec, 2007, 08:00
- Bydlisko: Banská Bystrica
Re: Heroes Might & Magic 6
To je asi trening ... a potom sa odomknu vsetky kampane. Po treningu nasleduju Necropolis
Spoiler: ukázať
- Zoltan Balaton
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 13796
- Dátum registrácie: Pi 13. Jún, 2008, 20:01
- Bydlisko: Banská Bystrica
Re: Heroes Might & Magic 6
uz len ten trening ma takmer vobec nebavi..vsetko po starom,ani grafika nic moc,vsetko je to nejak zdlhave a nudne + technicke nedostatky..blikajuci kurzor pri vsync, pri zrychlenom pohybe na bojisku maju jednotky hlasy ako heliu patka ma bavila o dost viac..
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5693
- Dátum registrácie: Ne 23. Dec, 2007, 08:00
- Bydlisko: Banská Bystrica
Re: Heroes Might & Magic 6
Grafiku by som az tak neriesil, ta nieje az taka dolezita teda hlavne nie pre mna. Dolezitejsie je aby ma ta hra bavila, ale ked sa mi uz raz zhnusi tak je to navzdy. Hram kampan, ledva nahrabem dake vojsko a pride pan cheater pocitac s dvomi hrdinami a armadou a som v pi... .Alebo uchranit daky hrad a ked si vyberem dake vojsko aby som prezil, tak inde zase chyba lebo sa rodia ako keby iba v jednom meste.
Vela zbytocnych veci je tam a tiez nieco odlisne ako co sme boli zvyknuty po cele tie roky v tejto hre.
Ten trening je z beta verzie a z dema ... tak asi hral, necudujem sa ze ta to nebavi ... ani mna. Blika kurzor, po nacitani hry chyba obcas takmer vsetko na mape po dobu desiatok sekund ... zbytocne animacie pri boji. Len zrychlit hrdinov ,armadu a zatat zuby.
Vela zbytocnych veci je tam a tiez nieco odlisne ako co sme boli zvyknuty po cele tie roky v tejto hre.
Ten trening je z beta verzie a z dema ... tak asi hral, necudujem sa ze ta to nebavi ... ani mna. Blika kurzor, po nacitani hry chyba obcas takmer vsetko na mape po dobu desiatok sekund ... zbytocne animacie pri boji. Len zrychlit hrdinov ,armadu a zatat zuby.
Spoiler: ukázať
- GASPi
- Používateľ
- Príspevky: 2614
- Dátum registrácie: Pi 01. Jún, 2007, 08:00
- Bydlisko: Trnava/Hlohovec
Re: Heroes Might & Magic 6
...blikajuci kurzor sa da odstranit ak vypnes vsync
...ziadne ine graficke problemy som nepostrehol, teda problem je skor u teba
...animacie v boji minimalizuje ak zrychlis boje (pravdou su tie desne zvuky potom)
...nevyvazenost obtiaznosti bude len subjektivny nazor (iked som cital, ze je vo vseobecnosti vyssia ako v predhadzajucom dieli)
...kampane sa odomykaju postupne, ako muco pisal
...vojsko si mozes najat v hocijakom meste a nemusis vsetky z celkoveho prirastku (teda si vies rozdelit do jednotlivych pevnosti)
...osobne sa mne nelubi hlavne zobrazenie mesta a zmeny vzhladu pri postaveni novej budovy (ale nie je to nic hrozne)
...ziadne ine graficke problemy som nepostrehol, teda problem je skor u teba
...animacie v boji minimalizuje ak zrychlis boje (pravdou su tie desne zvuky potom)
...nevyvazenost obtiaznosti bude len subjektivny nazor (iked som cital, ze je vo vseobecnosti vyssia ako v predhadzajucom dieli)
...kampane sa odomykaju postupne, ako muco pisal
...vojsko si mozes najat v hocijakom meste a nemusis vsetky z celkoveho prirastku (teda si vies rozdelit do jednotlivych pevnosti)
...osobne sa mne nelubi hlavne zobrazenie mesta a zmeny vzhladu pri postaveni novej budovy (ale nie je to nic hrozne)