“When we threw in destruction [for Battlefield: Bad Company], with having more dynamic environments in there, it actually worked out pretty well by itself,” Troedsson stated.
zdielam tvoj nazor....este z cias ked som hraval modern warfer a modern warfare 2 a tam v kuse tukal niekto do "T" a revali tam po sebe deti ako pojasene...tu by som to nerad
To bude prva vec ktoru si vypnem v options
Dalsia nova vec... Ked vas zabiju v bf3 a ozivia vas, tak sa vam nebude pocitat death, teda taky system aky bol v bf2. Nie ako to bolo v bc2, ze vas zabili niekto, ozivil vas medic ale death vam ostala. http://forums.electronicarts.co.uk/batt ... -game.html V bete to este bude ako v bc2.
LOL, a to ja snívam o nejakom 27" CRTčku od Philipsu, teraz mám 22" a len si chrochtám blahom
Mobo Asus PRIME B450 Plus CPU Ryzen 7 5800X3D (Noctua NH-U12S + dual fan Noctua NF-A12) GPU MSI GeForce RTX 3070 Ventus 3X RAM G.Skill Ripjaws V F4-4000C18D-32GVK SSD Silicon Power P34A80 CASE Lancool 205 PSU Corsair RM550x case cooling: exhaust 2x Noctua F12, in-take 2x Lian Li 120mm
mne teraz pride 27" 2560x1440 monitor, u mna je skor otazka ci to v BF3 nejak slusne utiahne GTX480. snad to pojde s 2x AA 30fps+ .
ale ktovie.. predsa len to je doslova 2x vacsie ako bezny 1680x1050 monitor
"v BF3 MCOMs nebudou v kompletně zničitelných budovách a tak se nestane, že bude MCOM zničen tím, že na něho budova spadne. Avšak budovy bude stále možné poslat k zemi."
konecne,ved to je asi najvacsia sprostost v bc2...