Neprevzatie baliku na reklamaciu z posty, Tybobo tech LLC
- Memnon
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 3957
- Dátum registrácie: Po 11. Sep, 2006, 02:00
- Bydlisko: Bratislava
Neprevzatie baliku na reklamaciu z posty, Tybobo tech LLC
Zdravim
dostal som sa do takej osemetnej situacie, kedy som bol koli neschopnosti nutneny poslat tovar na reklamaciu
problemom je ze po vyse tyzdni kedy som sa chcel informovat na reklamaciu sa zistilo ze oni o ziadnom baliku nevedia (zevraj nedostali listok) a teraz uz vyse tyzdna sa vyhovaraju ze oni nemozu vyberat postu len konatel a ten stale nema cas
mozu mi toto robit?
vo stvrtok sa balik odoberie z ich posty s5 na moju a +- 22dni a postovne su v haji
dakujem
//upravil som nadpis aby bol presnejsi
dostal som sa do takej osemetnej situacie, kedy som bol koli neschopnosti nutneny poslat tovar na reklamaciu
problemom je ze po vyse tyzdni kedy som sa chcel informovat na reklamaciu sa zistilo ze oni o ziadnom baliku nevedia (zevraj nedostali listok) a teraz uz vyse tyzdna sa vyhovaraju ze oni nemozu vyberat postu len konatel a ten stale nema cas
mozu mi toto robit?
vo stvrtok sa balik odoberie z ich posty s5 na moju a +- 22dni a postovne su v haji
dakujem
//upravil som nadpis aby bol presnejsi
Naposledy upravil/-a Memnon v St 21. Sep, 2011, 11:57, upravené celkom 1 krát.
MB:ASUS Maximus XI Hero / CPU:i9 9900k@5.1(4.8cache)@1.234V / CPUcooler:AC Liquid Freezer II 240 + CM Maker Gel / RAM:4x8GB Patriot Viper 4133Mhz@4oooCL18 / GPU:Gigabyte RTX 4070ti Eagle@0.925V/2670/24600 / SSD:Samsung 970 Evo Plus 2TB / HeadSet:Steelseries Arctis 7 / mouse:Steelseries Rival 650 / keyboard:Fnatic Streak RGB / PSU:Seasonic Focus Plus 850 gold / case:Fractal Design Define R6 Black + Noctua NF-A14 PWM / monitor:Acer Predator XB323UGP
- icefire
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6233
- Dátum registrácie: So 01. Nov, 2008, 19:48
- Bydlisko: Vieden/Bratislava
Re: Neprevzatie reklamacie z posty
Napis nam nazov toho suplikantskeho obchodu, ktory sa nevie zastavit po obycajnu zasielku. Nemy uzas.
Spoiler: ukázať
- Memnon
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 3957
- Dátum registrácie: Po 11. Sep, 2006, 02:00
- Bydlisko: Bratislava
Re: Neprevzatie reklamacie z posty
Tybobo tech , až sa hanbím to napísať
MB:ASUS Maximus XI Hero / CPU:i9 9900k@5.1(4.8cache)@1.234V / CPUcooler:AC Liquid Freezer II 240 + CM Maker Gel / RAM:4x8GB Patriot Viper 4133Mhz@4oooCL18 / GPU:Gigabyte RTX 4070ti Eagle@0.925V/2670/24600 / SSD:Samsung 970 Evo Plus 2TB / HeadSet:Steelseries Arctis 7 / mouse:Steelseries Rival 650 / keyboard:Fnatic Streak RGB / PSU:Seasonic Focus Plus 850 gold / case:Fractal Design Define R6 Black + Noctua NF-A14 PWM / monitor:Acer Predator XB323UGP
-
- Moderátor
- Príspevky: 15054
- Dátum registrácie: Ut 26. Feb, 2008, 14:00
- Bydlisko: Bratislava/Štúrovo
Re: Neprevzatie reklamacie z posty
Postup: Zavolas do SOI, vysvetlis im situaciu, oni ti vysvetlia postup. Ale predbezne asi tolko, ze podnik musi mat osobu s pravom vybavovat reklamacie vzdy. Ak taku osobu nema, tak uz tym porusuje zakon.
http://ec.europa.eu/consumers/cons_int/ ... ovakia.pdf paragraf 18.
http://www.azet.sk/firma/447132/tybobo- ... a-podniku/ => http://www.digitalis.sk/clanky/reklamacie ?
http://ec.europa.eu/consumers/cons_int/ ... ovakia.pdf paragraf 18.
Otazkou je kto je ta firma Tybobo tech(2) Predávajúci je povinný prijať reklamáciu v ktorejkoľvek prevádzkarni, v ktorej je prijatie reklamácie
možné s ohľadom na predávané výrobky alebo poskytované služby, alebo na určenom mieste; to neplatí, ak je
na vykonanie opravy určená iná osoba.
22
)
(3) V prevádzkarni musí byť počas prevádzkovej doby
prítomný zamestnanec poverený vybavovať reklamá-
cie. Pri skupinových zájazdoch musí predávajúci zabezpečiť nepretržitú prítomnosť povereného pracovní-
ka oprávneného vybavovať reklamácie po celý čas
zájazdu.
(4) Predávajúci alebo ním poverený zamestnanec alebo iná povinná osoba určená na opravu je povinný vybaviť reklamáciu ihneď, v zložitých prípadoch do troch
pracovných dní. Do tejto lehoty sa nezapočítava čas
potrebný na odborné posúdenie vady. Vybavenie reklamácie však nesmie trvať dlhšie ako 30 dní. Po uplynutí
tejto lehoty má spotrebiteľ rovnaké práva, akoby išlo
o vadu, ktorú nemožno odstrániť. Predávajúci je povinný, ak reklamáciu neuzná do troch pracovných dní, vý-
robok zaslať na vlastné náklady na odborné posúdenie.
Predávajúci je povinný na požiadanie orgánu dozoru
zaslanie alebo výsledky odborného posúdenia preuká-
zať.
(5) Predávajúci je povinný pri uplatnení reklamácie
vydať spotrebiteľovi potvrdenie.
(6) Predávajúci je povinný o vybavení reklamácie vydať písomný doklad najneskôr do 30 dní od dátumu
uplatnenia reklamácie.
(7) Predávajúci je povinný viesť evidenciu o reklamá-
ciách a predložiť ju na požiadanie orgánu dozoru na
nazretie. Evidencia o reklamácii musí obsahovať údaje
o dátume uplatnenia reklamácie, dátume a spôsobe vybavenia reklamácie.
(8) Povinnosti uvedené v odseku 4 sa vzťahujú aj na
osobu, ktorá je určená na vykonávanie opravy.
http://www.azet.sk/firma/447132/tybobo- ... a-podniku/ => http://www.digitalis.sk/clanky/reklamacie ?
- Memnon
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 3957
- Dátum registrácie: Po 11. Sep, 2006, 02:00
- Bydlisko: Bratislava
Re: Neprevzatie reklamacie z posty
nn tybobo tech ale nakupoval som cez stranku kolonial.sk
na fakture mam tybobo tech llc
na stranke som si precital reklamacny poriadok, dokonca som dostal ho dostal od nich aj prilozeny no sami sa nim neriadia
v podstate co som potreboval to mam, tj ze nieco oficialne porusuju
teda dufam ze ked sa budem stazovat tak snad na Tybobo tech, ci?
na fakture mam tybobo tech llc
na stranke som si precital reklamacny poriadok, dokonca som dostal ho dostal od nich aj prilozeny no sami sa nim neriadia
v podstate co som potreboval to mam, tj ze nieco oficialne porusuju
teda dufam ze ked sa budem stazovat tak snad na Tybobo tech, ci?
MB:ASUS Maximus XI Hero / CPU:i9 9900k@5.1(4.8cache)@1.234V / CPUcooler:AC Liquid Freezer II 240 + CM Maker Gel / RAM:4x8GB Patriot Viper 4133Mhz@4oooCL18 / GPU:Gigabyte RTX 4070ti Eagle@0.925V/2670/24600 / SSD:Samsung 970 Evo Plus 2TB / HeadSet:Steelseries Arctis 7 / mouse:Steelseries Rival 650 / keyboard:Fnatic Streak RGB / PSU:Seasonic Focus Plus 850 gold / case:Fractal Design Define R6 Black + Noctua NF-A14 PWM / monitor:Acer Predator XB323UGP
-
- Moderátor
- Príspevky: 15054
- Dátum registrácie: Ut 26. Feb, 2008, 14:00
- Bydlisko: Bratislava/Štúrovo
Re: Neprevzatie reklamacie z posty
Ano, na toho predajcu, ktory ti to predal. Nazov stranky je irelevantny. Zajtra zavolaj do SOI a ries to s nimi.
- Memnon
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 3957
- Dátum registrácie: Po 11. Sep, 2006, 02:00
- Bydlisko: Bratislava
Re: Neprevzatie reklamacie z posty
MB:ASUS Maximus XI Hero / CPU:i9 9900k@5.1(4.8cache)@1.234V / CPUcooler:AC Liquid Freezer II 240 + CM Maker Gel / RAM:4x8GB Patriot Viper 4133Mhz@4oooCL18 / GPU:Gigabyte RTX 4070ti Eagle@0.925V/2670/24600 / SSD:Samsung 970 Evo Plus 2TB / HeadSet:Steelseries Arctis 7 / mouse:Steelseries Rival 650 / keyboard:Fnatic Streak RGB / PSU:Seasonic Focus Plus 850 gold / case:Fractal Design Define R6 Black + Noctua NF-A14 PWM / monitor:Acer Predator XB323UGP
-
- Moderátor
- Príspevky: 15054
- Dátum registrácie: Ut 26. Feb, 2008, 14:00
- Bydlisko: Bratislava/Štúrovo
Re: Neprevzatie reklamacie z posty
Poslal si ten mail s ohlasenim reklamacie alebo zavolal na ich call centrum ? Ak ano, tak potom je to ich problem ze sa pripravuju o cas ktory mozu stravit riesenim reklamacie. Zavolaj na SOI a povedz ze reklamacia bola nahlasena predajcovi, balik s tovarom si poslal, ale predajca si ho neprevzal, a nech ti povedia oficialny postup ako dalej.
- Memnon
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 3957
- Dátum registrácie: Po 11. Sep, 2006, 02:00
- Bydlisko: Bratislava
Re: Neprevzatie reklamacie z posty
balik som poslal 3. na ich postu dorazil 5.
e-mail -- prvy krat som sa chcel informovat o stave reklamacie 9.9. - ignoracia
e-mail -- druhy krat 12.9. - odpoved ze nic nemaju, poslal som im podacie cislo nic neriesili, jediny kto volal na postu som bol ja
telefonicky -- 14.9. o 8 rano som im prvy krat oznamil ze maju balik na poste od 5.9.
e-mail -- prvy krat som sa chcel informovat o stave reklamacie 9.9. - ignoracia
e-mail -- druhy krat 12.9. - odpoved ze nic nemaju, poslal som im podacie cislo nic neriesili, jediny kto volal na postu som bol ja
telefonicky -- 14.9. o 8 rano som im prvy krat oznamil ze maju balik na poste od 5.9.
MB:ASUS Maximus XI Hero / CPU:i9 9900k@5.1(4.8cache)@1.234V / CPUcooler:AC Liquid Freezer II 240 + CM Maker Gel / RAM:4x8GB Patriot Viper 4133Mhz@4oooCL18 / GPU:Gigabyte RTX 4070ti Eagle@0.925V/2670/24600 / SSD:Samsung 970 Evo Plus 2TB / HeadSet:Steelseries Arctis 7 / mouse:Steelseries Rival 650 / keyboard:Fnatic Streak RGB / PSU:Seasonic Focus Plus 850 gold / case:Fractal Design Define R6 Black + Noctua NF-A14 PWM / monitor:Acer Predator XB323UGP
- felipe25
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5780
- Dátum registrácie: Po 19. Júl, 2010, 13:00
- Bydlisko: Košice
Re: Neprevzatie reklamacie z posty
Ja len ze vela stastia, snad sa Ti podari s nimi riesit reklamaciu.
Mimochodom, co si im posielal? Nemohol si to riesit rovno zo servisom znacky?
Ta firma, no raz som tam pokukoval po megalacnej zrkadlovke, ale ked som si precital par reakcii na nu (nie tie co si sami na seba pisali...), tak mi stacilo. Firma na Rozvojovej 2 ma 10nazvov roznych, rozne stranky atd. Uz toto zavana niecim...
http://www.pricemania.sk/diskusia/skuse ... t4003.html
http://www.pcforum.sk/bestcena-sk-ockos ... 21-15.html
Snad sa Ti postasti a uspesne zreklamujes, alebo ako pisem, ak sa da, kasli na nich a reklamuj priamo v servisnom centre znacky.
Mimochodom, riesil si to zo SOI?
Lebo citujem: "Pokiaľ klienti budú mať s touto firmou nejaké problémy, nemožu sa odvolať ani na SOI, pretože SOI vyhlásila, že s nimi nemože nič robiť, pretože hlavné sídlo majú v cudzine."
tak by bolo zaujimave, co Ti povedali
EDIT Mirdis: prispevky spojene. Nabuduce pouzi tlacidlo "UPRAVIT"
Mimochodom, co si im posielal? Nemohol si to riesit rovno zo servisom znacky?
Ta firma, no raz som tam pokukoval po megalacnej zrkadlovke, ale ked som si precital par reakcii na nu (nie tie co si sami na seba pisali...), tak mi stacilo. Firma na Rozvojovej 2 ma 10nazvov roznych, rozne stranky atd. Uz toto zavana niecim...
http://www.pricemania.sk/diskusia/skuse ... t4003.html
http://www.pcforum.sk/bestcena-sk-ockos ... 21-15.html
Snad sa Ti postasti a uspesne zreklamujes, alebo ako pisem, ak sa da, kasli na nich a reklamuj priamo v servisnom centre znacky.
Mimochodom, riesil si to zo SOI?
Lebo citujem: "Pokiaľ klienti budú mať s touto firmou nejaké problémy, nemožu sa odvolať ani na SOI, pretože SOI vyhlásila, že s nimi nemože nič robiť, pretože hlavné sídlo majú v cudzine."
tak by bolo zaujimave, co Ti povedali
EDIT Mirdis: prispevky spojene. Nabuduce pouzi tlacidlo "UPRAVIT"
Spoiler: ukázať
- Memnon
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 3957
- Dátum registrácie: Po 11. Sep, 2006, 02:00
- Bydlisko: Bratislava
Re: Neprevzatie reklamacie z posty
sa tesim
MB:ASUS Maximus XI Hero / CPU:i9 9900k@5.1(4.8cache)@1.234V / CPUcooler:AC Liquid Freezer II 240 + CM Maker Gel / RAM:4x8GB Patriot Viper 4133Mhz@4oooCL18 / GPU:Gigabyte RTX 4070ti Eagle@0.925V/2670/24600 / SSD:Samsung 970 Evo Plus 2TB / HeadSet:Steelseries Arctis 7 / mouse:Steelseries Rival 650 / keyboard:Fnatic Streak RGB / PSU:Seasonic Focus Plus 850 gold / case:Fractal Design Define R6 Black + Noctua NF-A14 PWM / monitor:Acer Predator XB323UGP
-
- Moderátor
- Príspevky: 15054
- Dátum registrácie: Ut 26. Feb, 2008, 14:00
- Bydlisko: Bratislava/Štúrovo
Re: Neprevzatie reklamacie z posty
TyBobo tech LLC, organizačná zložka podniku
Rozvojová 2
04011 Košice
Slovenská republika
IČO: 44635788
DIČ: 2022775909
IČDPH: SK202275909
Registrácia na OR OS Košice I, Oddiel:PO, vložka číslo: 425/V
Niet co riesit. Organizacna zlozka podniku, so slovenskym ICO, DIC, ICDPH... SOI na nich ma paky. Ak nie oni, tak sud a exekutor urcite.
Plus mozes skusit zautocit cez matersku firmu :
TyBobo tech LLC
Adresa: Barksdale Professional Center 113, Newark 197 11, Delaware, USA
=> http://www.attorneygeneral.delaware.gov ... aint.shtml
Rozvojová 2
04011 Košice
Slovenská republika
IČO: 44635788
DIČ: 2022775909
IČDPH: SK202275909
Registrácia na OR OS Košice I, Oddiel:PO, vložka číslo: 425/V
Niet co riesit. Organizacna zlozka podniku, so slovenskym ICO, DIC, ICDPH... SOI na nich ma paky. Ak nie oni, tak sud a exekutor urcite.
Plus mozes skusit zautocit cez matersku firmu :
TyBobo tech LLC
Adresa: Barksdale Professional Center 113, Newark 197 11, Delaware, USA
=> http://www.attorneygeneral.delaware.gov ... aint.shtml
Za pokus to stoji.The two primary statutes enforced by the Consumer Protection Unit are the Consumer Fraud Act and the Deceptive Trade Practices Act. Consumer fraud occurs when a business makes a misrepresentation during the sale or lease of goods or services. Consumer fraud always involves a lie or deception. A breach of contract occurs when one party to an agreement fails to perform the promises made under the contract. However, failure to perform all of the contract promises does not amount to consumer fraud. Most consumer complaints involve a breach of contract but not consumer fraud.
A trade practice is deceptive if the business makes a misrepresentation about the quality or benefits of its goods or services. The law prohibits business from making false statements about their own goods or services or the goods and services offered by other businesses.
- Memnon
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 3957
- Dátum registrácie: Po 11. Sep, 2006, 02:00
- Bydlisko: Bratislava
Re: Neprevzatie reklamacie z posty
vcera som im teda pohrozil tou soi-kou - tak nanecisto
dnes som volal na postu ze tam boli, ale splnomocnenie ktore doniesli nebolo notarom overene
konatel odcestoval s5 do kosic
balik mi tam podrzia do 30.9.
navrhli mi ze objednaju rovno graficku kartu, aby mi kompenzovali zbytocne prietahy s tym ze reklamovany balik znovu odoslem na postu diakovce a zaroven mi preplatia naklady na postu spojene s opatovnym posielanim zasielky
pre istotu som poslal uz mail na soi ako mam dalej postupovat, pre kazdy pripad
edit: tak dnes mi prvy krat iniciatvne zavolali
prisla im totiz dalsia karta od dodavatela, ktora mala byt nahrada za tu moju, zase ale prisla nespravna
teda zistili ze dodavatel ma popletene nejake skladove cisla, a ze v utorok by mala dorazit spravna karta
dnes som volal na postu ze tam boli, ale splnomocnenie ktore doniesli nebolo notarom overene
konatel odcestoval s5 do kosic
balik mi tam podrzia do 30.9.
navrhli mi ze objednaju rovno graficku kartu, aby mi kompenzovali zbytocne prietahy s tym ze reklamovany balik znovu odoslem na postu diakovce a zaroven mi preplatia naklady na postu spojene s opatovnym posielanim zasielky
pre istotu som poslal uz mail na soi ako mam dalej postupovat, pre kazdy pripad
edit: tak dnes mi prvy krat iniciatvne zavolali
prisla im totiz dalsia karta od dodavatela, ktora mala byt nahrada za tu moju, zase ale prisla nespravna
teda zistili ze dodavatel ma popletene nejake skladove cisla, a ze v utorok by mala dorazit spravna karta
MB:ASUS Maximus XI Hero / CPU:i9 9900k@5.1(4.8cache)@1.234V / CPUcooler:AC Liquid Freezer II 240 + CM Maker Gel / RAM:4x8GB Patriot Viper 4133Mhz@4oooCL18 / GPU:Gigabyte RTX 4070ti Eagle@0.925V/2670/24600 / SSD:Samsung 970 Evo Plus 2TB / HeadSet:Steelseries Arctis 7 / mouse:Steelseries Rival 650 / keyboard:Fnatic Streak RGB / PSU:Seasonic Focus Plus 850 gold / case:Fractal Design Define R6 Black + Noctua NF-A14 PWM / monitor:Acer Predator XB323UGP
- Memnon
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 3957
- Dátum registrácie: Po 11. Sep, 2006, 02:00
- Bydlisko: Bratislava
Ukoncenie
tak presne ako mi na reklamaciach hovorili v utorok dorazila spravna karta
odoslali mi ju cez GLS (dokrceny roh krabice, este ze to balia jak matriosky, krabica v krabici, UPS prislo v normalnom stave)
karta tento krat prisla spravna karta tj gainward GTX 560Ti GS
co je ale usmevne(teraz) je fakt ze karta ktoru mi poslali povodne, caka este stale na prevzatie na ich poste(mila tetuska mi to tam drzi a neposiela s5)
cize to ze karta z reklamacie prisla skor nez karta na reklamciu pokladam za velmi ustretovy krok
na SOIku uz kaslem, dost pomohla v pohybe vpred, ked som vypenil do telefonu a zacal sa nou ohanat, ale z horeuvedeneho postupu riesenia reklamacie a faktom ze na to chcem zabudnut uz s nimi komunikovat nebudem (asi to nie je spravne, ale...)
poucenie: za tie nervy, telefonaty a strateny cas tych par usetrenych euro urcite nestalo
PS: dakujem za odkazy faugusztinovi
odoslali mi ju cez GLS (dokrceny roh krabice, este ze to balia jak matriosky, krabica v krabici, UPS prislo v normalnom stave)
karta tento krat prisla spravna karta tj gainward GTX 560Ti GS
co je ale usmevne(teraz) je fakt ze karta ktoru mi poslali povodne, caka este stale na prevzatie na ich poste(mila tetuska mi to tam drzi a neposiela s5)
cize to ze karta z reklamacie prisla skor nez karta na reklamciu pokladam za velmi ustretovy krok
na SOIku uz kaslem, dost pomohla v pohybe vpred, ked som vypenil do telefonu a zacal sa nou ohanat, ale z horeuvedeneho postupu riesenia reklamacie a faktom ze na to chcem zabudnut uz s nimi komunikovat nebudem (asi to nie je spravne, ale...)
poucenie: za tie nervy, telefonaty a strateny cas tych par usetrenych euro urcite nestalo
PS: dakujem za odkazy faugusztinovi
MB:ASUS Maximus XI Hero / CPU:i9 9900k@5.1(4.8cache)@1.234V / CPUcooler:AC Liquid Freezer II 240 + CM Maker Gel / RAM:4x8GB Patriot Viper 4133Mhz@4oooCL18 / GPU:Gigabyte RTX 4070ti Eagle@0.925V/2670/24600 / SSD:Samsung 970 Evo Plus 2TB / HeadSet:Steelseries Arctis 7 / mouse:Steelseries Rival 650 / keyboard:Fnatic Streak RGB / PSU:Seasonic Focus Plus 850 gold / case:Fractal Design Define R6 Black + Noctua NF-A14 PWM / monitor:Acer Predator XB323UGP