jackhammer napísal:aspon viem co je tvoj primarny ciel v tejto hre..
a ja by som chcel taky anti-hnupsniper tank co mu ebne na hlavu zakazdym ked lovi najdlhsie hs (castokrat samozrejeme zo spawnu)
Ano máš pravdu. Môj primárny cieľ je hrať ako sniper. Je v tom problém? Týmu dokážem pomôcť aj tak. Sniper chráni, pozoruje, označuje, upozorňuje. Takže je platným členom týmu. A keď je príležitosť, tak zaútočí. To že si niekedy zastrieľam na rekord, je len taka osobka. Zväčša útočím v rozmedzí do 500m. Takže neosočuj hneď ako niekto niečo napíše...
A len tak aby tu aj niečo ku hre bolo, tak sa mi nepáči, že M89B, ktorú som si len teraz v noci odomkol, tak má iba 5 nábojov v zásobníku, kdežto oficiálne má mať 10...
A niekedy to dobre na chuja hituje. Ale možno je to len serverom. Som včera hral metro a s DAO-12 s flechete nábojmi zomierali až na tri rany... Nepamätám si, že by sa malo takéto niečo meniť po update... A vôbec, keď to chceli mať ohromne reálne, teda podľa tých úkážok pred vydaním to na mňa tak pôsobilo, tak by si mohli uvedomiť, že po zásahu z brokovnice hocikam, je ten človek viac-menej odpísaný. A nie že ja ho trafím dvakrát a on si ma ešte pokojne zabije... Ja viem, že hráči ako FEAR vkuse nadávajú, že ich vkuse z niečoho dávajú a že je to overpowered, ale tak keď je to také v skutočnosti, tak by to také malo byť aj v hre. To je ako keby v CSS mala AWP damage ako Scout, len preto, lebo niektorým sa nepáči, že ich z toho dávajú na jednu ranu... A to mi pripomína, že veľakrát niekoho trafím z M40A5 do tela a jemu sa nič nestane... Ako je sakra možné prežiť zásah zo sniperky? Veď trochu rozumu by do toho mohli dať...