zážitky s alza.sk
- Memnon
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 3957
- Dátum registrácie: Po 11. Sep, 2006, 02:00
- Bydlisko: Bratislava
Re: zážitky s alza.sk
tak dnes sa mi vratila moja graficka karta 9800GTX+ po vyse mesiaci z reklamacky - resp servisneho strediska
tak som tam prisiel priniesol mi krabicu a zacal nieco pisat na PC
tak som ho upozornil ze to nie je moja karta - krabica bola od HD4850
v tom sme sa dopatrali ze vnutri je vymenena nova 9800GTX+ -technik vypisuje dalej, pozeram ze chyba redukcia na display port, ktoru pouzivam, tak ho poziadam o redukciu, povie ze prislusenstvo nema tak ze mi da dobropis
v tom druhy technik skusenejsi sa zacne rypat a povie ze ziadny dobropis ze on redukciu najde aj CD tak hovorim ze chcem krabicu povodnu, tam to zabalil a vypisal dobropis
pointa: vdaka nekompletnemu baleniu ktore mi chceli vratit sa stalo z vymeny 2roky starej karty vratenie penazi
edit: este som postrehol taku debatu medzi tymi technikmi - neskuseny sa pytal ako to ma vypisat (chcel to napisat ze bolo nekompletne balenie ako dovod) ten skusenejsi ho hned zarazil ze aby tam nic take nepisal ze nech napise ze zakaznik nesuhlasil s vymenou
zabavne, to si budem pamatat do buducna
tak som tam prisiel priniesol mi krabicu a zacal nieco pisat na PC
tak som ho upozornil ze to nie je moja karta - krabica bola od HD4850
v tom sme sa dopatrali ze vnutri je vymenena nova 9800GTX+ -technik vypisuje dalej, pozeram ze chyba redukcia na display port, ktoru pouzivam, tak ho poziadam o redukciu, povie ze prislusenstvo nema tak ze mi da dobropis
v tom druhy technik skusenejsi sa zacne rypat a povie ze ziadny dobropis ze on redukciu najde aj CD tak hovorim ze chcem krabicu povodnu, tam to zabalil a vypisal dobropis
pointa: vdaka nekompletnemu baleniu ktore mi chceli vratit sa stalo z vymeny 2roky starej karty vratenie penazi
edit: este som postrehol taku debatu medzi tymi technikmi - neskuseny sa pytal ako to ma vypisat (chcel to napisat ze bolo nekompletne balenie ako dovod) ten skusenejsi ho hned zarazil ze aby tam nic take nepisal ze nech napise ze zakaznik nesuhlasil s vymenou
zabavne, to si budem pamatat do buducna
Naposledy upravil/-a Memnon v Ut 30. Nov, 2010, 23:28, upravené celkom 1 krát.
MB:ASUS Maximus XI Hero / CPU:i9 9900k@5.1(4.8cache)@1.234V / CPUcooler:AC Liquid Freezer II 240 + CM Maker Gel / RAM:4x8GB Patriot Viper 4133Mhz@4oooCL18 / GPU:Gigabyte RTX 4070ti Eagle@0.925V/2670/24600 / SSD:Samsung 970 Evo Plus 2TB / HeadSet:Steelseries Arctis 7 / mouse:Steelseries Rival 650 / keyboard:Fnatic Streak RGB / PSU:Seasonic Focus Plus 850 gold / case:Fractal Design Define R6 Black + Noctua NF-A14 PWM / monitor:Acer Predator XB323UGP
- icefire
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6233
- Dátum registrácie: So 01. Nov, 2008, 19:48
- Bydlisko: Vieden/Bratislava
Re: zážitky s alza.sk
Memmon bud rad, ze si postupoval, ako si postupoval. Asi maju novu politiku ohladom vracania penazi, ked na to upozornil ten druhy kolega. Dobre vediet, uz tam nebudem nakupovat. Aj tak mi presne taku istu cenu (v 2/3 lacnejsiu) s tym istym vyberom dokaze poskytnut jeden maly obchod v Nitre, nie taky moloch ako alza. Trapaci.
Spoiler: ukázať
Re: zážitky s alza.sk
AhojMemnon napísal:tak dnes sa mi vratila moja graficka karta 9800GTX+ po vyse mesiaci z reklamacky - resp servisneho strediska
tak som tam prisiel priniesol mi krabicu a zacal nieco pisat na PC
tak som ho upozornil ze to nie je moja karta - krabica bola od HD4850
v tom sme sa dopatrali ze vnutri je vymenena nova 9800GTX+ -technik vypisuje dalej, pozeram ze chyba redukcia na display port, ktoru pouzivam, tak ho poziadam o redukciu, povie ze prislusenstvo nema tak ze mi da dobropis
v tom druhy technik skusenejsi sa zacne rypat a povie ze ziadny dobropis ze on redukciu najde aj CD tak hovorim ze chcem krabicu povodnu, tam to zabalil a vypisal dobropis
pointa: vdaka nekompletnemu baleniu ktore mi chceli vratit sa stalo z vymeny 2roky starej karty vratenie penazi
edit: este som postrehol taku debatu medzi tymi technikmi - neskuseny sa pytal ako to ma vypisat (chcel to napisat ze bolo nekompletne balenie ako dovod) ten skusenejsi ho hned zarazil ze aby tam nic take nepisal ze nech napise ze zakaznik nesuhlasil s vymenou
zabavne, to si budem pamatat do buducna
Čo sa tyka tej grafiky si podla mňa dopadol dobre. A ten koment sa mi zda logicke technik si na seba neušije slučku s tým že do reklamacie napiše: Nenašli sme ku grafickej karte prislušenstvo možno by ho za to nahaňali...
Tak to napisal tak že zakaznik nesuhlasi s vymenou( na čo má právo) a a obe strany boli spokojne.
- landrower
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6969
- Dátum registrácie: Pi 16. Okt, 2009, 16:45
- Bydlisko: Bratislava II
Re: zážitky s alza.sk
inak v alze vseobecne nieje problem dostat novy kus. ak sa nepodari prva oprava a clovek tam chodi osobne tak automaticky dobropis... alebo niekedy zjavne aj novy kus, ale asi len u veci co sa este predavaju, teda existuju dakde na sklade...
Steam: michalsveto
Spoiler: ukázať
- Memnon
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 3957
- Dátum registrácie: Po 11. Sep, 2006, 02:00
- Bydlisko: Bratislava
Re: zážitky s alza.sk
moju kartu uz alza nepredava tak ma prekvapilo ze sa mi vratila zbrusu nova karta
na rebricku moznosti vybavenia reklamacie som vyhral 1. cenu nakolko nic lepsie ako vratenie penazi za 2roky staru kartu som si priat nemohol
na rebricku moznosti vybavenia reklamacie som vyhral 1. cenu nakolko nic lepsie ako vratenie penazi za 2roky staru kartu som si priat nemohol
MB:ASUS Maximus XI Hero / CPU:i9 9900k@5.1(4.8cache)@1.234V / CPUcooler:AC Liquid Freezer II 240 + CM Maker Gel / RAM:4x8GB Patriot Viper 4133Mhz@4oooCL18 / GPU:Gigabyte RTX 4070ti Eagle@0.925V/2670/24600 / SSD:Samsung 970 Evo Plus 2TB / HeadSet:Steelseries Arctis 7 / mouse:Steelseries Rival 650 / keyboard:Fnatic Streak RGB / PSU:Seasonic Focus Plus 850 gold / case:Fractal Design Define R6 Black + Noctua NF-A14 PWM / monitor:Acer Predator XB323UGP
Re: zážitky s alza.sk
Chcem sa spytat ci nema niekto skusenost s vratenim tovaru?
Moja situacia je taka: Chcel by som vratit notebook, ktory som si objednal cez net, prevzal a zaplatil na centrale v BA.
Mozem ist kludne na centralu s tym ze chcem vratit notebook? Treba asi aj sprievodny list ze?
A neni to asi take jednoduche ze mi vratia hned peniaze, ci?
Inak notebook je v original krabici, este je polepeny ochrannymi paskami a so vsetkym.
Diky za odpoved.
Moja situacia je taka: Chcel by som vratit notebook, ktory som si objednal cez net, prevzal a zaplatil na centrale v BA.
Mozem ist kludne na centralu s tym ze chcem vratit notebook? Treba asi aj sprievodny list ze?
A neni to asi take jednoduche ze mi vratia hned peniaze, ci?
Inak notebook je v original krabici, este je polepeny ochrannymi paskami a so vsetkym.
Diky za odpoved.
-
- Moderátor
- Príspevky: 15054
- Dátum registrácie: Ut 26. Feb, 2008, 14:00
- Bydlisko: Bratislava/Štúrovo
Re: zážitky s alza.sk
1) si v obdobi kedy mozes tovar vratit, tj tych par dni ?
2) ak ano, tak chod osobne na pobocku, oddelenie reklamacii tusim a povedz ze chces vratit tovar. Chlapik skontroluje ci je prislusenstvo kompletne, fakturu. Spravi ti dobropis, s nim mozes ist potom k typkovi vedla automatov na peniaze, ktory ti voci dobropisu vrati peniaze. Alebo si kupis novy tovar.
Ja som takto davnejsie vracal kameru, ktora mala pokazeny mikrofon na druhy den po zakupeni, cele to bolo vyriesene za cca 10 minut. Jedine co trvalo bolo fakt to, ze typek kontroloval ci je kompletne prislusenstvo.
2) ak ano, tak chod osobne na pobocku, oddelenie reklamacii tusim a povedz ze chces vratit tovar. Chlapik skontroluje ci je prislusenstvo kompletne, fakturu. Spravi ti dobropis, s nim mozes ist potom k typkovi vedla automatov na peniaze, ktory ti voci dobropisu vrati peniaze. Alebo si kupis novy tovar.
Ja som takto davnejsie vracal kameru, ktora mala pokazeny mikrofon na druhy den po zakupeni, cele to bolo vyriesene za cca 10 minut. Jedine co trvalo bolo fakt to, ze typek kontroloval ci je kompletne prislusenstvo.
Re: zážitky s alza.sk
No keby bol takyto scenar tak to je super. Vcera som si ho kupil, bohuzial som nespokojny s displejom preto chcem vratit.faugusztin napísal:1) si v obdobi kedy mozes tovar vratit, tj tych par dni ?
2) ak ano, tak chod osobne na pobocku, oddelenie reklamacii tusim a povedz ze chces vratit tovar. Chlapik skontroluje ci je prislusenstvo kompletne, fakturu. Spravi ti dobropis, s nim mozes ist potom k typkovi vedla automatov na peniaze, ktory ti voci dobropisu vrati peniaze. Alebo si kupis novy tovar.
Ja som takto davnejsie vracal kameru, ktora mala pokazeny mikrofon na druhy den po zakupeni, cele to bolo vyriesene za cca 10 minut. Jedine co trvalo bolo fakt to, ze typek kontroloval ci je kompletne prislusenstvo.
- icefire
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6233
- Dátum registrácie: So 01. Nov, 2008, 19:48
- Bydlisko: Vieden/Bratislava
Re: zážitky s alza.sk
Kolega vracal minule tiez, absolutne bez problemov. Ak by zlepsili reklamacie, znova by som tam aj zacal kupovat...
Spoiler: ukázať
Re: zážitky s alza.sk
no tak som siel skusit vratit.. a vratil som sa aj s notebookom
Cakal som ze bude nejaky poplatok dole za reinstall windowsu kedze som si tam spravil ucet a tak.
Akurat ze to bolo za 40 Euro, potom popozeral notebook, nasiel tam nejake mini skrabance ktore som ani ja nemusel spravit (sice je nemozne pri takom materiali po hodine pouzivania zanechat ako nove), povedal ze to bude vymena krytu a to stoji nieco. Nakoniec mi povedal vycislenu sumu 110 Eur za vsetko. Ze uff.. Povedal ze mi spravi cenu, to som si ale nemyslel ze typek to uz dava aj zaskladnit a robi vratku (pritom som vobec nepovedal ci to vlastne chcem a ako som sa rozhodol). Nakoniec ze mi spravil cenu 70 Eur. Povedal som ze to neberiem, povedal mi ale ze uz to dal do systemu a tak (hlavne ze som vobec nepovedal ako som rozhodnuty). Nakoniec mi to stornoval, a velmi milo mi hovoril ze keby som si to rozmyslel tak nech kludne dojdem to vratit.
Pride mi to trocha ako keby boli "vychcani" pri tomto. Povodna suma 720 a dostal by som 650. Cakal som ze mi strhnu nieco ale nie az tolko.
Notebook som pouzil pred tym max. 2hod. Aj to som skusal iba benchmarky a pod.
Cakal som ze bude nejaky poplatok dole za reinstall windowsu kedze som si tam spravil ucet a tak.
Akurat ze to bolo za 40 Euro, potom popozeral notebook, nasiel tam nejake mini skrabance ktore som ani ja nemusel spravit (sice je nemozne pri takom materiali po hodine pouzivania zanechat ako nove), povedal ze to bude vymena krytu a to stoji nieco. Nakoniec mi povedal vycislenu sumu 110 Eur za vsetko. Ze uff.. Povedal ze mi spravi cenu, to som si ale nemyslel ze typek to uz dava aj zaskladnit a robi vratku (pritom som vobec nepovedal ci to vlastne chcem a ako som sa rozhodol). Nakoniec ze mi spravil cenu 70 Eur. Povedal som ze to neberiem, povedal mi ale ze uz to dal do systemu a tak (hlavne ze som vobec nepovedal ako som rozhodnuty). Nakoniec mi to stornoval, a velmi milo mi hovoril ze keby som si to rozmyslel tak nech kludne dojdem to vratit.
Pride mi to trocha ako keby boli "vychcani" pri tomto. Povodna suma 720 a dostal by som 650. Cakal som ze mi strhnu nieco ale nie az tolko.
Notebook som pouzil pred tym max. 2hod. Aj to som skusal iba benchmarky a pod.
Re: zážitky s alza.sk
Mne doteraz vyreklamovali vsetko. A ze ich bolo. Aj viditelne cierne, zhorene.icefire napísal:Kolega vracal minule tiez, absolutne bez problemov. Ak by zlepsili reklamacie, znova by som tam aj zacal kupovat...
- landrower
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6969
- Dátum registrácie: Pi 16. Okt, 2009, 16:45
- Bydlisko: Bratislava II
Re: zážitky s alza.sk
ja mam tiez len dobre skusenosti s reklamackami....
doniesol som zhoreny zdroj, typek cuchol k tomu, ze "vyhorel?" s malou dusickou hovorim ze asi hej a on len nieco v zmysle ze to su tie lacne sity a vypisal protokol
nehovoriac o zlomeni kabla na sluchatkach.. viackrat pri viacerych modeloch
a potom aj veci co nebola moja chyba presli... (posahana doska, disk...)
doniesol som zhoreny zdroj, typek cuchol k tomu, ze "vyhorel?" s malou dusickou hovorim ze asi hej a on len nieco v zmysle ze to su tie lacne sity a vypisal protokol
nehovoriac o zlomeni kabla na sluchatkach.. viackrat pri viacerych modeloch
a potom aj veci co nebola moja chyba presli... (posahana doska, disk...)
Steam: michalsveto
Spoiler: ukázať
Re: zážitky s alza.sk
Dal som reklamovat v alze Logitech g9x, zajtra ubehne 30 dni od podania reklamacie. Predpokladam ze mi budu chciet vystavit dobropis. Problem ale je, ze ta myska je asi o 15e drahsia ako ked som ju kupoval. Cosi som googlil a nasiel som toto: Po uplynutí tejto lehoty má spotrebiteľ právo od zmluvy odstúpiť alebo má právo na výmenu výrobku za nový výrobok. To znamena ze mam pravo ziadat novy kus tohto vyrobku? Ma s tym niekto skusenosti? Nebudem predsa doplacat 15e kedze ta cena isla hore...
Spoiler: ukázať
Re: zážitky s alza.sk
Teoreticky ti mozu este ponuknut ekvivalentnu nahradu, iny vyrobok s podobnymi parametrami... Ale to je dost nerealne, ze sa dohodnete, takze to podla mna skonci vratenim sumy, ktoru si za tovar dal. Na vyplatenie rozdielu urcite nemas ziadny narok.
Mne je jasne, ze budes poskodeny, ale druha strana byva poskodenejsia ovela castejsie a takmer vzdy ziskava zakazik. Za sumu ktoru kedysi zaplatil, dostava prakticky vzdy lepsi, vykonnejsi vyrobok. Holt smola v tvojom pripade. Napadnutelne to je jedine v tom pripade, ak by mali ten vyrobok skladom, alebo na objednavku a nutili ta vystavenim dobropisu ho kupit drahsie.
edit: Tak pozeram oni ju maju skladom. Potom podla mna nie je o com. Pozaduj rovnaky tovar a s dobropisom nech si vytru..
Mne je jasne, ze budes poskodeny, ale druha strana byva poskodenejsia ovela castejsie a takmer vzdy ziskava zakazik. Za sumu ktoru kedysi zaplatil, dostava prakticky vzdy lepsi, vykonnejsi vyrobok. Holt smola v tvojom pripade. Napadnutelne to je jedine v tom pripade, ak by mali ten vyrobok skladom, alebo na objednavku a nutili ta vystavenim dobropisu ho kupit drahsie.
edit: Tak pozeram oni ju maju skladom. Potom podla mna nie je o com. Pozaduj rovnaky tovar a s dobropisom nech si vytru..
Uvedene je to ako prve riesenie, ostatne moznosti su spomenute az neskor.Ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby vec mohla byť riadne používaná ako vec bez vady, predávajúci ponúkne kupujúcemu výmenu vadného tovaru za tovar s rovnakými, alebo podobnými úžitkovými vlastnosťami alebo vystaví dobropis.
- Toman
- VIP
- Príspevky: 7733
- Dátum registrácie: St 06. Júl, 2005, 20:00
- Bydlisko: Engerau/Dreamland (Bratislava/Senec) (22)
Re: zážitky s alza.sk
idem akurat nakupovat nejake hry na xbox, chce niekto nieco konkretne?
AMD 7600X, B650M, 32Gb 6400, RTX 3070TI, Fractal Torrent