Tretia reklamácia Dell Studio 1555 a vrátenie peňazí

Všetko o reklamáciách a skúsenostiach s predajcami ...
Používateľov profilový obrázok
gomez008
Nový používateľ
Nový používateľ
Príspevky: 53
Dátum registrácie: Pi 17. Mar, 2006, 02:00

Tretia reklamácia Dell Studio 1555 a vrátenie peňazí

Príspevok od používateľa gomez008 »

Zdravím chcel by som sa spýtať ako je to s treťou reklamáciou a vrátením peňazí? Musí sa pokaziť 3 krát ten istý komponent? Alebo platí záruka na notebook ako celok čiže je jedno čo sa pokazí pretože notebook ako celok je vadný. Lebo prvý krát som reklamoval disk poslali mi nový a starý si vyzdvihol kuriér, druhý krát som reklamoval displej ten mi prišiel technik vymeniť a teraz sa mi zase posr.l disk. Tak by ma zaujímalo či už mám nárok na vrátenie peňazí alebo by sa musel ten disk ešte raz pokaziť. Ďakujem za rady :-)
Používateľov profilový obrázok
wOne
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 2548
Dátum registrácie: Št 11. Mar, 2010, 21:55
Bydlisko: Nitra

Re: Tretia reklamácia Dell Studio 1555 a vrátenie peňazí

Príspevok od používateľa wOne »

takze teraz sa ti zavada prevajavila sice 3krat ale na tom istom komponente tj. u tea disk iba druhy krat.


je to tak ze sa ti musi napr. ten disk pokazit este raz aby si mal narok na vratenie penazi.
RGB
Používateľov profilový obrázok
gomez008
Nový používateľ
Nový používateľ
Príspevky: 53
Dátum registrácie: Pi 17. Mar, 2006, 02:00

Re: Tretia reklamácia Dell Studio 1555 a vrátenie peňazí

Príspevok od používateľa gomez008 »

Určite je to takto? lebo podľa toho paragrafu som to pochopil tak že proste keď sa ten notebook stále kazí tak to nemusí byť tá istá vec.
§ 623
(1) Ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa vec mohla riadne
užívať ako vec bez vady, má kupujúci právo na výmenu veci alebo má právo od zmluvy odstúpiť. Tie
isté práva prislúchajú kupujúcemu, ak ide síce o odstrániteľné vady, ak však kupujúci nemôže pre
opätovné vyskytnutie sa vady po oprave alebo pre väčší počet vád vec riadne užívať.

A taktiež s tým displejom. Ten čo mi tam vymenili sa ani z ďaleka nepribližuje vernosťou farieb tomu povodnému (LED full HD) pričom keď som volal na dell linku tak mi chlapík povedal že ten displej ktorý sa tam dával originál sa už nevyrába ale dali mi tam displej s tými istými parametrami ale od iného výrobcu. A neviem čo s tým mám robiť pretože to je fakt otras...mizerné pozorovacie uhly a strašné skreslovanie tmavých farieb. Čierna vobec nieje čiernou a keď sa pozriem trochu z prava tak ten obraz vyzerá ako keby bol natiahnuty do bielej priesvitnej folie...
Používateľov profilový obrázok
StoOka360
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 206
Dátum registrácie: Ne 01. Apr, 2012, 15:08
Bydlisko: Bratislava

Re: Tretia reklamácia Dell Studio 1555 a vrátenie peňazí

Príspevok od používateľa StoOka360 »

Narok na vratenie mas pri tretej tej istej reklamacii,teda vymeny komponentu...pripadne 4x roznej rma.
Používateľov profilový obrázok
gomez008
Nový používateľ
Nový používateľ
Príspevky: 53
Dátum registrácie: Pi 17. Mar, 2006, 02:00

Re: Tretia reklamácia Dell Studio 1555 a vrátenie peňazí

Príspevok od používateľa gomez008 »

aha ok dakujem. a to ohľadom displeja?
Používateľov profilový obrázok
wOne
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 2548
Dátum registrácie: Št 11. Mar, 2010, 21:55
Bydlisko: Nitra

Re: Tretia reklamácia Dell Studio 1555 a vrátenie peňazí

Príspevok od používateľa wOne »

stale to je iba 3tia reklamacia pri 4tej ak ked nebude vadny ten isty komponent mas tiez narok.

ten disk sa ti pokazil 2x, ak sa to stane este raz ze to bude disk tak mas narok na vratene €€
RGB
Používateľov profilový obrázok
gomez008
Nový používateľ
Nový používateľ
Príspevky: 53
Dátum registrácie: Pi 17. Mar, 2006, 02:00

Re: Tretia reklamácia Dell Studio 1555 a vrátenie peňazí

Príspevok od používateľa gomez008 »

to chapem ale ja som mal na mysli skor to že ten displej čo mi dali ma horšiu kvalitu obrazu alebo podsvietenia a je od ineho vyrobcu aj keď vraj má presne tie isté parametre ako origo ktory sa už nevyraba
Používateľov profilový obrázok
wOne
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 2548
Dátum registrácie: Št 11. Mar, 2010, 21:55
Bydlisko: Nitra

Re: Tretia reklamácia Dell Studio 1555 a vrátenie peňazí

Príspevok od používateľa wOne »

tak dell si nevyrába vlastne paneli pokial viem, neviem aky displej ti tam dali ale jedine samsung, LG, AUO, alebo pri najhorsom chimej.


taketo veci si nevyhadas, pripadne este skus kalibraciu.
RGB
Používateľov profilový obrázok
gomez008
Nový používateľ
Nový používateľ
Príspevky: 53
Dátum registrácie: Pi 17. Mar, 2006, 02:00

Re: Tretia reklamácia Dell Studio 1555 a vrátenie peňazí

Príspevok od používateľa gomez008 »

Veď ja nehovorim že si ich vyraba. Takisto aj disky si nevyraba a ked tam bol napr hitachi a oni pri reklamacii daju novy WD tak mas narok odstupit od zmluvy pretoze to nieje ten isty vyrobok. Tak ma zaujima či to tak nemože byť aj v tomto pripade ked je ten rozdiel v obraze zretelny a je ho dost vidiet. A ku tej kalibracii ešte..na pozorovacom uhle ktory je ovela horsi toho moc nenakalibrujem podla mna.
Používateľov profilový obrázok
gomez008
Nový používateľ
Nový používateľ
Príspevky: 53
Dátum registrácie: Pi 17. Mar, 2006, 02:00

Re: Tretia reklamácia Dell Studio 1555 a vrátenie peňazí

Príspevok od používateľa gomez008 »

Ak by niekoho zaujímalo konečné vyjadrenie SOI. Bolo mi povedané že v mojom prípade sa nedá nič robiť keďže sa závada prejavila po dvoch rokoch čo je zákonom stanovená záručná doba. Vybavenie reklamácie po dvoch rokoch závisí už len od spoločnosti čiže už nemôžem žiadať o vrátenie peňazí aj keď mi tam dali displej s omnoho horšími parametrami. :( Dúfam že nikomu sa nič podobné nestane
Používateľov profilový obrázok
shiro
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 8597
Dátum registrácie: Št 21. Dec, 2006, 02:00
Bydlisko: Banska Bystrica

Re: Tretia reklamácia Dell Studio 1555 a vrátenie peňazí

Príspevok od používateľa shiro »

gomez008 napísal:Takisto aj disky si nevyraba a ked tam bol napr hitachi a oni pri reklamacii daju novy WD tak mas narok odstupit od zmluvy pretoze to nieje ten isty vyrobok.
skade mas takuto kravinu? vyrobca disku ti moze byt u prdele, jedine keby sa to lisilo kapacitou tak mozes daco vravet. Vtedy by si nedostal zodpovedajuci vymeneny diel. Vyrobca je tu nepodstatny.
gomez008 napísal:Tak ma zaujima či to tak nemože byť aj v tomto pripade ked je ten rozdiel v obraze zretelny a je ho dost vidiet. A ku tej kalibracii ešte..na pozorovacom uhle ktory je ovela horsi toho moc nenakalibrujem podla mna.
no skus ale rozmyslat: riesit pozorovacie uhly pri booku je naco dobre? pozeras sa na neho pod uhlom 50 stupnov zhora z boku? to sa ti tak pohodlne tuka do klavesky? sa vzdy rehocem ked sa nejaky vyrobca vychvaluje super pozorovacimmi uhlami a 99.999999% uzivatelov a populacie na displej stejne cumi spredu a nie zboku lebo neni preco a je to blbost divat sa na to zboku.

Co sa kalibracie tyka, to sa robi kalibracnou sondou a riesi sa to pri drahych profi monitoroch na ktorych sa robi DTP a podobne zveriny kde porebujes vidiet co najviac farebneho RGB rozsahu. Na doma ti je to nanic.

Pokial ma novy panel co ti menili stejne rozlisenie, jas a ostatne parametre, tak je to ok. Tebe sa to moze vidiet rozdielne, lebo par rokov si cumel na jeden panel, co je samozrejme a ma ti to ihned logicky napadnut. O mesiac ti to uz bude jedno, zvyknes si. Akoze, reklamaciu tej opravy skusit mozes, no musi to byt fakt dobre viditelne u cloveka co RMA riesi a uvidis ako sa k tomu postavia.
Ryzen 7 3700X | SilentiumPC Fera 3 | Asrock X570M Pro4 | Patriot Viper 4 Blackout 16GB DDR4-3600 CL17 | Gainward RTX4060 Ti Pegasus 8GB | Samsung 970evo Plus 250GB NVMe | Corsair MP510 1TB NVMe | Samsung 980 Pro 2TB NVMe | Corsair RM550x | 32" Samsung ViewFinity S60UA | 3x Noctua NF-S12B redux 1200 PWM
Xiaomi Mi 9 Lite 64GB
Používateľov profilový obrázok
gomez008
Nový používateľ
Nový používateľ
Príspevky: 53
Dátum registrácie: Pi 17. Mar, 2006, 02:00

Re: Tretia reklamácia Dell Studio 1555 a vrátenie peňazí

Príspevok od používateľa gomez008 »

ako keby ten displej nemenil farby ako chameleon pri sebamenšom náklone tak by mi to bolo u prdele. ale proste tento nedokaže ani čiernu zobraziť tak aby bola čierna. a keď náhodou nájdem aj taký sklon tak pravý horný roh je už šedý a nie čierny...mám to takto už vyše 2 mesiace a stále som si nezvykol hm...
Používateľov profilový obrázok
shiro
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 8597
Dátum registrácie: Št 21. Dec, 2006, 02:00
Bydlisko: Banska Bystrica

Re: Tretia reklamácia Dell Studio 1555 a vrátenie peňazí

Príspevok od používateľa shiro »

ako som vravel, ked to riadne bije do oci, mozes to reklamovat.
Ryzen 7 3700X | SilentiumPC Fera 3 | Asrock X570M Pro4 | Patriot Viper 4 Blackout 16GB DDR4-3600 CL17 | Gainward RTX4060 Ti Pegasus 8GB | Samsung 970evo Plus 250GB NVMe | Corsair MP510 1TB NVMe | Samsung 980 Pro 2TB NVMe | Corsair RM550x | 32" Samsung ViewFinity S60UA | 3x Noctua NF-S12B redux 1200 PWM
Xiaomi Mi 9 Lite 64GB
Používateľov profilový obrázok
gomez008
Nový používateľ
Nový používateľ
Príspevky: 53
Dátum registrácie: Pi 17. Mar, 2006, 02:00

Re: Tretia reklamácia Dell Studio 1555 a vrátenie peňazí

Príspevok od používateľa gomez008 »

Len oni mi povedali že mi nemajú aký iný displej tam dat
Používateľov profilový obrázok
shiro
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 8597
Dátum registrácie: Št 21. Dec, 2006, 02:00
Bydlisko: Banska Bystrica

Re: Tretia reklamácia Dell Studio 1555 a vrátenie peňazí

Príspevok od používateľa shiro »

to teba trapit nemusi, proste ma to do oci bijuci iny obraz, tak to neni dobre. nech to riesia. A ked nevedia, kontaktuj priamo dell.
Ryzen 7 3700X | SilentiumPC Fera 3 | Asrock X570M Pro4 | Patriot Viper 4 Blackout 16GB DDR4-3600 CL17 | Gainward RTX4060 Ti Pegasus 8GB | Samsung 970evo Plus 250GB NVMe | Corsair MP510 1TB NVMe | Samsung 980 Pro 2TB NVMe | Corsair RM550x | 32" Samsung ViewFinity S60UA | 3x Noctua NF-S12B redux 1200 PWM
Xiaomi Mi 9 Lite 64GB

Návrat na "Reklamácie a paragrafy"