Vratenie vadneho tovaru do 7 dni.

Všetko o reklamáciách a skúsenostiach s predajcami ...
Používateľov profilový obrázok
vir2al_i9
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 496
Dátum registrácie: St 01. Sep, 2010, 11:38
Bydlisko: TT region

Re: Vratenie vadneho tovaru do 7 dni.

Príspevok od používateľa vir2al_i9 »

no tak neviem potom
Notebook: Acer Aspire V15 (V5-591G-5014) (NX.G66EC.005)
Monitor: iiyama ProLite E2483HS
Tablet: Nexus 7 - 16 GB
Phone: Asus ZenFone 2
AUDIO: Koss SB/49
Používateľov profilový obrázok
xSpO.Ockx
Nový používateľ
Nový používateľ
Príspevky: 16
Dátum registrácie: Po 13. Aug, 2012, 12:32
Bydlisko: Bratislava

Re: Vratenie vadneho tovaru do 7 dni.

Príspevok od používateľa xSpO.Ockx »

AmOK : ;) no si to upravil a uviedol na pravu mieru... :laugh: v kazdom pripade nemaj paniku a chod to vratit vybavene...ja som tam uz par krat vracal tovar ;)
SilverSurfer
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 218
Dátum registrácie: Ut 14. Apr, 2009, 21:08
Bydlisko: Humenne

Re: Vratenie vadneho tovaru do 7 dni.

Príspevok od používateľa SilverSurfer »

Dakujem vsetkym za odpovede. Tak disk som poslal minuly tyzden, dnes mi prisliel prekvapujuci mail, ze moju poziadavku o vratenie penazi zamietli, lebo HDD ma silne narazenu pravu hornu a dolnu stranu. Posielal som slovenskou postou, 1. trieda, poistene a krehke + zabalene este aj v kartone. Takze neviem, ale mam silne pochybnosti o tejto firme, nakolko som cital viacero zaujimavych komentarov k rieseniu reklamacii resp. vrateni diskov, zaujimave, ze takmer vsetci pisu, ze im to zamietli kvoli mechanickemu poskodeniu. Poziadal som ich o fotografie toho disku, tak uvidime, co odpisu. Uz mam dost vela negativnych skusenosti s touto firmou, a hlavne reklamaciami, takze s kludom mozem povedat, ze toto bol moj posledny nakup v Alze.
Používateľov profilový obrázok
vir2al_i9
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 496
Dátum registrácie: St 01. Sep, 2010, 11:38
Bydlisko: TT region

Re: Vratenie vadneho tovaru do 7 dni.

Príspevok od používateľa vir2al_i9 »

no, alza je dobra da sa im dôverovat, mam s nimi velmi dobru skusenost s vracanim tovaru;
stazuj sa na slovensku postu, ked maju krepe postarky ktore padaju z bycikla ked naňesu balik :D
Notebook: Acer Aspire V15 (V5-591G-5014) (NX.G66EC.005)
Monitor: iiyama ProLite E2483HS
Tablet: Nexus 7 - 16 GB
Phone: Asus ZenFone 2
AUDIO: Koss SB/49
SilverSurfer
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 218
Dátum registrácie: Ut 14. Apr, 2009, 21:08
Bydlisko: Humenne

Re: Vratenie vadneho tovaru do 7 dni.

Príspevok od používateľa SilverSurfer »

Ked bol balik poskodeny, nemali ho vobec preberat, dobre, ze tak zdoraznuju, ze si mas pred prebranim od kuriera balik skontrolovat, ci nie je pokazeny. Neviem ako budem teraz poste (tiez super serizona firma) vysvetlovat a dokazovat, ze oni poskodili zasielku...
Používateľov profilový obrázok
vir2al_i9
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 496
Dátum registrácie: St 01. Sep, 2010, 11:38
Bydlisko: TT region

Re: Vratenie vadneho tovaru do 7 dni.

Príspevok od používateľa vir2al_i9 »

:smutny:
Notebook: Acer Aspire V15 (V5-591G-5014) (NX.G66EC.005)
Monitor: iiyama ProLite E2483HS
Tablet: Nexus 7 - 16 GB
Phone: Asus ZenFone 2
AUDIO: Koss SB/49
faugusztin
Moderátor
Moderátor
Príspevky: 15054
Dátum registrácie: Ut 26. Feb, 2008, 14:00
Bydlisko: Bratislava/Štúrovo

Re: Vratenie vadneho tovaru do 7 dni.

Príspevok od používateľa faugusztin »

SilverSurfer napísal:Ked bol balik poskodeny, nemali ho vobec preberat, dobre, ze tak zdoraznuju, ze si mas pred prebranim od kuriera balik skontrolovat, ci nie je pokazeny. Neviem ako budem teraz poste (tiez super serizona firma) vysvetlovat a dokazovat, ze oni poskodili zasielku...
Nic v zlom, ale budem sa znova opakovat - ked nieco posielate postou/kurierom/cez kamarata, vzdy pred odoslatim tovar odfotografujte. Detailne fotky, ked posielate dosku tak aj piny v CPU sockete, spravte milion fotiek. Nasledne ak sa nieco stane, tak mate dokazovy material, ze od vas to islo v poriadku.

Ale nie, vy si poslete veci len tak, a potom mame pripady ked sa v bazari dvaja hadaju ze ci boli piny na doske poskodene uz pred odoslanim alebo az novym majitelom. Tu sa zase budes dohadovat ci to uz odislo z Alzy poskodene k tebe (pretoze preco inac by nesiel ten disk?), poskodil to kurier?, poskodil si to ty?, poskodila to posta?, poskodil to niekto zamerne v Alze ked im to prislo naspat?. Bez tych fotiek sa to uz nikdy nebude dat zistit. Alebo co bol pripad ze niekto poslal novy notebook na reklamaciu a tam sa mu nejak zrazu novucicka bateria zmenila na taku, co neudrzi pri zivote notebook ani 5 minut ? Keby mal fotky, tak by vedel dokumentovat ze aha, posielal som vam notebook spolu s bateriou, kde bateria mala cislo ABCDE-1234567890 a vy ste mi ho vratili s bateriou ABCDE-5533110005, pozadujem okamzite vyriesenie situacie vydanim novej baterie alebo vratenim mojej povodnej. Ale nie, vy si nefotite.

Takze ludia, ked cokolvek predavate alebo posielate na reklamaciu - VYTIANITE FOTOAPARAT A SPRAVTE PAR DESIATOK FOTIEK DANEJ VECI. Robte si dokazovy material pre pripad, ze sa nieco pokazi. Ak sa nic nestane, vymazete tie fotky. Uz nie sme v dobe analogovych fotakov, ked film stal peniaze. Urcite kazdy z vas ma nejaky kompakt ci mobil s lepsim fotakom.
SilverSurfer
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 218
Dátum registrácie: Ut 14. Apr, 2009, 21:08
Bydlisko: Humenne

Re: Vratenie vadneho tovaru do 7 dni.

Príspevok od používateľa SilverSurfer »

Len taka drobnost, aky je problem odfotografovat a az tak poskodit, a poslat? Samozrejme, ze to nikto nebude robit, ale ako im to dokazes?
faugusztin
Moderátor
Moderátor
Príspevky: 15054
Dátum registrácie: Ut 26. Feb, 2008, 14:00
Bydlisko: Bratislava/Štúrovo

Re: Vratenie vadneho tovaru do 7 dni.

Príspevok od používateľa faugusztin »

Samozrejme mozne to je, ale vzdy je mat dobre po ruke dokaz. Minimalne pre pripad ako tvoj, ze by si mal dokaz ze od teba to islo ok. Pretoze teraz to nedokazes ani poste ze to poskodili oni. Ved si posielal poskodenu vec na reklamaciu, a dokaz ze nie.

Treba si uvedomit ze sme na Slovensku a nie v USA, takze sa treba chranit ako to len ide.
SilverSurfer
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 218
Dátum registrácie: Ut 14. Apr, 2009, 21:08
Bydlisko: Humenne

Re: Vratenie vadneho tovaru do 7 dni.

Príspevok od používateľa SilverSurfer »

No ano, posielal som poskodenu, ale nie vizualne. Zial uz sa nic neda robit. Uvidim, co mi zajtra odpisu.
Používateľov profilový obrázok
AmOK
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1291
Dátum registrácie: Ut 25. Júl, 2006, 02:00
Bydlisko: Bratislava

Re: Vratenie vadneho tovaru do 7 dni.

Príspevok od používateľa AmOK »

Len taka otazka, ako presne to bolo zabalene? Lebo moznosti je viac.. http://89.29.51.254/index.php?section=reclamation&id=50 Na HDD napriklad jedna vrstva bubliniek nestaci. HDD je tazky a ma velku kineticku energiu. Na nalepku krehke sa ti dorucovatelia vykaslu. Prave preto si nemyslim, ze by sa niekto v Alze ohadzoval tym diskom, aby sa vyhli reklamacii. Skor by som sa podakoval slovenskej posVe. :x

Ak to bolo poistene, tak trvaj na fotkach balika s tym, ze to potrebujes, aby si reklamoval na poste. Skoda, ze si nenapisal skor ako si im pisal mail. Aj ked nemas fotky balika mohol si im kludne napisat, ze fotky, ze balik aj HDD od teba odchadzal v poriadku mas a ziadas preto fotky od nich... :(

Posledna moznost este je, ze v dalsom maile uvedies, ze mas svedka, ktory ti na sude dosvedci v akom stave a ako zabaleny disk od teba odisiel.. Pokial to bolo zabalene fakt poctivo, tak sa nemas coho bat. Sud by si vyhral, len ci to za to stoji. Bol by to pre zmenu ich problem, ak nespravili foto poskodenej zasielky. A ak spravili, tak nie je dovod preco by ti ich neposkytli, aby si mohol s nimi na postu. :)
Ten mail ta stat nebude nic, takze treba skusit aspon tuto moznost. ;)
SilverSurfer
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 218
Dátum registrácie: Ut 14. Apr, 2009, 21:08
Bydlisko: Humenne

Re: Vratenie vadneho tovaru do 7 dni.

Príspevok od používateľa SilverSurfer »

Dakujem za odpovede. Disk bol v bublinkovej obalke + obaleny v kartone, presne tak isto, ako mi ho aj poslali.
Používateľov profilový obrázok
GABO
Administrátor
Administrátor
Príspevky: 9265
Dátum registrácie: Ut 15. Júl, 2003, 08:00
Bydlisko: Košice

Re: Vratenie vadneho tovaru do 7 dni.

Príspevok od používateľa GABO »

No podobný problém aktuálne mám aj ja ale vzťah VO vs Firma kde proste disk došiel vybalil som ho popozeral pečate, závity, HDD šiel do mašiny...žiaľ nedal sa zaviesť. Takže HDD sme poslali (zabalil som ako je potrebne, antistatika, hrube bubliny atď). Došlo do servisu, odtiaľ posielali do servisu vyrobcu WD a tam, že roh je narazený (veľmi mierne) a že sa posúdi. Samozrejme dnes odmietnutie (medzitým som ja už dosť rázne písal človeku, ktorý tam na to je, že od nás šiel HDD ok, nespadol ani nič podobné a že podľa podmienok WD http://support.wdc.com/warranty/rmapics ... #connector nie je toto strata záruky)...odpísané mi bolo, že podľa toho ako rozhodne WD sa bude ďalej pokračovať. No a dnes šiel už od nás ozaj dosť nárazový mail, že ak nedostneme nový kus, alebo dobropis tak to dám na posúdenie a to isto vyhrám (nakoľko je ten roh naozaj mierne zarazený..), plus je otázne či sa to nestalo niekde v servise dodavatela ale po ceste od nas k nim alebo od nich k vyrobcovi ...kedze az vyrobca servis zistil danu vadu. Dám vediet ako sa to vyriesi :) lebo toto len tak nenecham....písal som im aj ze nemienime proste hodinu kontrolovat HDD ci sa niekto na neho s prepacenim nevysral, alebo ci nebolo skrabnute pentelkou...pochopim ak su disky takto poskodene http://support.wdc.com/warranty/rmapics ... #connector (aj to je tam pri Scratch, Acceptable Cosmetic(Warranty not voided) pisane teda ze zaruka nezanika), ale nemienim riesit komplexy nejakeho magora v servise.
PC1 Intel Core i7-4960X@4,8GHz . ASRock X79 Extreme 11 . 32GB Corsair Dominator 2133MHz DDR3 . Zotac GTX 1080Ti . Samsung 850 PRO 256GB . Samsung 840 1TB . SF Leadex 750W . AOC Q3279VWFD8 . Noctua
PC2 i5-2500K . Noctua NH-U12 . ASUS P8Z68-V PRO . 16GB G.Skill Ripjaws X . EVGA GTX 1070 SC . Intel 530 240GB . Samsung 850 PRO 2TB . COUGAR GX-600W . Lian Li PC-V1010A - Silver . ASUS Xonar Essence STX + HD555
Používateľov profilový obrázok
AmOK
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1291
Dátum registrácie: Ut 25. Júl, 2006, 02:00
Bydlisko: Bratislava

Re: Vratenie vadneho tovaru do 7 dni.

Príspevok od používateľa AmOK »

Niektore tie pokusy o RMA, fotky HDD su nonsens! Skoro som sa zadusil kavou... :hysterical:
A potom, ze slovaci su, co sa tyka reklamacii prespekulovany hajzli.. :)
Drzim palce Gabo, nedaj sa! Inac SilverSuferovi nakoniec poslali tusim peniaze nastasitie, pisal v inej teme.
SilverSurfer
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 218
Dátum registrácie: Ut 14. Apr, 2009, 21:08
Bydlisko: Humenne

Re: Vratenie vadneho tovaru do 7 dni.

Príspevok od používateľa SilverSurfer »

Zdravim, tak ospravedlnujem sa trochu som na tuto temu pozabudol, a tak dopisem pre pripad ak by to niekoho zaujimalo, ako to vsetko dopadlo. Hned v den, ako mi dosiel mail, ze mi nemozu vratit peniaze, lebo je mechanicky poskodeny, a ak budem chciet mozu to poslat dodavatelovi na posudenie, no moze to trvat viac ako 30 dni, som napisal cez kontaktny formular mail so ziadostou o fotografie disku. Avsak po precitani par stranok s podobnymi problemami a reakciami inych ludi som sa rozhodol vyhladat na internete nejake kontakty vyssich ludi do ciech, kedze mam s nimi lepsiu skusenost, co sa tyka odpisovania na maily (pisal som riaditelovi reklamacneho oddelenia a riaditelovi o starostlivost zakaznikov), ktorym som napisal este jeden trochu narazovejsi mail, ze mam pochybnosti o ich jednani a pod. Na dalsi den mi prekvapujuco prisla odpoved z kontaktneho formulara od slovakov, konkretne od riaditela reklamacneho oddelenia, kde mi poslal fotografiu, na ktorej takmer nebolo nic vidno, a ze zvysne fotografie aj s SN mi doposle neskor, kedze disk odoslali dodavatelovi. Na to som reagoval, ze fotografie potrebujem ihned, kvoli reklamacii na poste, pretoze chcu odo mna aj foto poskodenej zasielky. Takisto som napisal, preco poslali bez mojho suhlasu disk dodavatelovi, a v pripade, ze mi neposlu fotografie ihned, budem si skodu vymahat u nich. (reklamaciu na poskodenu zasielku je mozne podat najneskor na dalsi pracovny den od dorucenia). Po tomto maili mi hned prisiel dobropis s ospravdlnenim. Najzaujimavejsie vsak bolo, ze najprv to bol pravy horny a dolny roh, a na druhy den, ked mi poslali tu jednu fotografiu, to bol uz len horny roh, zvlastne.

Návrat na "Reklamácie a paragrafy"