Mail, doporuceny dopis, sprievodny list:
V ramci 7 dni Vam vraciam objednany tovar v stave v akom mi bol doruceny a kedze je nefuncny od vyroby o zdlhavu reklamaciu nemam zaujem. Zaroven objednavam rovnaky, novy a funkcny tovar.
O funkcnosti a eventualnej moznosti, ze eshop z vratenia tovaru spravi reklamaciu sa nic nepise, kedze je jasne, ze kazdy tovar moze mat vyrobnu vadu. Keby bola v zakone moznost z vratenia nefunkcneho tovaru spravit reklamacku, tak by to 100% zneuzival kazdy eshop.Alza napísal:Tovar je kupujúci spotrebiteľ povinný vrátiť úplný, s kompletnou dokumentáciou, nepoškodený, čistý, pokiaľ možno vrátane originálneho obalu, v stave a hodnote, v akom tovar prevzal. V prípade, že bude vrátený tovar nekompletný či poškodený, predávajúci može vrátenú cenu znížiť o tomu odpovedajúci čiastku. Peniaze budú vrátené kupujúcemu spotrebiteľvo do 15 dní od účninnosti odstúpenia od zmluvy kupujúcim.
Takze nieje co riesit, pokial su splnene podmienky: úplný, s kompletnou dokumentáciou, nepoškodený, čistý, pokiaľ možno vrátane originálneho obalu, v stave a hodnote, v akom tovar prevzal.
Predajca si tak, ci tak tovar skontroluje a vyrobnu vadu najde. Resp. by si tovar mal riadne otestovat pred dalsim predajom, kedze bol uz raz predany.
Moj predchadzajuci post o tom, ze tovar musi byt funkcny som mozno zle formuloval. Myslel som tym poskodenie, znefunkcnenie kupujucim. To len na upresnenie.
Vrat im ho v ramci tych 7 prac. dni a zaroven objednaj znova. Napisat dovod mozes, ale nemusis.Matej.T napísal:@Amok narazam nato , ze nechcem aby tam u nich ten HDD nebol mesiac na reklamacke . Radsej nech mi vratia peniaze a ja si to objednam zase . Mam im priamo napisat do doprovodneho listu , ze ziadam vratenie penazi alebo obratom zaslanie noveho tovaru ? Mna ako zakaznika zaujima to , ze nebudem mat tovar dlhsie na reklamacke ako doma