Všeobecná diskusia
-
- Čierna listina bazáru
- Príspevky: 1824
- Dátum registrácie: Št 04. Jún, 2009, 19:20
- Bydlisko: Sv. Jur
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
vyzerá to ako vylepšená Tatra =D
4.2015 - koncim s forom za Ban do bazaru, kde som nikoho neokaslal-ale zabudol ukončiť staré odlezane obchody.
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
Čo sa týka TDI 96kW
- Pri takých ročníkoch sa už teš na to že pomaly pôjde doprdele turbodúchadlo a DHF, možno bude treba repas vstrekovačov (ale šak to posúdiš sám, rovnako ako aj DHF)
- Priebeh momentu je lineárny, takže to nemá ten "klasicky tach vocpodu pyčo"
- Je to TDIPD s myslím Siemens/Bosch piezoelektrickými vstrekovačmi, piesty dodávali Mahle a Alcan (ak by si po tom pátral)
- Odchádzali tam olejové pumpy (nie celé, ale dodrbala sa tam jedna časť a repasovať to nejde, za to dáš pálku (1000+€)
- Špecificky by som sa pozeral po motore AVF/BLT/ASZ ktoré majú vyšší krútiaci moment (310 vs ~280nm)
- Kultivovanosť chodu je skutočne veľmi zlá, nakoľko ide o "pdčka"
- Spotreba sa starým TDIVE dieslom nevyrovná (PD:5,3-6,5 ; VE:4,0-5,8)
- Diely nie sú až tak za facku, keďže je to technológia ktorú VW už opustil a dlho sa neohriala (ani nie celé desaťročie).
- S inou ako automatickou prevodovkou by som to nebral (dodávali sa DSG 5°)
- Neni to motor na závodenie /ofkors/. Kto mu chce šlapať po krku, nech si toto nekupuje.
- Kupovať 10 ročný diesel môže iba magor (bez urážky), a to duplom na slovensku kde nevedia s dieslami jazdiť (ehm )
- JPP že praskajú hlavy, môže nemusí, zatiaľ som ja 96kW s prasknutou hlavou nerobil.
- Pri takých ročníkoch sa už teš na to že pomaly pôjde doprdele turbodúchadlo a DHF, možno bude treba repas vstrekovačov (ale šak to posúdiš sám, rovnako ako aj DHF)
- Priebeh momentu je lineárny, takže to nemá ten "klasicky tach vocpodu pyčo"
- Je to TDIPD s myslím Siemens/Bosch piezoelektrickými vstrekovačmi, piesty dodávali Mahle a Alcan (ak by si po tom pátral)
- Odchádzali tam olejové pumpy (nie celé, ale dodrbala sa tam jedna časť a repasovať to nejde, za to dáš pálku (1000+€)
- Špecificky by som sa pozeral po motore AVF/BLT/ASZ ktoré majú vyšší krútiaci moment (310 vs ~280nm)
- Kultivovanosť chodu je skutočne veľmi zlá, nakoľko ide o "pdčka"
- Spotreba sa starým TDIVE dieslom nevyrovná (PD:5,3-6,5 ; VE:4,0-5,8)
- Diely nie sú až tak za facku, keďže je to technológia ktorú VW už opustil a dlho sa neohriala (ani nie celé desaťročie).
- S inou ako automatickou prevodovkou by som to nebral (dodávali sa DSG 5°)
- Neni to motor na závodenie /ofkors/. Kto mu chce šlapať po krku, nech si toto nekupuje.
- Kupovať 10 ročný diesel môže iba magor (bez urážky), a to duplom na slovensku kde nevedia s dieslami jazdiť (ehm )
- JPP že praskajú hlavy, môže nemusí, zatiaľ som ja 96kW s prasknutou hlavou nerobil.
.
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
Snake, co vies o 1.4l 16v KIA motore (97hp)? rozmyslam nad mensimi upravami keby sa zvysili nejake drobne Da sa k tomu zohnat programovatelna riadiaca jednotka? Rozmyslam nad nejakym malickym turbom ...mozno je to hlupost...
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
ten motor nemá dostatočne chladené piesty na to aby to vydržalo turbo (laicky povedané, "neni dostatočný ostrek sukničky" :-)))
.
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
...keby sa vyrobili ine piesty? moznosti su...
-
- Čierna listina bazáru
- Príspevky: 1824
- Dátum registrácie: Št 04. Jún, 2009, 19:20
- Bydlisko: Sv. Jur
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
Fiha ty budes asi nejaky automechanik,vsak?
Lebo ja som pocul na tie 1.9TDI vacsinou len chvalu.
Takze neodporucas? A tie BMW E46 320D 110kw?
Co by si mi teda odporucil ako auto tak cca do 4-5 tis.€?
Lebo ja som pocul na tie 1.9TDI vacsinou len chvalu.
Takze neodporucas? A tie BMW E46 320D 110kw?
Co by si mi teda odporucil ako auto tak cca do 4-5 tis.€?
4.2015 - koncim s forom za Ban do bazaru, kde som nikoho neokaslal-ale zabudol ukončiť staré odlezane obchody.
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
Mne to je jedno čo si kúpiš . Môžeš chytiť cuker alebo hovno, rovnako ako u každého auta.
.
-
- Čierna listina bazáru
- Príspevky: 1824
- Dátum registrácie: Št 04. Jún, 2009, 19:20
- Bydlisko: Sv. Jur
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
WOW
4.2015 - koncim s forom za Ban do bazaru, kde som nikoho neokaslal-ale zabudol ukončiť staré odlezane obchody.
- jammal
- Používateľ
- Príspevky: 337
- Dátum registrácie: Ne 21. Jún, 2009, 11:03
- Bydlisko: Považská Bystrica
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
Kedze je rozpocet 4-5k € tak by som tu e46 vylucil. Za tie prachy zozenies len predfacelift ktory bol tusim az v 2003 a su to same vylietane kusy po mladych kvazi pretekaroch, ktore bud boli x krat stocene alebo niektore dielce pred smrtou. Samozrejme ako pri kazdom aute aj tu sa najde vynimka. Ale popravde, kto bude predavat auto do ktoreho vysypal na servise 3000 za len o cosi vacsiu cenu. Radsej nieco z lacnejsej kategorie a fakt super kus alebo lacnejsie auto a rezervu na poruchy.
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
Tie 96kw TDI som mal moznost poskusat - bol som pri kupe oboch a jeden ma majitel este stale a okrem spotreby spokojnost, druhy (s tym som jazdieval) skoncil na totalku aj ked cudzim zavinenim , ale do toho momentu taktiez bez problemov. Oboje okolo 2-3 roky jazdene jak po BA, tak aj dovolenky taliansko, chorvatsko atd.
320D 110kw je podarenejsi kus, ale do 5000e si neviem moc predstavit nejaky zachovali kus - toto ale v ramci tvrdenia klubakov, nejazdil som tuto motorizaciu.
Snake: daj mi nejake rozumy ohladne starsich 1,9 TDI - 66,74,81kw. rozmyslam nad nejakym starym pracantom.
320D 110kw je podarenejsi kus, ale do 5000e si neviem moc predstavit nejaky zachovali kus - toto ale v ramci tvrdenia klubakov, nejazdil som tuto motorizaciu.
Snake: daj mi nejake rozumy ohladne starsich 1,9 TDI - 66,74,81kw. rozmyslam nad nejakym starym pracantom.
CPU: Ryzen 5 5600X, MB: MSI MPG B550 Gaming plus, RAM: 2x16GB Patriot Viper Steel DDR4 3600 Mhz, GPU: XFX Speedster QICK 319 RX6750XT CORE, Monitor: HP OMEN 27q, HDD: Seagate Ironwolf Pro 4TB, M2: Samsung 970 Evo plus 1TB, Crucial P5 plus 2TB SSD: Apacer Panther AS350 512GB PSU: Corsair RM850X Gold, Case:Fractal Define S, NET:Orange FiberNet 500Mb, OS: Win 10 pro 64
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
74 je to iste ako 96 len s inymi tryskami, turbom, a mapami v ECU. 66/81 ak nájdeš v dobrom stave, tak brať desiatimi, nezničitelné, nič nežerúce motory ktoré po vyladení ECU a troškou investície (1000€) dajú dole aj 125kW nové CRka od VW.
V podstate s tými TDIVE (66/81kW), neni čo posrať. Ak chceš vedieť niečo špecifické pýtaj sa, lebo vady to nemali (mal ju hawkeye cca 250tkm, kamoš má jednu so 474tkm, atp atp.). Ten motor vo väčšine prípadov prežije kasňu.
V podstate s tými TDIVE (66/81kW), neni čo posrať. Ak chceš vedieť niečo špecifické pýtaj sa, lebo vady to nemali (mal ju hawkeye cca 250tkm, kamoš má jednu so 474tkm, atp atp.). Ten motor vo väčšine prípadov prežije kasňu.
.
- HellAngel
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 12537
- Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
- Bydlisko: Turčianske Teplice
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
snake: WTF dedo asi nekopal kanale. masaker
NB: Asus ROG Zephyrus G14 (2022)