Skúsenosti s RMA cez výrobcov

Všetko o reklamáciách a skúsenostiach s predajcami ...
Používateľov profilový obrázok
stiv
Sponzor fóra gold
Sponzor fóra gold
Príspevky: 10214
Dátum registrácie: Pi 16. Nov, 2012, 21:30
Bydlisko: BT

Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov

Príspevok od používateľa stiv »

Ja ked som chcel dat dole chladic tak sa poroztrhavali prilepene pady (evga ich ma mastne tazke sa nelepia). Giga co pamatam z minulej gen tak sa tiez lepili.
.
Používateľov profilový obrázok
BiFino
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1803
Dátum registrácie: So 19. Jan, 2013, 18:24
Bydlisko: Bratislava

Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov

Príspevok od používateľa BiFino »

Teraz som mal dve pozitívne skúsenosti s RMA.

Be quiet - fan na CPU chladiči začal vydávať pazvuky. Tak som napísal na support, priložil FA. Žiadali foto fanu so zlomenou lopatkou (zrejme ochrana pred špekulantmi) a hneď potom poslali nový.

Logitech - myška G pro wireless začala robiť dvojkliky. Vymenili sme si pár @ a potom chceli video kde je vidno chybu, S/N a aby na videu bolo aj na papieri rukou napísane číslo tiketu a dátum. Po 2 dňoch odpísali, že posielajú novú myšku. Zajtra by mala prísť z Holandska.
Spoiler: ukázať
CPU: AMD RYZEN 9 5900X
MB: ASUS ROG CROSSHAIR VIII DARK HERO
RAM: G.SKILL F4-4000C19D-32GTZKK @ 3800 MHz CL16
VGA: ASUS TUF GeForce RTX 3080 GAMING 10G
SSD: Samsung 970 PRO 512 GB
SSD 2: Samsung 960 EVO 1 TB
SSD 3: HDD: 2x 4 TB Samsung 870 EVO raid0
PSU: Seasonic Prime Ultra 850 W Titanium
Case: Fractal Design Define 7 Black – TG + 6x Noiseblocker NB-eLoop Fan B14-PS Black Edition
CPU cooler: Be quiet! DARK ROCK PRO 4
Monitor: LG 34GN850
Myš: Logitech G Pro Wireless
Klávesnica: Fnatic RUSH Pro Silent, Red MX Cherry Switches
Podložka: SteelSeries QcK Edge, XL
DAC: SMSL M3
Slúchadlá: Beyerdynamic MMX-300 2. Generation
Používateľov profilový obrázok
ericc64
Sponzor fóra silver
Sponzor fóra silver
Príspevky: 8616
Dátum registrácie: So 01. Júl, 2006, 02:00
Bydlisko: IL

Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov

Príspevok od používateľa ericc64 »

Ma niekto skusenosti s reklamaciou SSD u WD ? Ked dam SN na stranke, pise ze je v zaruke. Ze ci sa tam mam teda registrovat a skusit to. Lebo doklad od neho nemam.
Delid CPU --- AM5 / 1700
MB: Asus ROG CROSSHAIR X670E GENE CPU: AMD Ryzen 7 9800X3D RAM: G.SKILL 32GB 6800MHz CL34 Trident Z5 RGB VGA: Asus ROG Astral GeForce RTX 5090 32GB GDDR7 OC SSD: Kingston KC3000 1TB PSU: Seasonic Prime TX-1600 Noctua Edition CASE: Streacom BC1 Black LCD: 32" ASUS ROG Swift PG32UCDM KEYBOARD / MOUSE / PAD: Logitech MX Keys + 2x Logitech G305 + A4tech X7 SOUND: Creative Gigaworks T20 II + Bang & Olufsen Beoplay H95
COOLING → CPU: Alphacool Core 1 Silver + TG AMD Mycro Direct-Die Pro RGB V1 VGA: ??? RAM: IceManCooler Nickel / Black Block + Heatsink RADIATOR: TECO TK 2000 Chiller PUMP: 3x D5 TUBING: EK 16/12 FITTING: Barrow 16/10 + Koolance QD3 FANS: 10x ARCTIC P12 PWM PST CONTROLLER: Aquacomputer OCTO FLOW SENSOR: Aquacomputer High Flow LT FILTER: Alphacool ES Big Inline
castelL
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 4321
Dátum registrácie: Po 27. Jan, 2014, 21:38
Bydlisko: Košice

Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov

Príspevok od používateľa castelL »

Vyžadujú doklad.. ale skús, nikdy nevieš.
Používateľov profilový obrázok
SKiLEX
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 6103
Dátum registrácie: Po 09. Mar, 2015, 16:13
Bydlisko: KE

Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov

Príspevok od používateľa SKiLEX »

myslim ze dokad vyzaduje kazdy odkedy na bazosi boli v hojnom mnozstve nerozbalene SSD za dobre ceny bez dokladu :D
Používateľov profilový obrázok
loleqboleq
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 13056
Dátum registrácie: So 20. Okt, 2012, 22:20
Bydlisko: Košice

Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov

Príspevok od používateľa loleqboleq »

RMA u G.Skill ste nikto nikdy neriešili?
CASE: Sliger Cerberus X PSU: Corsair SF750 MB: Ašuš Creator CPU: Rezeň 3900X GPU: RTX 3090 FE RAM: TridentZ 3600MHz@CL14 SSD: 970 EVO<--DEAD + Corsair MP600XT a MP600, Ťamťung 980 Pro Moňas: LG 48" C11 OLED Myš: G Pro Superlight Wire Klávka: Rôzne Audiofekália: Topping DX3 Pro, Hifiman Edition XS, Mr.Speakers Alpha Dog, JBL LSR305
castelL
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 4321
Dátum registrácie: Po 27. Jan, 2014, 21:38
Bydlisko: Košice

Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov

Príspevok od používateľa castelL »

Záruka u Logitechu je 2 roky? Ich web v podpore mi neustále refrešuje..
Používateľov profilový obrázok
loleqboleq
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 13056
Dátum registrácie: So 20. Okt, 2012, 22:20
Bydlisko: Košice

Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov

Príspevok od používateľa loleqboleq »

S Alphacool ste zatiaľ nereklamovali priamo nič? Potrebujem zreklamovať radiátor a reku, že či neušetrím Gabriela zbytočnej reklamky cez neho.
CASE: Sliger Cerberus X PSU: Corsair SF750 MB: Ašuš Creator CPU: Rezeň 3900X GPU: RTX 3090 FE RAM: TridentZ 3600MHz@CL14 SSD: 970 EVO<--DEAD + Corsair MP600XT a MP600, Ťamťung 980 Pro Moňas: LG 48" C11 OLED Myš: G Pro Superlight Wire Klávka: Rôzne Audiofekália: Topping DX3 Pro, Hifiman Edition XS, Mr.Speakers Alpha Dog, JBL LSR305
CageJ
Redaktor
Redaktor
Príspevky: 8011
Dátum registrácie: Ne 02. Jan, 2011, 01:43
Bydlisko: Presov

Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov

Príspevok od používateľa CageJ »

Ja som riešil Logitech - žiaľ poslali ma za predajcom - ALZA.

Priamo sa teda už RMA nedá vykonať.

BeQuiet nič moc- cez 100megu rma neuznaná a napriamo, že mám poslať do Poľska - vychádzalo na 10–15€ podľa prepravcu. Vykašľal som sa na to.
Používateľov profilový obrázok
loleqboleq
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 13056
Dátum registrácie: So 20. Okt, 2012, 22:20
Bydlisko: Košice

Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov

Príspevok od používateľa loleqboleq »

A skúšal si aj vyjednávať? Mňa tiež automaticky posielali za predajcom a stále som priamo-nepriamo povedal, že reklamovať chcem u nich a vyreklamovali. Naposledy som jednu riešil niekedy pred pol rokom (G Pro X Superlight mala nejaké katastrofické problémy s trackingom).
CASE: Sliger Cerberus X PSU: Corsair SF750 MB: Ašuš Creator CPU: Rezeň 3900X GPU: RTX 3090 FE RAM: TridentZ 3600MHz@CL14 SSD: 970 EVO<--DEAD + Corsair MP600XT a MP600, Ťamťung 980 Pro Moňas: LG 48" C11 OLED Myš: G Pro Superlight Wire Klávka: Rôzne Audiofekália: Topping DX3 Pro, Hifiman Edition XS, Mr.Speakers Alpha Dog, JBL LSR305
Používateľov profilový obrázok
1adad1
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 2600
Dátum registrácie: Ut 06. Okt, 2009, 20:19
Bydlisko: Bratislava V - Petržalka

Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov

Príspevok od používateľa 1adad1 »

Ahojte, nemate nahodou niekto skusenosti s reklamáciou telefónov od Samsungu kúpených v zahraničí?
CageJ
Redaktor
Redaktor
Príspevky: 8011
Dátum registrácie: Ne 02. Jan, 2011, 01:43
Bydlisko: Presov

Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov

Príspevok od používateľa CageJ »

loleqboleq napísal: Št 29. Sep, 2022, 22:57 A skúšal si aj vyjednávať? Mňa tiež automaticky posielali za predajcom a stále som priamo-nepriamo povedal, že reklamovať chcem u nich a vyreklamovali. Naposledy som jednu riešil niekedy pred pol rokom (G Pro X Superlight mala nejaké katastrofické problémy s trackingom).
nechceli...
Používateľov profilový obrázok
SKiLEX
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 6103
Dátum registrácie: Po 09. Mar, 2015, 16:13
Bydlisko: KE

Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov

Príspevok od používateľa SKiLEX »

Nie je to RMA, ale teraz mi na ucte blikol cashback za asus grafiku... trvalo to len 14tyzdnov, a 2emaily ci na mna nahodou nezabudli.
Používateľov profilový obrázok
stiv
Sponzor fóra gold
Sponzor fóra gold
Príspevky: 10214
Dátum registrácie: Pi 16. Nov, 2012, 21:30
Bydlisko: BT

Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov

Príspevok od používateľa stiv »

Tak to nie je take zle. Zvycajne do 50 tyzdnov to dojde.
.
Používateľov profilový obrázok
Mr.Devil
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 681
Dátum registrácie: So 13. Apr, 2013, 16:15
Bydlisko: Michalovce

Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov

Príspevok od používateľa Mr.Devil »

Ahojte,viete mi niekto narovinu dat info ako to funguje v pripade ze si tovar (konkretne znacky asus) objednam s eshopu cez ktory by som pripadnu reklamaciu nechcel riesit a obratil by som sa priamo na autorizovany servis Asus? Je to mozne alebo je to nutne riesit cez eshop? Nevzbudzuje vo mne prilis doveru aj ked recenzie ok, ale konkretnu vec tam maju o 120€ lacnejsiu ako napriklad v Alze, 500€ vs 380€ ... dakujem
Asus ROG STRIX X670E-A , AMD Ryzen 7 9800X3D + ROG STRIX RYUJIN II 360 ARGB , MSI RTX 5090 Gaming TRIO, 32GB DDR5 6000MHz CL36 , Super Flower 1KW Titanium , Fractal R6 , LG OLED42C2 ,

Návrat na "Reklamácie a paragrafy"