osobne som vzdy tuzil po poriadnej masine, no ked som sa previezol na
TEJTO Alfe Romeo GTV 3.0 V6, bez katalizatora, bez tlmicov vo vysuku - prosto rura od motora do zadu, otvorene sanie, cca 250hp (+ paradny pomer vykon/vaha), podvozok tvrdy ako keby tam ani neboly tlmice a pruziny, dalo sa jazdit stylom, ze na jednotke sa rozbehnut do 40, potom preradit do sestky a od 40-270 (270 zastavi az obmedzovac otacok motora, inak by sla aj dalej) na jednom prevode! a motor neklepal ani nic, proste masaker, kto sa neviezol nepochopi.. no a chcel som ju kupit, to som zabudol este povedat, ale tak po tom zvezeni som sa toho auta normalne trocha bal
![smile2 :D](https://pretaktovanie.sk/images/smilies/smile2.gif)
.. proste to dat na podlahu bol masaker a este k tomu ten zvuk, nedat medziplyn by bol normalne hriech, v meste sa za tym kazdy otacal, vysiel som mimo mesta, ani neviem ako a uz som letel 180, proste najviac, prevdovka tuha a drahy extremne kratke, spojka tuha, podvozok tuhy, riadenie okolo stredu hovadsky strme, obrovske kolesa + nizke Pirelli PZero.. proste ked sme sa vratili domov k typkovi, tak som z toho auta vystupoval ako posraty a tom som uz jazdil veciach ako Octavia RS druhej generacie, 530d rocnik 2004 a podobne, ved aj Accord mma 155hp, co nie je zase uplne low, ale ta Alfa ma proste dostala, to bol masaker, uplne ako nejake stare pretekarske auto mi to pripadalo + ten typicky taliansky look, keby som dostal to auto do ruk pred 3 rokmi, tak ani trojku asi nezaradim.. na poriadne masiny s 200hp+ treba mat nejake roky odsoferovane.. teraz mi bude uplne staci aj C180 - nejakych 120 konikov na zadnej naprave a ide sa
![smile :)](https://pretaktovanie.sk/images/smilies/smile.gif)