Skúsenosti s RMA cez výrobcov
Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov
Kedze mi HyperX neuznal reklamaciu na poskodene opletenie kabla na Revolveroch, tak som im reklamoval, ze ked menim hlasitost tak mi vypadava lave sluchatko. Dnes mi prisiel mail, ze mi posielaju novy ovladaci panel.
A to vsetko bez blocku, takze som spokojny.
I ked skoda, ze to opletenie je poskodene na casti sl sluchadlami (uz od zaciatku to ooletenie bolo divne a nakoniec sa pretrhlo).
A to vsetko bez blocku, takze som spokojny.
I ked skoda, ze to opletenie je poskodene na casti sl sluchadlami (uz od zaciatku to ooletenie bolo divne a nakoniec sa pretrhlo).
CPU: Intel Core i5 9600k, MB: Gigabyte Z390 Aorus Elite,GPU: EVGA GeForce GTX 1070 SC GAMING ACX 3.0, RAM: HyperX FURY 16GB 3200MHz DDR4 CL18, SSD1: Samsung 250GB, SSD2: Crucial MX500 m.2 1000GB, SSD3:Crucial MX500 m.2 500GB, Zdroj: ENERMAX MaxPro EMP700AGT 700W, Chladič: SCYTHE SCKTT-1000 Kotetsu
Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov
LOGITECH
3× reklamovana, zdoraznujem za 3,5r ! herna klavenica... Prvu som riesil cez obchod (raz za cas sa odpojila), dali mi novy kus.. Po cca 1.5r som ju ja curak olial Coca Colou (inak chyba tam bola stale nie je tak casto ako pri prvej), cez obchod som to riesit nechcel, napisal som Logitechu, poslal par fotiek a poslali mi novu, uz v poradi tretiu tu samu klavesnicu.. A konecne funkcnu, funguje tretim ci 4. rokom dodnes
U mna N1 in servis!
3× reklamovana, zdoraznujem za 3,5r ! herna klavenica... Prvu som riesil cez obchod (raz za cas sa odpojila), dali mi novy kus.. Po cca 1.5r som ju ja curak olial Coca Colou (inak chyba tam bola stale nie je tak casto ako pri prvej), cez obchod som to riesit nechcel, napisal som Logitechu, poslal par fotiek a poslali mi novu, uz v poradi tretiu tu samu klavesnicu.. A konecne funkcnu, funguje tretim ci 4. rokom dodnes
U mna N1 in servis!
Spoiler: ukázať
Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov
LOGITECH
Objednal som z alzy myšku G900 Chaos Spectrum, avšak rozbalený kus. Na moje prekvapenie prišla myška v neoriginálnom obale, čo by bolo fajn, ale prišla bez polovice príslušenstva. Chýbali takmer všetky bočné vymeniteľné tlačidlá a krabička na ich uchovanie. Alza mi odporučila tovar vrátiť, čo som však nechcel, nakoľko som ju kúpil v ozaj dobrej cene. Obrátil som sa teda n Logitech support, zavolal na české číslo čo som našiel niekde na nete a po 15 minútovom rozhovore mi poslali všetko chýbajúce príslušenstvo kuriérom a do týždňa som mal všetko pekne krásne (a hlavne zadarmo) doma.
Za mňa najlepší prístup s akým som sa stretol, a keď beriem do úvahy aj skúsenosti ostatných užívateľom z tohto fóra, veľmi rýchlo prejdem na všetky periférie od nich.
Objednal som z alzy myšku G900 Chaos Spectrum, avšak rozbalený kus. Na moje prekvapenie prišla myška v neoriginálnom obale, čo by bolo fajn, ale prišla bez polovice príslušenstva. Chýbali takmer všetky bočné vymeniteľné tlačidlá a krabička na ich uchovanie. Alza mi odporučila tovar vrátiť, čo som však nechcel, nakoľko som ju kúpil v ozaj dobrej cene. Obrátil som sa teda n Logitech support, zavolal na české číslo čo som našiel niekde na nete a po 15 minútovom rozhovore mi poslali všetko chýbajúce príslušenstvo kuriérom a do týždňa som mal všetko pekne krásne (a hlavne zadarmo) doma.
Za mňa najlepší prístup s akým som sa stretol, a keď beriem do úvahy aj skúsenosti ostatných užívateľom z tohto fóra, veľmi rýchlo prejdem na všetky periférie od nich.
Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov
Ohladom logitechu cakam na odpoved za g300s. Tam mam aj fakturu (dvojklikuje a zostava zaseknuty klik). 3 dni a nic (cez web ceske zastupenie).
CPU: Intel Core i5 9600k, MB: Gigabyte Z390 Aorus Elite,GPU: EVGA GeForce GTX 1070 SC GAMING ACX 3.0, RAM: HyperX FURY 16GB 3200MHz DDR4 CL18, SSD1: Samsung 250GB, SSD2: Crucial MX500 m.2 1000GB, SSD3:Crucial MX500 m.2 500GB, Zdroj: ENERMAX MaxPro EMP700AGT 700W, Chladič: SCYTHE SCKTT-1000 Kotetsu
Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov
Tak z logitechu mi prisla odpoved, ze ak mam problemy s mysou mam vytvorit reklamaciu cez firmu (?) fixit.Takze idem hladat krabicu na tu mys, lebo po vyplneni udajov tam je info pre kuriera na vyzdvihnutie.
CPU: Intel Core i5 9600k, MB: Gigabyte Z390 Aorus Elite,GPU: EVGA GeForce GTX 1070 SC GAMING ACX 3.0, RAM: HyperX FURY 16GB 3200MHz DDR4 CL18, SSD1: Samsung 250GB, SSD2: Crucial MX500 m.2 1000GB, SSD3:Crucial MX500 m.2 500GB, Zdroj: ENERMAX MaxPro EMP700AGT 700W, Chladič: SCYTHE SCKTT-1000 Kotetsu
- loleqboleq
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 13017
- Dátum registrácie: So 20. Okt, 2012, 22:20
- Bydlisko: Košice
Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov
Páni, čo ste riešili Logitech, len ste nejako zadali RMA do systému, či len rovno volali s problémom?
CASE: Sliger Cerberus X PSU: Corsair SF750 MB: Ašuš Creator CPU: Rezeň 3900X GPU: RTX 3090 FE RAM: TridentZ 3600MHz@CL14 SSD: 970 EVO<--DEAD + Corsair MP600XT a MP600, Ťamťung 980 Pro Moňas: ♡ LG 48" C11 OLED ♡ Myš: G Pro Superlight Wire Klávka: Rôzne Audiofekália: Topping DX3 Pro, Hifiman Edition XS, Mr.Speakers Alpha Dog, JBL LSR305
Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov
loleqboleq: Najprv som zadal RMA do ich systému a potom som až volal, číslo RMA prípadu som len nadiktoval operátorovi a hneď to začal riešiť.
- loleqboleq
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 13017
- Dátum registrácie: So 20. Okt, 2012, 22:20
- Bydlisko: Košice
Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov
Takže čisto e-mailovo sa to nemusí poriešiť k spokojnosti človeka (napríklad nový kus)?
CASE: Sliger Cerberus X PSU: Corsair SF750 MB: Ašuš Creator CPU: Rezeň 3900X GPU: RTX 3090 FE RAM: TridentZ 3600MHz@CL14 SSD: 970 EVO<--DEAD + Corsair MP600XT a MP600, Ťamťung 980 Pro Moňas: ♡ LG 48" C11 OLED ♡ Myš: G Pro Superlight Wire Klávka: Rôzne Audiofekália: Topping DX3 Pro, Hifiman Edition XS, Mr.Speakers Alpha Dog, JBL LSR305
Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov
Ja som riesil tiez cez ich RMA system davnejsie, prisla odpoved ze si to mam riesit s predajcom.
CPU: AMD Ryzen 5 3600 + Noctua NH-D14, MB:MSI B450M Mortar MAX,
VGA: Sapphire RX580 8GB, RAM: PATRIOT Viper 4 Blackout 32GB 3200Mhz, NVMe: Kingston FURY Renegade 2TB, Samsung 980 1TB, HDD: Toshiba 2TB, TOSHIBA 3TB, TOSHIBA 6TB
PSU:EVGA Supernova GS650 Gold, Case: SilverStone Lucid LD01, OS: Windows 11 Pro, LCD: AOC Q3279VWF
Keyboard: Logitech G910 Orion Spectrum, Mouse: Logitech G604 Lightspeed
VGA: Sapphire RX580 8GB, RAM: PATRIOT Viper 4 Blackout 32GB 3200Mhz, NVMe: Kingston FURY Renegade 2TB, Samsung 980 1TB, HDD: Toshiba 2TB, TOSHIBA 3TB, TOSHIBA 6TB
PSU:EVGA Supernova GS650 Gold, Case: SilverStone Lucid LD01, OS: Windows 11 Pro, LCD: AOC Q3279VWF
Keyboard: Logitech G910 Orion Spectrum, Mouse: Logitech G604 Lightspeed
- icefire
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6233
- Dátum registrácie: So 01. Nov, 2008, 19:48
- Bydlisko: Vieden/Bratislava
Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov
Ja som teraz tiez riesil priamo cez Logitech support, produkt v zaruke a napisali mi, ze to mam riesit s predajcom...
Spoiler: ukázať
Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov
Ahojte, chalani pokazil sa mi mikrofón na mojich Cloud 2 slúchadlách chcem kúpiť nový ale kdesi na nete som čítal že stačí napísať na support a oni pošlú nový za free máte niekto skúsenosti a kde mám akože nepisat keď na ich stránke dám support vyhodimi stránku s chybou 404 a som skončil.
- loleqboleq
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 13017
- Dátum registrácie: So 20. Okt, 2012, 22:20
- Bydlisko: Košice
Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov
Skús
https://www.kingston.com/us/support/rma-enduser .
A inak, dik za refresh témy, chcel som tu napísať ale nevedel som si spomenúť ako som pomenoval tému.
Takže, moja skúsenosť, pýtal som sa na Logitech a nakoniec prišlo na využitie RMA, takže mal som pár problémov, v podstate
ak si odmyslím to, že celý proces trvá už 10 dní, tak som spokojný. Včera to už odoslali. Samozrejme, ale ako každý jeden krát pri UPS, zase nejaký problém s údajmi, teraz taký, že ja som im napísal adresu a všetko bez diakritiky a v systéme to muselo nejako vložiť s ňou ale bola ignorovaná, takže mi to ide oficiálne do Koice namiesto Košice a pod. No už som volal a následne poslal e-mail s údajmi, ktoré sú správne UPSke (teda našej SPSke).
Starú ako tak vidím nemusím vracať, takže spoko.
https://www.kingston.com/us/support/rma-enduser .
A inak, dik za refresh témy, chcel som tu napísať ale nevedel som si spomenúť ako som pomenoval tému.
Takže, moja skúsenosť, pýtal som sa na Logitech a nakoniec prišlo na využitie RMA, takže mal som pár problémov, v podstate
Spoiler: ukázať
Starú ako tak vidím nemusím vracať, takže spoko.
CASE: Sliger Cerberus X PSU: Corsair SF750 MB: Ašuš Creator CPU: Rezeň 3900X GPU: RTX 3090 FE RAM: TridentZ 3600MHz@CL14 SSD: 970 EVO<--DEAD + Corsair MP600XT a MP600, Ťamťung 980 Pro Moňas: ♡ LG 48" C11 OLED ♡ Myš: G Pro Superlight Wire Klávka: Rôzne Audiofekália: Topping DX3 Pro, Hifiman Edition XS, Mr.Speakers Alpha Dog, JBL LSR305
- diemkej
- Používateľ
- Príspevky: 2095
- Dátum registrácie: Ne 02. Jan, 2011, 14:25
- Bydlisko: Rimavská Sobota
Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov
Začínam mať problémy s mojou G703jkou kupovanou 30.6.2017 z Amazonu... Scrollovanie nefunguje správne, niekedy scrollujem dole a skočí to hore alebo opačne. Bol na to už aj firmware update ale nepomohlo to... Ďalší problém mám s pravým tlačidlom. Keď ho chcem podržať a hýbať s myšou, tak sa prerušuje ako keby som ho púšťal, pritom ho stále držím... Musím naň zatlačiť silnejšie aby sa neprerušoval click pri pohybe... Je už tento problém vhodný na reklamáciu cez výrobcu a výmenu za novú?
Príde mi to smutné, že 100ečková myška má takéto problémy po pár mesiacoch používania...
Príde mi to smutné, že 100ečková myška má takéto problémy po pár mesiacoch používania...