ved nechame 2 jadra nech pocitaju
a to nehovorim o 8jadrovych cpu(standart o 2roky)
suhlasimnManJofo napísal:Mali by vydat nieco pre masy za par supov, co by sa rychlo rozsirilo, tym padom by sa chytili aj vyvojari, a potom takuto ozrutu....ja to vidim velmi blede..
tazko odhadnut vyrobny proces, ale tipoval by som 110/90nmnManJofo napísal:To DIE je dost velke, asi sa velmi neunuvali prejst na nizsi vyrobny proces, tipujem to tak na max 90nm (no jednine ze by zX-nasobili pocet tranzistorov)
s tym, ze PCI-Express 8x vie dodat 75W by som si nebol taky istynManJofo napísal:Tiez ten molex.... PCI-E 8x dodava tusim 75W a este aj pridavne to chce....tak to bude riadne zrat
na to nepotrebujes PhysXmiqra napísal:hmmm mozno to dokaze prepocitat vo fiktivnom Crysis 2 fyziku tak dokonale ze budu existovat veterne turbulencie, kazde steblo travy sa bude hybat ako mu vietor prikaze, budeme moct znicit cokolvek na aj tie najdrobnejsie kusky aaa kopec inych featurov...
a mozno sa aj konecne dockame vody ktora naozaj tecie dynamicky a vo vopred nenaskriptovanej drahe...
ide o to, aby sa urychlili fyzikalne vypocty -> vDaka tomu sa moze pouzit viac objektov, ktore sa znicia/deformuju atD, lenze to nie je vobec take jednoduche - lebo ani supersportove auto nevie ist v zapche rychlejsie ako ostatne obycajne autamisog napísal:suhlasim s migrom podla mna je to celkom dobry napad nakolko to ubere pracu gpu a cela fyzika bude realistickejsia a oto ide nie? aby bola hra co najrealistickejsia ako listy trava vietor vybuchy a mmozno to ovela odlahci pracu gpu na vga a tym padom bude vykonejsia aj ona samotna skromny odhad
urcite "prispelo" k tomu aj DX9fobos napísal:PhysX je tu zu skoro 2 roky, nekupuje ho takmer nik a ked bolo Voodoo (2) 2 roky na trhu tak si ho kupil kazdy kto na to mal, pretoze v tej dobe dokazali spolu s Unrealom predviest na monitore nieco neskutocne (po grafickej stranke)
Co dokaze po 2 rokoch take "neskutocne" predviest PhysX ? Odpoved.: NIC![]()
uz aj G80 (napr.) vie pocitat fyzikalne vypocty ...Gogi napísal:mozno by bolo zaujimave skombinovat GPU s Physx do jednej karty
preco potom nevyhodim hneD aj GPUs z okna ?marduk napísal:v dobe ked 4jadrove cpu je za "babku" a za rok bude v podstate bezne nema akcelerator velky zmysel
ved nechame 2 jadra nech pocitaju![]()
a to nehovorim o 8jadrovych cpu(standart o 2roky)
zmysel ma, specializovany akcelerator je prave preto, lebo je specializovany... sice si to nemusi vediet spocitat 2+2, ale ak to stiha ratat veci ako ohybanie listov, rozflakanie skiel na kusocky, tak je to nehorazna vec... cpu ma na priemernom engine problem vyratat koliziu par desiatok bedniciek, jednoduchych stvorcov v realtime, nehovoriac o nejakych guliach.. akcelerator si to v poho odflakamarduk napísal:v dobe ked 4jadrove cpu je za "babku" a za rok bude v podstate bezne nema akcelerator velky zmysel
ved nechame 2 jadra nech pocitaju![]()
a to nehovorim o 8jadrovych cpu(standart o 2roky)
kebz to bola novinka nepoviem, ale po 2 rokoch a nic...miqra napísal:musi prist nove DX xx ktore uz bude zahrnovat pod seba nielen suprove graficke efekty ale taktiez fyziku, ktoru by prepocitavala Ageia PhysX... si myslim ze takymto riadnym zakrokom do DX by sme uz na tento fyzicky cip a jeho vykony pozerali uplne inac " :8O: "...
PS: Ageia by mohla prezentovat poriadne nadupane "demo", k prikladu dokonaly Crash Test autam, verim tomu ze procesory by to nezvladli, no mozno FPU ageia to zvladne... alebo nieco co tu este nebolo, kde by sa naozaj ukazal potencial a kde by neslo len cisto o optimalizaciu na FPU ageia ale aby ukazali skutocny bench FPU vs. CPU....
nie mal, ale je podporovanyjergus napísal:chalani dnes som instaloval u kamosa MOH airborne a vsimol som si ze instalovalo aj nejaky soft od ageie a tiez som si vsimol ze MOHA fici na unreal3 engine...
Mal by teda MOHA byt podporovany ageiou?