
Nastastie to dala reklamovat ihned znova a boli jej vratene peniaze

Alza má za sebou veľmi bohatý a úspešný čierny piatok. Spoločnosť počas tohtoročného Black Friday zaknihovala obrat vo výške 77 miliónov eur, čo predstavuje absolútny rekord. Postaralo sa o to 2,4 milióna kusov predaného tovaru.
https://www.techbyte.sk/2018/11/black-f ... aci-trzby/Black Friday je pre Alzu akýsi záťažový test pred vyvrcholením nákupnej sezóny. Denne si jej obchod má otvoriť viac ako 1,5 milióna ľudí. Obchod sa na Vianoce veľmi dobre pripravil. Naskladnil totiž tovar v hodnote 181 miliónov eur.
Ak sa oprava riesi vymenou, tak je to tvoja volba ako zakaznika.loleqboleq napísal: Št 29. Nov, 2018, 10:39 Ja som mal raz rovnakú skúsenosť, že vymenená vec nebola nová, tiež sa to vyriešilo a dostal som späť peniažky.
Ide o to, že ak nedostaneš peniaze, tak či oprava, výmena S/N (teda taký ojekabácky spôsob ako dať nový kus ale bez nového kusu, aby si nemusel dať aj novú záruku) alebo výmena za nový kus (a záruku), tak všetko to je v kuratele dodávateľa a ja som sa dávnonedávno dozvedel hneď z niekoľkých zdrojov, že ešte väčším problémom ako predajcovia sú dodávatelia, ktorí majú takéto pochybné taktiky.
Podľa výkladu Občianskeho zákonníka právo výberu, či si uplatní právo na výmenu veci alebo na vrátenie kúpnej ceny, má spotrebiteľ. Ak si však zvolí jedno z týchto práv, nemôže už túto voľbu sám jednostranne meniť.