mazda -czk/sk/pl/de-15k€
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: mazda -czk/sk/pl/de-15k€
urcite lepsi nez trojku za trojku
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 7075
- Dátum registrácie: Po 01. Sep, 2008, 18:59
- Bydlisko: Prešov(39)
Re: mazda -czk/sk/pl/de-15k€
co by ste mi odporucili na tu perferovanu kozu? mam dakde lidl neaky pripavok an osetrenie koze,? ziadne high tech detail masta veci, staci obycajny krem handra neviem
hry- ps5
doma-HP probook
doma-HP probook
- Chris
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5236
- Dátum registrácie: Pi 13. Jan, 2006, 02:00
- Bydlisko: Bratislava
Re: mazda -czk/sk/pl/de-15k€
kamos ma taku s automatom a ma dlhodobu podla spritmonitora 6.5-7l/100km co je masaker
stefan: na kozu kup nieco od dodo juice alebo chemical brother, alebo aspon Glipton.
stefan: na kozu kup nieco od dodo juice alebo chemical brother, alebo aspon Glipton.
Master of PaloAlto NGFWs, Cisco ASAs
- Andre
- TV & Audio expert
- Príspevky: 11569
- Dátum registrácie: St 09. Jan, 2008, 14:00
- Bydlisko: Žilina
Re: mazda -czk/sk/pl/de-15k€
jj, aspon gliptone cleaner a conditioner
5600X | Fera 5 | STRIX B550-F | 16GB DDR4 | RTX 4070 SUPER | Seasonic Focus Plus 650 Gold | NZXT S340 Elite
Corsair Scimitar + Roccat Hiro | Fnatic Gear Rush Red + CM wrist rest
Fanatec DD 8nm + Fanatec F1 V2 | Simgrade VX-PRO
Topping E50 + Focal Alpha 65
Corsair Scimitar + Roccat Hiro | Fnatic Gear Rush Red + CM wrist rest
Fanatec DD 8nm + Fanatec F1 V2 | Simgrade VX-PRO
Topping E50 + Focal Alpha 65
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 7075
- Dátum registrácie: Po 01. Sep, 2008, 18:59
- Bydlisko: Prešov(39)
Re: mazda -czk/sk/pl/de-15k€
ja som siel dnes 3dospely a mala, klima presov trebisov cca 70km a 6,3 ukazovalo v ciely, cakam ako to bude pri tankovani plna plna a to ma bude zaujimat. ako casto to mam aplikpvat tie kremy?mate overene shopy?
hry- ps5
doma-HP probook
doma-HP probook
- Chris
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5236
- Dátum registrácie: Pi 13. Jan, 2006, 02:00
- Bydlisko: Bratislava
Re: mazda -czk/sk/pl/de-15k€
nove priamovstreky su super, az po niekolkych km bude treba vstrekovace vymenit, ale tak to je ako pri diesly uz teda ako
Master of PaloAlto NGFWs, Cisco ASAs
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: mazda -czk/sk/pl/de-15k€
hej, renuoalt megane, dozili uzasnych 119.000km tie benzinove vstreky... ale to je ina diskusia, rovnako ako to ze budem radsej jazdit na 3.6i s 211kW s plynom bez priamovstreku a bez turba za 13 nez na inom priamovstrekovom stroji ktory sa neda prerobit za sest a pol
neviem, tak nejak mi je to blizsie k srdiecku tie mnohohrncove motorceky.
neviem, tak nejak mi je to blizsie k srdiecku tie mnohohrncove motorceky.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 7075
- Dátum registrácie: Po 01. Sep, 2008, 18:59
- Bydlisko: Prešov(39)
Re: mazda -czk/sk/pl/de-15k€
tak tie mazdy od 2013 skyactiv zase vela nalietane nemaju aby sa dalo hodnotit. moja ma 139xxx cca teraz a nevidim dovod zeby nesla 2x tolko minimalne. rano na obed nastartujem a pradie si ako moj kocur za 200e s papiermi. len fakt ta dynamika v kopcoch s atmosferou je minimalne smutna.
hry- ps5
doma-HP probook
doma-HP probook
Re: mazda -czk/sk/pl/de-15k€
Musis sa drzat vo vyšších otáčkach, to je celý rozdiel. Ked chces dynamiku pozri sa na krivku a podla nej raď.
- Jednoduska
- Sponzor fóra silver
- Príspevky: 5857
- Dátum registrácie: Po 19. Nov, 2012, 15:45
- Bydlisko: Kosice, 040 01
Re: mazda -czk/sk/pl/de-15k€
Ta dynamika je fajn len frajerky to nezvladaju. na argument ze ideme rovnako rychlo ako na inom len to viac krici reaguju psiklavymi nesuhlasnymi zvukmi. ked sa ich spytam ci chcu soferovat nechcu. tazko no, zeny v aute.
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: mazda -czk/sk/pl/de-15k€
nahod ich do 8valca a budu si drzat zuby namiesto pistania. Problem vyrieseny
Ako hore zaznelo, tie ciselka 1 2 3 4 5 6 na radiacej pake a sestku sedmicku na otackomeri tam mas z nejakeho dovodu.
Dnes kazdy dusi motory na 1265 rpm a caka od toho zatah Titanicu
Je bohuzial fyzikalne dané ze atmosfericka 1.8 so 130 konmi nikdy nepojde tak nenutene a volnomyslienkarsky nez osemvalcovy 400 konovy motorcek alebo dofrasa ked uz to musi byt tak len ten hore spominany sestvalec 300 koni. Bez turba tristo koni.
Ani nafukana jedna-dvojka so zdivocenymi 81 kilowattmi tak nepojde, proste nie, a moze mat papierove parametre ake chce pretoze 0-100 je jediny parameter co sa dnes uvadza a vyrobcovia tomu optimalizuju 6 alebo 7kvaltove prevodovky. Lenze na prvom prevode do toho nestupas na podlahu pri normalnom jazdeni, takze treti prevod na 5000rpm+ a co sa deje potom dalej su presne tie veci ktore rozhoduju o jazdnom prejave a zazitku. A tieto informacie nikde nemas.
Do 52km/h akceleruje vsetko "primerane dobre". Zrychlit 40-70 je nieco uplne ine ako zrychlit 140 na 170 a to je uplne ine nez 210 na 240. To ale vsetci vieme, takze som zase napisal zbytocnu vec. Ked potrebujes jazdit na atmosfere, tak ju musis krutit do aleluja.
Ako hore zaznelo, tie ciselka 1 2 3 4 5 6 na radiacej pake a sestku sedmicku na otackomeri tam mas z nejakeho dovodu.
Dnes kazdy dusi motory na 1265 rpm a caka od toho zatah Titanicu
Je bohuzial fyzikalne dané ze atmosfericka 1.8 so 130 konmi nikdy nepojde tak nenutene a volnomyslienkarsky nez osemvalcovy 400 konovy motorcek alebo dofrasa ked uz to musi byt tak len ten hore spominany sestvalec 300 koni. Bez turba tristo koni.
Ani nafukana jedna-dvojka so zdivocenymi 81 kilowattmi tak nepojde, proste nie, a moze mat papierove parametre ake chce pretoze 0-100 je jediny parameter co sa dnes uvadza a vyrobcovia tomu optimalizuju 6 alebo 7kvaltove prevodovky. Lenze na prvom prevode do toho nestupas na podlahu pri normalnom jazdeni, takze treti prevod na 5000rpm+ a co sa deje potom dalej su presne tie veci ktore rozhoduju o jazdnom prejave a zazitku. A tieto informacie nikde nemas.
Do 52km/h akceleruje vsetko "primerane dobre". Zrychlit 40-70 je nieco uplne ine ako zrychlit 140 na 170 a to je uplne ine nez 210 na 240. To ale vsetci vieme, takze som zase napisal zbytocnu vec. Ked potrebujes jazdit na atmosfere, tak ju musis krutit do aleluja.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
Re: mazda -czk/sk/pl/de-15k€
... alebo mat taky vykon a krutak v dolnom pasme aby si nemusel premyslat nad podradovanim.
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Spoiler: ukázať
Re: mazda -czk/sk/pl/de-15k€
Sme toto riesili tuto dilemu s 1.2 TSI ze do kopceka a tak proti tej 1.6 atmosfere vo swistovi. Mozete mat o tom mieku aku chcete ale tam kde atmo zacina TSI konci a zasa naopak, ta atmo do 4k nerobi aboslutne ze nic, TSI sa citi najlepsie do tych 4,5K (akoze ide to to 6,5k bez problemu ale nie je na to dôvod točiť to tak vysoko). Cize skôr by som povedal ze je to o tom ako je ladený celý systém a turbo samozrejme vzdy pomoze aj ked prinasa do sústavy pomerne noticable lag.
Jednoduska viem co myslis, kamos ma na babe ktoru ma pojazdenu vo swištovi povozil, pocit z rychlosti je je uplne inde ked sa ti trase cela kasna a hocis cez pol hory No keby som nevedel ze je to pro jazdec chcel by som vystúpiť...
Inak kto pozera tie 0-100 a berie to ako daky parameter mal by sa rychlo spamatat. Toto nema s dynamikou motora absolútne nič spoločné. A vlastne celé zrýchlenie 0-100 ti je v praxi na salámu
Jednoduska viem co myslis, kamos ma na babe ktoru ma pojazdenu vo swištovi povozil, pocit z rychlosti je je uplne inde ked sa ti trase cela kasna a hocis cez pol hory No keby som nevedel ze je to pro jazdec chcel by som vystúpiť...
Inak kto pozera tie 0-100 a berie to ako daky parameter mal by sa rychlo spamatat. Toto nema s dynamikou motora absolútne nič spoločné. A vlastne celé zrýchlenie 0-100 ti je v praxi na salámu
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: mazda -czk/sk/pl/de-15k€
samozrejme pravda.
Prejav nafukanych motorov je iny nez prejav atmosfer. K zvuku sa nevyjadrujem
ked sa tato E30 pilovala, nechybal som
https://www.youtube.com/watch?v=lc9DjIiWfJ4
https://www.youtube.com/watch?v=vFPC6SF_lMQ
https://www.youtube.com/watch?v=aSLXR8FnBdk
ze velice chyba turbo...
papek velmi dobre vie ze to nie je iba o krutaku - pretoze vykon a krutak na nejakych otackach maju pevne danu matematicku zavislost. Nemozes mat 500Nm na 2400rpm bez toho aby si mal nejaky primerane pekny vykon samozrejme zase na tych otackach. Potom uz len prevody k tomu, diferencial a moze sa dymit.
Prejav nafukanych motorov je iny nez prejav atmosfer. K zvuku sa nevyjadrujem
ked sa tato E30 pilovala, nechybal som
https://www.youtube.com/watch?v=lc9DjIiWfJ4
https://www.youtube.com/watch?v=vFPC6SF_lMQ
https://www.youtube.com/watch?v=aSLXR8FnBdk
ze velice chyba turbo...
papek velmi dobre vie ze to nie je iba o krutaku - pretoze vykon a krutak na nejakych otackach maju pevne danu matematicku zavislost. Nemozes mat 500Nm na 2400rpm bez toho aby si mal nejaky primerane pekny vykon samozrejme zase na tych otackach. Potom uz len prevody k tomu, diferencial a moze sa dymit.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
- Jednoduska
- Sponzor fóra silver
- Príspevky: 5857
- Dátum registrácie: Po 19. Nov, 2012, 15:45
- Bydlisko: Kosice, 040 01
Re: mazda -czk/sk/pl/de-15k€
no Broslo ja uzom stratil takto kamosku mojej snubenice uz ju do auta neposadim, keby ze tam vzadu s nou nesedi moja nastavajuca tak jej dam pipikom po ustach kolko nimi mlela.
"A moj brat uplne inak jazdi" " A peto ked soferuje tak nas tak nehadze do stran" atd. ach jaj mi stupa tlak len si na to spomeniem (kopec smer jahodna a dalej sivec sli sme na vyhlad, to je jedno...).
Nevysvetlis no, jasne ze pocit je iny ale ked uz sa snazis vysvetlit ze bezpecnost je vyssia ako na aute kde to necitis uz nepocuvaju. Venusanky jedny...
Suhlas inak, do 4k ten motor vo svifte nic, nuda. ale ja ho odmietam dusit, nerad robim zle svojim veciam tvoj kamos ma aspon siesty prevod, ja sa osalim v lete na ceste do chorvatska ale je to moj mylnik ktory idem prekonat
Stefan jak, kedy dame obed? mozme sa ist aj povozit kludne. sestku si rad pozriem. nech nie som iba OT
"A moj brat uplne inak jazdi" " A peto ked soferuje tak nas tak nehadze do stran" atd. ach jaj mi stupa tlak len si na to spomeniem (kopec smer jahodna a dalej sivec sli sme na vyhlad, to je jedno...).
Nevysvetlis no, jasne ze pocit je iny ale ked uz sa snazis vysvetlit ze bezpecnost je vyssia ako na aute kde to necitis uz nepocuvaju. Venusanky jedny...
Suhlas inak, do 4k ten motor vo svifte nic, nuda. ale ja ho odmietam dusit, nerad robim zle svojim veciam tvoj kamos ma aspon siesty prevod, ja sa osalim v lete na ceste do chorvatska ale je to moj mylnik ktory idem prekonat
Stefan jak, kedy dame obed? mozme sa ist aj povozit kludne. sestku si rad pozriem. nech nie som iba OT