Ono vies, mne je uplne jedno ci su to fejkove frejmy ci nie, pre mna za mna, nech pride aj DLSS 4.0 a bude nativnych 20% frejmov a 80% bude fejkovych ... Ja ked to zapnem v hre, ja to nevidimPietro sk napísal: Št 16. Feb, 2023, 20:20 ty brdo, toto vlakno sa meni na mur narekov zelenych.
"brutalny vykon" preco asi? lebo strka fake frames, dopocitane machule.
tie real frames stale si idu svoje fps, len sa vkladaju machule, aby potom pocitadlo fps malo vysoke cisla a ludia si merali pipiky podla fejk cisielok a dlhych stlpcov v grafoch... (jeden "detail", napriek vysokemu fps mas stale hovnaky input lag)
ludom nedoplo ze tu vznika nebezpecny precedens, ze staci "navysovat" vykon z prsta vycucanymi odrbmi a nie technologickym pokrokom.
tym padom aj amd/intel pojde nakoniec touto cestou, lebo ked sa to prepieklo u nv, tak sa prepecie aj nam.
smutne ze sa najdu ludia co nekvalitu budu vyzdvihovat ake su to uzasne technologie.



A este taky podstatny detail, sme len na zaciatku DLSS 3.0 ,,, ako sa hejtovalo DLSS 1 ked vyslo ? Ha ? na to sa rychlo zabudlo ... ze to bol rozmazany odpad a neviem co vsetko .... ( a to som aj ja hejtoval, ze je to hrozne

Cize, ja v tom nevidim teda obsolutne ziadnu tragediu , ze sa bude navysovat vykon z prsta vycucanymi odrbmi

