Autorizovaný servis. Tak vidno, že to už asi nebudú posielať alebo ak áno, tak ako to riešilo pár ľudí, že telefonovali na support.
Skúsenosti s RMA cez výrobcov
- loleqboleq
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 13017
- Dátum registrácie: So 20. Okt, 2012, 22:20
- Bydlisko: Košice
Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov
CASE: Sliger Cerberus X PSU: Corsair SF750 MB: Ašuš Creator CPU: Rezeň 3900X GPU: RTX 3090 FE RAM: TridentZ 3600MHz@CL14 SSD: 970 EVO<--DEAD + Corsair MP600XT a MP600, Ťamťung 980 Pro Moňas: ♡ LG 48" C11 OLED ♡ Myš: G Pro Superlight Wire Klávka: Rôzne Audiofekália: Topping DX3 Pro, Hifiman Edition XS, Mr.Speakers Alpha Dog, JBL LSR305
- diemkej
- Používateľ
- Príspevky: 2095
- Dátum registrácie: Ne 02. Jan, 2011, 14:25
- Bydlisko: Rimavská Sobota
Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov
Spravil som tam reklamáciu. Dnes má prísť kuriér pre balík, tak uvidíme, koľko tento proces potrvá a ako dopadne.
- loleqboleq
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 13017
- Dátum registrácie: So 20. Okt, 2012, 22:20
- Bydlisko: Košice
Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov
No výborne, tak hlavne, že nemusíš nič platiť.
Daj potom vedieť.
Daj potom vedieť.
CASE: Sliger Cerberus X PSU: Corsair SF750 MB: Ašuš Creator CPU: Rezeň 3900X GPU: RTX 3090 FE RAM: TridentZ 3600MHz@CL14 SSD: 970 EVO<--DEAD + Corsair MP600XT a MP600, Ťamťung 980 Pro Moňas: ♡ LG 48" C11 OLED ♡ Myš: G Pro Superlight Wire Klávka: Rôzne Audiofekália: Topping DX3 Pro, Hifiman Edition XS, Mr.Speakers Alpha Dog, JBL LSR305
- diemkej
- Používateľ
- Príspevky: 2095
- Dátum registrácie: Ne 02. Jan, 2011, 14:25
- Bydlisko: Rimavská Sobota
Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov
Takže dnes mi došla myš z reklamácie. Som veľmi veľmi veľmi sklamaný ako je oprava odfláknutá... Človek by očakával, že keď si kúpy 100éčkovú myš, tak to bude vyzerať trochu inak... Jednak to trvalo dlhšie ako som si predstavoval, ale to mi až tak nevadí, keďže lehotu splnili.
Takže problém som mal s koliečkom (preskakovalo) a s pravým tlačidlom (keď som ho dlhšie držal a robil myšou, tak ako keby som ho púšťal). Celé riešenie reklamácie je, že "oprava myši". Žiadne detailnejšie info, čo sa menilo atď. No ja som to hneď zistil... Scrollovacie koliečko bolo evidentne menené a je odporné, rapká ako sviňa, je voľné (hrká), krokovanie trasie s celou myšou (ako keby mala zimnicu). Pravé tlačidlo bolo určite menené tiež. Je oveľa horšie na stlačenie ako ľavé (pôvodné). Je strašne mäkké a veľmi ľahko sa stláča oproti ľavému... Človek by povedal, že keď už mením spínač, tak vymením obe strany, aby sa stláčali rovnako. No proste odporné, som strašne nasratý... Keď potrasiem myšou vo vzduchu, hrká... Úplne iná myš ako pred tým... Pocitovo je to teraz taká 5€ myš z aliexpressu (možno ešte aj tá je lepšia).
Čo mám s tým robiť? Nemám ani chuť používať takúto myš, keď viem, aká bola pred tým, než sa v nej rýpali.
Pred reklamáciou: https://drive.google.com/file/d/1CWSZE2 ... sp=sharing
Po reklamácii: https://drive.google.com/file/d/1FJpbl2 ... sp=sharing
Trochu rozdiel v hlučnosti scrollovania...
Takže problém som mal s koliečkom (preskakovalo) a s pravým tlačidlom (keď som ho dlhšie držal a robil myšou, tak ako keby som ho púšťal). Celé riešenie reklamácie je, že "oprava myši". Žiadne detailnejšie info, čo sa menilo atď. No ja som to hneď zistil... Scrollovacie koliečko bolo evidentne menené a je odporné, rapká ako sviňa, je voľné (hrká), krokovanie trasie s celou myšou (ako keby mala zimnicu). Pravé tlačidlo bolo určite menené tiež. Je oveľa horšie na stlačenie ako ľavé (pôvodné). Je strašne mäkké a veľmi ľahko sa stláča oproti ľavému... Človek by povedal, že keď už mením spínač, tak vymením obe strany, aby sa stláčali rovnako. No proste odporné, som strašne nasratý... Keď potrasiem myšou vo vzduchu, hrká... Úplne iná myš ako pred tým... Pocitovo je to teraz taká 5€ myš z aliexpressu (možno ešte aj tá je lepšia).
Čo mám s tým robiť? Nemám ani chuť používať takúto myš, keď viem, aká bola pred tým, než sa v nej rýpali.
Pred reklamáciou: https://drive.google.com/file/d/1CWSZE2 ... sp=sharing
Po reklamácii: https://drive.google.com/file/d/1FJpbl2 ... sp=sharing
Trochu rozdiel v hlučnosti scrollovania...
Naposledy upravil/-a diemkej v Št 06. Dec, 2018, 20:04, upravené celkom 1 krát.
- loleqboleq
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 13017
- Dátum registrácie: So 20. Okt, 2012, 22:20
- Bydlisko: Košice
Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov
https://www.alza.sk/kontakt/ostatne.htm?qgid=63&qid=315
A uveď všetky info, mne raz opravovali telefón, menili displej a keď prišiel, tak v jednom rozu bol zapučený plast, podal som danú sťažnosť a deň či dva na to som to odniesol na pobočku a dostal som späť peniaze.
Alebo Logitechu a že ako to skončili a myslím, že ti pošlú nový kus.
A uveď všetky info, mne raz opravovali telefón, menili displej a keď prišiel, tak v jednom rozu bol zapučený plast, podal som danú sťažnosť a deň či dva na to som to odniesol na pobočku a dostal som späť peniaze.
Alebo Logitechu a že ako to skončili a myslím, že ti pošlú nový kus.
CASE: Sliger Cerberus X PSU: Corsair SF750 MB: Ašuš Creator CPU: Rezeň 3900X GPU: RTX 3090 FE RAM: TridentZ 3600MHz@CL14 SSD: 970 EVO<--DEAD + Corsair MP600XT a MP600, Ťamťung 980 Pro Moňas: ♡ LG 48" C11 OLED ♡ Myš: G Pro Superlight Wire Klávka: Rôzne Audiofekália: Topping DX3 Pro, Hifiman Edition XS, Mr.Speakers Alpha Dog, JBL LSR305
- diemkej
- Používateľ
- Príspevky: 2095
- Dátum registrácie: Ne 02. Jan, 2011, 14:25
- Bydlisko: Rimavská Sobota
Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov
No ja som to nekupoval v Alze, ale na amazone.de v akcii za nejakých 65€, takže radšej by som myšku ako peniaze. Idem napísať najskôr na Logitech support a potom sa uvidí... Nechce sa mi s tým naťahovať, ale čo už s nimi...
- loleqboleq
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 13017
- Dátum registrácie: So 20. Okt, 2012, 22:20
- Bydlisko: Košice
Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov
Čože? Takže toto bolo z nemčúrskeho Amazonu? Tam platí to isté ako u Alzy ale tam by to mali okamžite refundovať alebo poslať novú.
CASE: Sliger Cerberus X PSU: Corsair SF750 MB: Ašuš Creator CPU: Rezeň 3900X GPU: RTX 3090 FE RAM: TridentZ 3600MHz@CL14 SSD: 970 EVO<--DEAD + Corsair MP600XT a MP600, Ťamťung 980 Pro Moňas: ♡ LG 48" C11 OLED ♡ Myš: G Pro Superlight Wire Klávka: Rôzne Audiofekália: Topping DX3 Pro, Hifiman Edition XS, Mr.Speakers Alpha Dog, JBL LSR305
- diemkej
- Používateľ
- Príspevky: 2095
- Dátum registrácie: Ne 02. Jan, 2011, 14:25
- Bydlisko: Rimavská Sobota
Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov
Akurát je v akcii na amazone za 70€... Neviem, čo teraz robiť, či čakať na odpoveď zo supportu, či písať rovno na amazon.
- diemkej
- Používateľ
- Príspevky: 2095
- Dátum registrácie: Ne 02. Jan, 2011, 14:25
- Bydlisko: Rimavská Sobota
Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov
Takže napísal som na Logitech support, že som nespokojný s kvalitou opravy a jednotlivo popísal problémy + poslal video pred reklamáciou a po reklamácii nech majú s čím porovnať. Dostal som odpoveď:
"I have submitted a request for replacement. Please be advised that the request is subject for approval of our back office team. Please allow 7 - 10 business days for the approval. I will let you know of the status of the request within the said time frame."
Som zvedavý...
"I have submitted a request for replacement. Please be advised that the request is subject for approval of our back office team. Please allow 7 - 10 business days for the approval. I will let you know of the status of the request within the said time frame."
Som zvedavý...
- diemkej
- Používateľ
- Príspevky: 2095
- Dátum registrácie: Ne 02. Jan, 2011, 14:25
- Bydlisko: Rimavská Sobota
Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov
24.12 som z Logitech supportu dostal vyjadrenie na môj ticket, že mi bol schválený replacement a budú ma informovať o expedícii.
27.12 mi prišiel mail od UPS s informáciami o mojej zásielke. Predpokladaný deň doručenia mal byť včera 2.1 ale nejak to viazne v BA, tak snáď dnes alebo zajtra.
Reč o starej myši nebola, že čo s ňou... Si ju môžem normálne nechať?
27.12 mi prišiel mail od UPS s informáciami o mojej zásielke. Predpokladaný deň doručenia mal byť včera 2.1 ale nejak to viazne v BA, tak snáď dnes alebo zajtra.
Reč o starej myši nebola, že čo s ňou... Si ju môžem normálne nechať?
Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov
Prečítaj si znova celú komunikáciu s nimi, pokiaľ ju nepýtajú môžeš si ju nechať, bežná prax v zahraničí že nepýtajú späť veci ktoré by aj tak neopravovali ale rovno vyhodili. Nie vždy, ale vcelku často.
Spoiler: ukázať
- diemkej
- Používateľ
- Príspevky: 2095
- Dátum registrácie: Ne 02. Jan, 2011, 14:25
- Bydlisko: Rimavská Sobota
Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov
Chlapci , to už je moc... Vo štvrtok mi došla nová myš, kompletne zapečatená a už v sobotu sa začala sr*ať. Na logu nesvieti červená LED, čiže všetky farby, ktoré miešajú červenú nezobrazuje a keď chcem pure červené podsvietenie, svieti len koliečko a logo je bez podsvietenia. Navyše, keď dám pure červené podsvietenie alebo color cycle, myš blbne tak, že všetky DPI profily čo mám sa menia stále dookola bez toho, že by som niečo stláčal...
Fakt začínam mať "pekný" názor na tieto myšky... A už mi je to normálne trápne im zase tam vypisovať, že ich myš stojí za h*vno.
Fakt začínam mať "pekný" názor na tieto myšky... A už mi je to normálne trápne im zase tam vypisovať, že ich myš stojí za h*vno.
Naposledy upravil/-a diemkej v Po 07. Jan, 2019, 11:09, upravené celkom 2 krát.
- loleqboleq
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 13017
- Dátum registrácie: So 20. Okt, 2012, 22:20
- Bydlisko: Košice
Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov
Myslím, že v okamihu, keď sa cenovo ustália ostatné bezdrátovky s odozvami na úrovni G403 a spol., tak sa bude migrovať vo veľkom.
CASE: Sliger Cerberus X PSU: Corsair SF750 MB: Ašuš Creator CPU: Rezeň 3900X GPU: RTX 3090 FE RAM: TridentZ 3600MHz@CL14 SSD: 970 EVO<--DEAD + Corsair MP600XT a MP600, Ťamťung 980 Pro Moňas: ♡ LG 48" C11 OLED ♡ Myš: G Pro Superlight Wire Klávka: Rôzne Audiofekália: Topping DX3 Pro, Hifiman Edition XS, Mr.Speakers Alpha Dog, JBL LSR305
- diemkej
- Používateľ
- Príspevky: 2095
- Dátum registrácie: Ne 02. Jan, 2011, 14:25
- Bydlisko: Rimavská Sobota
Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov
Láka ma tú myš otvoriť a pozrieť sa na to, možno tam je len nejaký studený spoj, zlomený káblik alebo niečo s konektorom, ale bojím sa, že stratím záruku. Sú tam nejaké plomby? Majú ako zistiť, že to bolo rozobraté?