Ano, stoji len 5AP. No cakal som od neho vacsi damage. A ma aj treshold 5 ak sa nemylim. Pulse rifle ma len 3.
Energeticke zbrane su velmi uzitocne, ale nie su moc vhodne ako zaklad zbranoveho arzenalu. Maju svoje specificke pouzitie a dokazu ti podstatne ulahcit situaciu proti silnym protivnikom.
Proti tym vozitkam som este nebojoval. No v Angel Oracle sme sa nejak nepochopili a chceli mi zobrat dakoho z partie, tak som ich tam zacal mlatit Ale potom som dal load a vyriesilo sa to strasne rychlo a jednoducho. Co mi dava podozrenie, ze som to vyriesil zle. Resp. este som to nedoriesil, mam ist zabit nejaku zensku.
Music: AKG K240 MK II / Beyerdynamic DT 770 Pro 80 Ohm @ Topping DX7 Pro
Bike: 2022 Canyon Neuron CF 8; Coffee: Chemex 6-cup
tu by som mal vytku k hernej mechanike - ked nieco rozoberam, malo by byt mozne si len urcit co chcem aby mi toho vyslo, ten nahodny drop akurat sposobuje nekonecne save load, co neposobi prave najlepsie
rovnakovacsina skillov by som zakazal critical failure, akurat co musim loadovat hru....
MB:ASUS Maximus XI Hero / CPU:i9 9900k@5.1(4.8cache)@1.234V / CPUcooler:AC Liquid Freezer II 240 + CM Maker Gel / RAM:4x8GB Patriot Viper 4133Mhz@4oooCL18 / GPU:Gigabyte RTX 4070ti Eagle@0.925V/2670/24600 / SSD:Samsung 970 Evo Plus 2TB / HeadSet:Steelseries Arctis 7 / mouse:Steelseries Rival 650 / keyboard:Fnatic Streak RGB / PSU:Seasonic Focus Plus 850 gold / case:Fractal Design Define R6 Black + Noctua NF-A14 PWM / monitor:Acer Predator XB323UGP
o tom by som silno polemizoval, vies aky rozdiel je v %sanci alebo toho co dostanes medzi WS 8 a WS10? ziadny
poviem priklad: mam srot pusku a mam Weapon smithing 2 dostanem small scopea ked buem mat Weapon smith 5 tak sa mi objavi sanca ze mi padne high powered scope, ale aj keby som mal Weapon smith 10 tak z tej srot pusky nedostanem tactical scope a nezmeni sa mi ani sanca na drop high powered scope
a aj keby sa menilo percento nemenilo by sa nic na tom, ze je chore aby som loadoval hru kym mi nepadne to co chcem
cize kazda zbran ma predefinovane co z nej padne a akym percentom a tu sa dostavam k tomu co som pisal
mam zbran a z tej je mozne dostat nieco, tak by malo byt mozne to nieco si vybrat, hlavne ked zbran dropuje 8-9 moznych veci
a pecenta na tactical scope, laserovy zameriavac a tlmic su v skutku luxusne (4-8%)
tak si musim 15x loadnut hru aby som dostal co chem zo zbrane za 400
ten isty prikald s per: chcel by si odlahsic bagle a tak rozoibrat zbrane na srot, ktory vyhodne preda v citadele, ale zblaznil by sa kym by to rozobral na srot, by mu to stale hadzalo nejake modifikacie, to je proste problem, ktory nerobi dobru atmosferu v RPG
MB:ASUS Maximus XI Hero / CPU:i9 9900k@5.1(4.8cache)@1.234V / CPUcooler:AC Liquid Freezer II 240 + CM Maker Gel / RAM:4x8GB Patriot Viper 4133Mhz@4oooCL18 / GPU:Gigabyte RTX 4070ti Eagle@0.925V/2670/24600 / SSD:Samsung 970 Evo Plus 2TB / HeadSet:Steelseries Arctis 7 / mouse:Steelseries Rival 650 / keyboard:Fnatic Streak RGB / PSU:Seasonic Focus Plus 850 gold / case:Fractal Design Define R6 Black + Noctua NF-A14 PWM / monitor:Acer Predator XB323UGP
Prave dnes som premyslal nad tym loadingom az kym neotvorim trezor..toto nevymysleli dobre..
Ale to je problem u vsetkych hier ..nepodari sa,loadnem.. Akurat to v tomto pripade vypada debilne,kedze tam ide o pravdepodobnost..
no ono to v klasickych RPG tak byvalo. Podla skillu si mal nejaku sancu (pravdepodobnost) napr. otvorit zamok. Tak sa asi pouzije nejaky nahodny generator, ktory s tou pravdepodobnostou vygeneruje uspech.
Inak suhlasim, ze by bolo lepsie, keby si clovek mohol vybrat, co mu padne z rozobratia zbrane. A mal by sancu x% na tu vec a 100-x % na junk suciastky a bolo by to podla mna lepsie ako je to teraz.
Critical failures boli aj napr. vo Falloute. Lockpickingom sa dal znicit zamok. No vacsinou to vedie len ku quick loadu, cize to moc nema vyznam. Zaujimave by to mohlo byt, keby si sa rozhodol tieto loady nerobit. Inak ten zamok sa da vo wasteland potom opravit a mozes skusit lockpick znovu.
Music: AKG K240 MK II / Beyerdynamic DT 770 Pro 80 Ohm @ Topping DX7 Pro
Bike: 2022 Canyon Neuron CF 8; Coffee: Chemex 6-cup
to je sice pekne ale casovo efektivnejsie je to rovno loadovat
ano aj vo Falloute boli crit faily, ale nie take mrdy ako tu, tam neboloo nic vynimocne ze som otvaral dvere na 5x tj mal som cca 25% vo wasteland. A co to presne znamena? ze by som mal 30% sancu na fail a 35%! na krit fail - tj je vacsia sanca ze budem loadovat ako to ze to otvorim
ak by bol krit fail v rozmedzi 1-10% tych trapnych nekonecnych loadov by bolo pooodstatne menej
MB:ASUS Maximus XI Hero / CPU:i9 9900k@5.1(4.8cache)@1.234V / CPUcooler:AC Liquid Freezer II 240 + CM Maker Gel / RAM:4x8GB Patriot Viper 4133Mhz@4oooCL18 / GPU:Gigabyte RTX 4070ti Eagle@0.925V/2670/24600 / SSD:Samsung 970 Evo Plus 2TB / HeadSet:Steelseries Arctis 7 / mouse:Steelseries Rival 650 / keyboard:Fnatic Streak RGB / PSU:Seasonic Focus Plus 850 gold / case:Fractal Design Define R6 Black + Noctua NF-A14 PWM / monitor:Acer Predator XB323UGP
Ciastocne mas pravdu. Ono je tu maly problem: Potom by si nebol dostatocne motivovany ten skill zvysovat.
Ked sme pri tom, ma nejaky zmysel ist so skillmi nad 10 (cez trinkets)? Lebo napr. mam trinket, ktory dava +2 lockpicking, tak ci ma zmysel zvysovat lockpicking nad 8. Ja si myslim, ze to moc nema zmysel. No zaujima ma, ci to zvysi sancu na max. challenge alebo nie.
Music: AKG K240 MK II / Beyerdynamic DT 770 Pro 80 Ohm @ Topping DX7 Pro
Bike: 2022 Canyon Neuron CF 8; Coffee: Chemex 6-cup
preco by som nemal dovod? ked nebudem mat skill neovorim nic
hento neviem potvrdit ale tusim som to skusal a nemalo to ziadny efekt tlacit trinketom skill nad 10, aj ked su v hre challenge nad 10lvl skill
MB:ASUS Maximus XI Hero / CPU:i9 9900k@5.1(4.8cache)@1.234V / CPUcooler:AC Liquid Freezer II 240 + CM Maker Gel / RAM:4x8GB Patriot Viper 4133Mhz@4oooCL18 / GPU:Gigabyte RTX 4070ti Eagle@0.925V/2670/24600 / SSD:Samsung 970 Evo Plus 2TB / HeadSet:Steelseries Arctis 7 / mouse:Steelseries Rival 650 / keyboard:Fnatic Streak RGB / PSU:Seasonic Focus Plus 850 gold / case:Fractal Design Define R6 Black + Noctua NF-A14 PWM / monitor:Acer Predator XB323UGP