Takže rozhodol som sa si tu založiť vlastnú tému aby som nemusel stále zakladať nové témy v nákupnej poradni a všade inde.Svoj projekt som nazval "Impossibru" podľa toho známeho meme:

A príčina názvu je nasledovná: Som študent na strednej škole presnejšie študujem odbor MPS(Mechanik PC sieťí) tak logicky nemám možnosť ako si zarobiť vlastné peniaze resp. jedna možnosť tu je a to sú brigády ale tých moc nieje a koniec koncov ešte v mojom meste kde bývam.Moje úpravy PC budú prebiehať tak skorej sporadicky pretože financované to bude čisto z príjmu mojich rodičov.Ofc tí sa na to nepozerajú 2x z dobrého hľadiska pretože oni to berú tak že stále sedím za PC a nič nerobím.

Radšej by boli za to aby som chodil z kamošmi von(tí chodia von piť) a mne príde rozumnejšie dať radšej peniaze do úpravy PC než na alkohol.Ako som spomínal už keďže študujem tak nejaké tie peniaze mi rodičia dávajú na stravu/cestovanie oblečenie(kvalitné oblečenie aj niečo stojí

v oblečení ich prídem na dosť draho docela

Hilfiger,Reserved,Bershka etc...) tým pádom zostáva menej peniazov na úpravu PC(áno viem nieje to najlacnejšia záležitosť)ale PC/IT sú moje hobby a rád by som sa naučil nejaké nové veci a najlepšie sa ich naučím praxou(ospravedlnte ma ak dáčo nebudem vedieť

).Majstra na praxi máme vyučeného murára takže ten nás toho moc nenaučí.Mám takých spolužiakov ktorý netušia ani čo je to socket... a ja medzi takých nechcem patriť takže preto som sa rozhodol experimentovať učiť sa na vlastnom PC.Myslím si že už stačilo tých omáčok o mne

(túto zostavu som si skladal sám pri výbere komponentov som sa inšpiroval od úžívateľov tuná z fóra)(sem na fórum chodím dlhšie len som tu nebol zaregistrovaný lebo som taký lenivec

) tak sem dávam svoje PC spec's:
CPU:
i5 4670K
MB:
Asrock Z87 Extreme3
CASE:
Fractal R4 Titanium Grey-Window
GPU:
MSI R9 270X Hawk - Bral som ju preto lebo nikde pred Vianocami nemali tú Gaming.
RAM:
Crucial 2x4GB Kit Ballistix Tactical 1600Mhz CL8
PSU: