Dobrý deň,
najskôr ďakujem dopredu všetkým, ktorí sa rozhodnú zapodievať sa mojim problémom. Rozhodol som sa popis problému rozdeliť na dve časti, pred/po Windows reinstalle. Počítač asi 3 roky fungoval bez problémov, zrazu začal produkovať nižšie popísané problémy. Nie som si vedomý inštalácie nejakého nového softvéru, ale aj tak som urobil čistú inštaláciu ovládača na grafiku.
Pred reinstallom Windowsu
Náhodné BSOD, niekedy len tzv. artifaktová obrazovka (neukameňujte ma za nesprávne pojmy, som amatér s prístupom ku Googlu ), niekedy len počas otvoreného Google Chrome, niekedy pri hraní hry, niekedy 3 dni všetko v poriadku a zrazu dvakrát za sebou. V Event Vieweri som pozrel logy a na základe nich sa snažil niečo s tým urobiť (resetovať indexovanie a také rôzne hovadiny), urobil som záťažový test na grafiku FurMark, MemTest, obe v poriadku.
Jedno BSOD som zachytil, problémom bol súbor atikmdag.sys. Pred časom ( možno týždeň dozadu) som updatoval GPU driver,ale nie tzv. clean install, a tak som urobil čistú inštaláciu ovládača na grafiku (už toho nového). Nič z toho nepomohlo, tak som preinštaloval Windows.
Po reinstalle Windowu
Prvých pár hodín všetko v poriadku, nainštaloval som ovládač na sieťovú kartu, na grafiku (ten najnovší), potom prišiel prvý BSOD, nestihol som zahliadnuť, čo tam bolo písané. Od reinstallu prešiel deň a pol, mám za sebou asi 3 BSOD, žiadne tie artifakty, len BSOD a reštart. V Event Vieweri je množstvo errorov ( LoadPerf 3006,3012), (WMI 10), alebo critical errory, všetky (Kernel 41). Včera som stihol zahliadnuť jeden BSOD, problémom bol MEMORY MANAGEMENT, pri tomto BSOD sa PC sám nereštartoval.. Už neviem čo s tým, ako prísť na to, čo je problém. Ešte ma napadá nainštalovať starý grafický driver, lebo som počul, že niekedy tie nové môžu spôsobovať problémy.
Môj PC:
Skriňa: PC skrinka Cooler Master Elite 430 čierna (bez zdroja)
MTB: Gigabyte 880GA-UD3H, AMD 880G, DDR3 1800, SATA3, GLAN, HDCP, CF, mATX