http://www.pravoit.cz/article/chyba-v-c ... ho-obchodu
http://mobil.idnes.cz/obchod-kasa-cz-om ... ndy-nb_hro
O tisíce levnější telefony Sony Ericsson, Nokia a Samsung nabízel dopoledne internetový obchod kasa.cz. Zákazníkům, kteří si levné přístroje objednali, ale odmítal zboží dodat. Nakonec chybu uznal a slíbil, že původně zamítnuté objednávky vyřídí kladně.
http://www.lupa.cz/clanky/televize-za-3 ... tl-v-cene/
http://mobil.idnes.cz/chybne-ceny-vodaf ... ratori_hro
Operátor Vodafone dnes ráno prodával prostřednictvím svého e-shopu Nokii N97 za 7 777 korun, a to bez jakéhokoli závazku. V pátek zas bylo možné zakoupit nový iPhone za tisícovku. Chyby v elektronickém obchodě operátora umožnily vybraným zákazníkům ušetřit několik tisíc korun.
Zákazníci na tom jen vydělají, telefony jim prodáme za ceny, za které si je objednají,"
Pockaj kamarade... vydrz. O ziadnom odrbovani tu nehovorim. A naopak, Ti to nevadi? Ty ako zakaznik musis toto hento tamto, musis tovar prevziat ak si si ho objednal atd. Ale obchod uz nemusi dodat? Ja hovorim len o zakone, ze ked ja musim dodrzat podmienky "obchodu" ktory som uzavrel kliknutim, aj predajca nieco dodrzat musi nie? Precitaj si tie clanky hore, a pochopis.
Nech si obchod najme 2-3 ludi ktori budu zodpovednost za tie polozky, ked s tym ma problem.
nehadz to na odrby, pises, ako keby obchody neodrbavali zakaznikov...
K tomu ze typicky Slovenske, ja niesom ten pripad, ze sa snazim zarobit na ukor obchodnika. Priklad: este min tyzden som si objednal prislusenstvo na iPhone 5 v mall.sk, za 11€. Ihned po mojom objednani klesla cena na 7,11€. Mohol som si tamtu zasielku neprevziat, a objednat dalsiu, lacnejsiu, a usetril by som 4€. Smiesne, ale aj to su peniaze. Ale nie, neurobil som to. Nepotrebujem byt na nejakom blackliste e-shopu, aby som mal potom problem nieco objednat. Ja si svoje kliknutie na objednat rozmyslim, a momentom kliknutia beriem, ze som dal cash za ten tovar /aj ked je to na dobierku/. Ano, ked si idem daco objednat, pozriem ceny v e-shopoch, a ked niekde stoji rovnaka vec 175€ a inde zacina na 201€, tak to jasne ze objednam za 175€. Samozrejme to niesu obchody, ktore su nezname, ale overene shopy. Ale, ked jeden shop vie dodat to iste za 175 a dalsie za 201, nastava otazka, za kolko oni vlastne ten tovar kupuju. Ja som si isty, ze ked mall.sk vie bez problemov davat zlavy 10€ pri nakupe nad 50€ zakaznikom jedneho operatora, tak jeho rabat na vsetkom je viac ako 30%, ak nie viac. Si pamatam, ako mi raz davno hovoril dobry kamos, aky rabat ma nay.sk. Ze beru veci za 30-35% ceny, a predavaju to za 3x vyssie ceny. A to som sa cudoval. Nezda sa mi, zeby e-shopy na tom boli tak zle, aby im pripadne chybal rabat na par produktoch kde daju zlu cenu. Samozrejme sa bavim o tych velkoshopoch, tam su zisky v pre nas isto nepredstavitelnych hodnotach.