Pokazene stople

Všetko o zvukových kartách, repro, problémoch ...
Používateľov profilový obrázok
elementar
Sponzor fóra silver
Sponzor fóra silver
Dátum registrácie: Ut 16. Mar, 2010, 22:34

Pokazene stople

Príspevok od používateľa elementar »

pokazil sa mi jeden repracik na Vsonic GR06 (mne sa zda ze to kablami nieje)
zaujimave je ze repracik hra len v uchu ked ho popritlacam v isitych polohach (je odkrytovany)... v rukach sa mi ho nepodarilo dat do polohy kedy by hral... spoje som prepajkoval a o 15mm skratil kabel ale nepomohlo to stale to iste

Obrázok
repracik v pravo (ten v lavo je po prekableni z jedneho fora)

tipek co to prekabloval tvrdil ze mal rovnake problemy: Found the problem.
It was driver flex, I never knew driver flex could cause these kind of problems. The resistance is now going down when I burn it in.
I will still post the picture of the insides of the GR06 tomorrow. (Might be useful for poeple that want to recable their GR06.)

a dalsi tipek pise: Heavy driver flex... these drivers need more than 60 hours after soldering to go back to "normal" performance.

Just had to resolder the cable as an accidental trip to the washing mashine loosened the glue; after those burn-in hours the sound went back to "normal", and the "veil" that covered the sound right after the soldering went away.

repraciky su tak strasne citlive na odpor ze mozu robit daco take ? ( to myslel len male rozdiely v hlasitosti koli teplote medi ci?)

nestretli ste sa s dacim takym ? nieje to skor repracikom ? aj on ma v sebe predsa este dalsie kontakty nie ?
Spoiler: ukázať
PC1:MB: ASUS PRIME Z490-P, CPU: 10700F@4,9 + Corator DS + Noctua NF-P14,NOCTUA NF-A15 1.28V ,RAM: 2x8GB Corsair Vengeance 3200GPU:MSI 1060 6GB @2000(1,223V), SSD: Samsung 840 256GB PRO, HDD: Samsung 870 512GB ,PSU: Seasonic M12II-620W ,OS: Win 10 ,LCD: 31.5" AOC 2560x1440,CASE:Lancool K62, MOUSE: Zowie FK1+ + SteelSeries QcK,KEYBOARD: HyperX FPS PRO load 425[W]
Net
AS SSD

Návrat na "Zvuk a PC"