Ahoj.
Už som to tu písal inde ale chcem sa na vás obrátiť o radu čo s tým.V piatok mi prišiel zo záručnej opravy nb.Lenovo thinkpad E330.Bola tam vymenená mb kvoli prepadom výkonu.Hneď po rozbalení som si všimol že vo vnútri nb. niečo ťuklo.Tak som ho popreklápal a boli tam 2 kúsky,ktoré vo vnútri putovali.Pri kontrole vonkajšku som zistil,že 2 šróby zo 4 ktoré držia pánty sú tam len pichnuté nedali sa ani dotiahnuť ani vykrútiť.Po vybratí jedného z nich som zistil,že tam nieje nič,čo by ho malo držať.
Po zapnutí šiel nb. normálne ale pri kontrole jednotlivých funkcií som zistil,že seká-chrapčí mikrofón.Povedala mi to manželka pri hovore cez skype.Pri kontrole odozvy mic. cez Windows mic. fungoval len pri veľmi pomalej reči z blízkej vzdialenosti.Pri bežnej reči sekal.
Oprava bola urobená lajdácky a technik pri výmene mb. pokazil iné veci.
Teraz čo s tým.Neviem,či na toto zákon pamätá ale ja ten nb. už nechcem.Prečo by som ho mal posielať do opravy a stŕpať v akom stave sa vráti a pochopiteľne byť zas cca 3 týždne bez nb. keď niekto iný je lajdák.Obchodu chcem navrhnúť,buď výmenu za iný alebo €čka nazad a nech si to oni vyriešia so servisom.
Prejde mi to? Môj právnik v tomto nieje celkom doma a mám len jeho súkromný názor,že áno.Čo vy nato?
Lajdácka oprava-čo teraz.
- pepkopav
- Notebook expert
- Príspevky: 4131
- Dátum registrácie: Ne 19. Feb, 2012, 19:05
- Bydlisko: Lovinobaňa LC
Lajdácka oprava-čo teraz.
ASUS ROG Strix G18 Intel Core i9 14900HX,RAM 32GB DDR5,NVIDIA GeForce RTX 4060,SSD 2000Gb,IPS 2560X1600,Windows 11...
-
- Používateľ
- Príspevky: 315
- Dátum registrácie: Ne 18. Jan, 2015, 09:43
- Bydlisko: Ziar nad Hronom
Re: Lajdácka oprava-čo teraz.
Mozes znova podat reklamaciu. Spisat znova reklamacny protokol a postupit dalej, a ak nechces mozes odstupit od zmluvy. Ak budu robit problemy postupit dalej na SOI.
Všetko o materiáloch
MB: MSI Z97 Gaming 5, CPU: i7 4970K,GPU:Nvidia gtx750ti, RAM: Kingston Hyper X Savage 1600 Mhz, Cooler: NOCTUA NH-U12P SE2, HDD: Crucial Mx100, BEDŇA: NZXT SOURCE 340 Midi-Tower, ZDROJ: Seasonic S12G, RT 80+ Gold Monitor: Dell H2214Hb, OS:Ubuntu 14.04
MB: MSI Z97 Gaming 5, CPU: i7 4970K,GPU:Nvidia gtx750ti, RAM: Kingston Hyper X Savage 1600 Mhz, Cooler: NOCTUA NH-U12P SE2, HDD: Crucial Mx100, BEDŇA: NZXT SOURCE 340 Midi-Tower, ZDROJ: Seasonic S12G, RT 80+ Gold Monitor: Dell H2214Hb, OS:Ubuntu 14.04
Re: Lajdácka oprava-čo teraz.
Ahoj, reklamácie som už pár krát riešil, vždy alza... a vždy acer
No, vrátenie peňazí, resp. zažiadanie o odstúpenie zmluvy môžeš až po tretej uznanej chybe zariadenia s rovnakou vadou, resp. po 4. uznanej reklamácii rôznej vady (mám pocit, že 4)... mne 2x vrátili peniaze, vždy ak sa im nepreukázala chyba a vrátili mi NB, natočil som video, napálil na CD a pribalil... tam už nebolo cesty späť a RMA uznali... v tvojom prípade ak ide o druhú RMA, nezostáva ti nič iné len počkať na vrátenie noťasu z RMA... z vlastnej skúsenosti viem, že technici sa moc neponáhľajú, no možno je to u Lenova inak...
držím palce
No, vrátenie peňazí, resp. zažiadanie o odstúpenie zmluvy môžeš až po tretej uznanej chybe zariadenia s rovnakou vadou, resp. po 4. uznanej reklamácii rôznej vady (mám pocit, že 4)... mne 2x vrátili peniaze, vždy ak sa im nepreukázala chyba a vrátili mi NB, natočil som video, napálil na CD a pribalil... tam už nebolo cesty späť a RMA uznali... v tvojom prípade ak ide o druhú RMA, nezostáva ti nič iné len počkať na vrátenie noťasu z RMA... z vlastnej skúsenosti viem, že technici sa moc neponáhľajú, no možno je to u Lenova inak...
držím palce
-
- Používateľ
- Príspevky: 315
- Dátum registrácie: Ne 18. Jan, 2015, 09:43
- Bydlisko: Ziar nad Hronom
Re: Lajdácka oprava-čo teraz.
mas pravo odstupit od zmluvy ak sa ukaze ze po reklamacii, po ktorej ta predavajuci ubezpecil ze je vsetko v poriadku, nie je vsetko v poriadku a v reklamacnom konani nedoslo k naprave funkcnosti.
odporucam zavolat na SOI a informovat sa. zakon sa menil a nic v nom nehovori o tom zeby existovali nejake pocty moznych reklamacii.
odporucam zavolat na SOI a informovat sa. zakon sa menil a nic v nom nehovori o tom zeby existovali nejake pocty moznych reklamacii.
tampy napísal:Ahoj, reklamácie som už pár krát riešil, vždy alza... a vždy acer
No, vrátenie peňazí, resp. zažiadanie o odstúpenie zmluvy môžeš až po tretej uznanej chybe zariadenia s rovnakou vadou, resp. po 4. uznanej reklamácii rôznej vady (mám pocit, že 4)... mne 2x vrátili peniaze, vždy ak sa im nepreukázala chyba a vrátili mi NB, natočil som video, napálil na CD a pribalil... tam už nebolo cesty späť a RMA uznali... v tvojom prípade ak ide o druhú RMA, nezostáva ti nič iné len počkať na vrátenie noťasu z RMA... z vlastnej skúsenosti viem, že technici sa moc neponáhľajú, no možno je to u Lenova inak...
držím palce
Všetko o materiáloch
MB: MSI Z97 Gaming 5, CPU: i7 4970K,GPU:Nvidia gtx750ti, RAM: Kingston Hyper X Savage 1600 Mhz, Cooler: NOCTUA NH-U12P SE2, HDD: Crucial Mx100, BEDŇA: NZXT SOURCE 340 Midi-Tower, ZDROJ: Seasonic S12G, RT 80+ Gold Monitor: Dell H2214Hb, OS:Ubuntu 14.04
MB: MSI Z97 Gaming 5, CPU: i7 4970K,GPU:Nvidia gtx750ti, RAM: Kingston Hyper X Savage 1600 Mhz, Cooler: NOCTUA NH-U12P SE2, HDD: Crucial Mx100, BEDŇA: NZXT SOURCE 340 Midi-Tower, ZDROJ: Seasonic S12G, RT 80+ Gold Monitor: Dell H2214Hb, OS:Ubuntu 14.04
- pepkopav
- Notebook expert
- Príspevky: 4131
- Dátum registrácie: Ne 19. Feb, 2012, 19:05
- Bydlisko: Lovinobaňa LC
Re: Lajdácka oprava-čo teraz.
Tak to nedopadlo celkom k mojej spokojnosti.Nb putoval opäť do opravy.Dostal som akú-takú útechu,mohol som si vybrať tovar za 100€ ako kompenzáciu.Tak som aspoň dcére kúpil kuchynský robot.
Keď príde z opravy,tak ho skontrolujem,tak,že ak nájdem čo len najmenšiu chybičku,ruším zmluvu.Aj z firmy,kde ho opravovali mi volal dáky vedúci oddelenia a ubezpečil ma,že osobne dozrie aby nb. bol v 100% stave a lajdácky technik to dostane k náhrade.
Tak dúfam,že o cca 20 dní bude všetko ok.
Keď príde z opravy,tak ho skontrolujem,tak,že ak nájdem čo len najmenšiu chybičku,ruším zmluvu.Aj z firmy,kde ho opravovali mi volal dáky vedúci oddelenia a ubezpečil ma,že osobne dozrie aby nb. bol v 100% stave a lajdácky technik to dostane k náhrade.
Tak dúfam,že o cca 20 dní bude všetko ok.
ASUS ROG Strix G18 Intel Core i9 14900HX,RAM 32GB DDR5,NVIDIA GeForce RTX 4060,SSD 2000Gb,IPS 2560X1600,Windows 11...
- pepkopav
- Notebook expert
- Príspevky: 4131
- Dátum registrácie: Ne 19. Feb, 2012, 19:05
- Bydlisko: Lovinobaňa LC
Re: Lajdácka oprava-čo teraz.
Tak nakoniec to skoncilo. Nb prisiel druhykrat z opravy,zvonka vsetko ok,v doklade bolo napisane,vymena mb 2x a palmrestu.Doma som zistil,ze mi vymenili HDD,dali tam starsi HGST 7800hod a cesky Windows.Mal som dost.Okamzite som mazal do NAY a opat som reklamoval.Teraz mi to uz uznali a vratili mi nakupnu cenu.
Len jednu vec nechapem.Ako si moze znackovy servis take nieco dovolit???Ze by uz robili naschvaly??
Len jednu vec nechapem.Ako si moze znackovy servis take nieco dovolit???Ze by uz robili naschvaly??
ASUS ROG Strix G18 Intel Core i9 14900HX,RAM 32GB DDR5,NVIDIA GeForce RTX 4060,SSD 2000Gb,IPS 2560X1600,Windows 11...