Obraciam sa na vas s prosbou o pomoc ohladom Hyper-v servera. Sme mala firma (cca 8 zamestnancov) a zaciname si budovat IT, lebo donedavna sme fungovali na USB klucoch, emailoch a absolutne bez admin kontroly. Pomaly nas to uz prestava bavit a kedze mam nejaku skusenost s administraciou MS serverov tak som sa do toho pustil. Viete si predstavit ako je to asi s budgetom, treba zaobstarat len to co je nevyhnutne potrebne a casom dokupime co bude treba.
Infrastrukturu uz nastastie mame poriesenu uz chyba len domena

Momentalne mame jednen server na ktory som nainstaloval Hyper-V server a na nom bezia virtualky (2012R2 core verzie) s potrebnymi rolami. Mam nakonfigurovany remote management v ramci workgrupy zo svoho PC. Vsetko funguje bez problemov.
Chcel by som vsak pridat Hyper-V server do domeny, rad by som vyuzival GPO a spravoval ho spolu s ostatnymi domenovymi PC. Problem je ze mam iba jeden DC a ten je guest spolu s ostatnymi VM na Hyper-V serveri. Na technete som cital, ze takato konfiguracia je podporovana pre 2012R2.
Mate s takouto konfiguraciou niekto skusenosti? Nejako sa cez to nemozem prekusnut

Do buducna planujem poriesit nejaky offsite backup server, ktory by mohol fungovat aj ako sekundarny DC. Teraz vsak na to nebude budget. Predpokladam ze asi nema moc zmysel spravit sekundarny DC na tom istom hyper-v serveri....
Dakujem za odpovede.