Staršie hry - Fix pre širokouhlé rozlíšenia, pre natiahnuté HUD,...

Hry a problémy s nimi...
POZOR: žiadny WAREZ
Používateľov profilový obrázok
loleqboleq
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 13017
Dátum registrácie: So 20. Okt, 2012, 22:20
Bydlisko: Košice

Staršie hry - Fix pre širokouhlé rozlíšenia, pre natiahnuté HUD,...

Príspevok od používateľa loleqboleq »

Ahojte,

len taký tip, na čo som dnes narazil, keď som pripravoval staré NFS pre presun, je tu web https://thirteenag.github.io/wfp .

Ak ste niekedy riešili staršie hry a hlavne také, kde nie je oficiálne podpora trebárs vyšších rozlíšení ako 1600x1200 alebo s natiahnutým HUD pri 16:9, 16:10 a pod., tak ste si mohli vyšimnúť, že to mohlo byť sprevádzané niekoľkými problémami s rozlíšením, FOV, mierkou/veľkosťou/pozíciou HUD.

Tieto nájstrojčeky od chalana sú komplexnejšie - vždy majú aspoň tri funkcie - custom rozlíšenie, FOV fix a HUD stretch fix (ten jav, kedy pri 16:9 rozlíšení sa vám HUD neštandardne natiahne do strán), pri niektorých (napríklad NFS:Carbon) dokonca aj s dodatočnou podporou vynútenia režimu v okne alebo dokonca borderless okna.

Čo tam nájdete?
- GTA hry (1-SA)
- NFS hry (U1-Carb)
- Max Payne 1,2
- FlatOut (1-UC)
- Mafia 1
- True Crime SoLA, NYC
a iné.
CASE: Sliger Cerberus X PSU: Corsair SF750 MB: Ašuš Creator CPU: Rezeň 3900X GPU: RTX 3090 FE RAM: TridentZ 3600MHz@CL14 SSD: 970 EVO<--DEAD + Corsair MP600XT a MP600, Ťamťung 980 Pro Moňas: LG 48" C11 OLED Myš: G Pro Superlight Wire Klávka: Rôzne Audiofekália: Topping DX3 Pro, Hifiman Edition XS, Mr.Speakers Alpha Dog, JBL LSR305

Návrat na "Hry a problémy s nimi"