Herná myš

Sekcia primárne určená k radám o nákupe PC komponentov a príslušenstva...
Používateľov profilový obrázok
Anakkiin
Používateľ
Používateľ
Dátum registrácie: Št 05. Jún, 2014, 14:33

Herná myš

Príspevok od používateľa Anakkiin »

Zdravím,

prosím vás poraďte mi s výberom hernej myšky.

Parametre:
  • Menšia až stredne veľká
  • Čo najpresnejšia
  • Čo najviac tlačidiel
  • Kvalitné spracovanie
  • Ideálne bezdrôtová
  • Ideálne čo najľahšia
  • Ideálne čo najtichšia
  • Ideálne čo najlacnejšia
  • EDIT: Veľkým plusom kvalitný softvér
Nevyznám sa do toho, ktorá je teraz kvalitná a aké sú ceny. Preto nechám cenovú hladinu zo začiatku na vás. Som len študent, no ochotný si za kvalitu trochu priplatiť, no hypotéku si na myšku určite brať nechcem :D Pozeral som trochu aj iné vlákna, no zaujíma ma, akú by ste odporučili mne.

Momentálne mám 3 alebo 4 roky túto a nie som s ňou moc spokojný. Je veľká, ťažká, preto hľadám menšiu a ľahšiu tie červené časti sú úplne zodraté (už nie sú ani červené), preto hľadám kvalitnejšie spracovanie (nech je odolnejšia a vydrží dlhšie) a celkovo mám problém s tým, že začala byť veľmi nepresná a prestáva reagovať, často mi dokonca Windows vypíše, že skratovala USB hub a že ho treba resetovať. Nikdy predtým som sa s niečím podobným nestretol. Prišiel prišiel čas na novú myšku a tentokrát by som rád vyskúšal bezdrôtovú.
Naposledy upravil/-a Anakkiin v Ut 22. Máj, 2018, 01:07, upravené celkom 2 krát.
Spoiler: ukázať
Montech AIR 1000 Premium Black, GB B650 Gaming X AX V2, R5 7500F + Endorfy Fortis 5, EVGA RTX 3080Ti XC3 ULTRA, Patriot Viper Venom 32GB DDR5, M2 Samsung 990 EVO 2TB, Evolveo G750 80 PLUS Gold
Andre
TV & Audio expert
TV & Audio expert
Dátum registrácie: St 09. Jan, 2008, 14:00

Re: Herná myš

Príspevok od používateľa Andre »

5600X | Fera 5 | STRIX B550-F | 16GB DDR4 | RTX 4070 SUPER | Seasonic Focus Plus 650 Gold | NZXT S340 Elite
Corsair Scimitar + Roccat Hiro | Fnatic Gear Rush Red + CM wrist rest