far cry a HDR

Hry a problémy s nimi...
POZOR: žiadny WAREZ
Používateľov profilový obrázok
lubo188
Ban
Ban
Príspevky: 283
Dátum registrácie: Ne 07. Aug, 2005, 20:00
Bydlisko: Revuca(20)

far cry a HDR

Príspevok od používateľa lubo188 »

chcel by som vediet ako sa vtejto hre zappina hdr a ci to pojde na mojej karte x800gto
PC by lubo188 ++socet LGA775++ CASE: Thermaltake WinGO V7000a CPU: Intel® Core 2 Duo E6300@3115mhz coled by BIG TYPHOON MB: ASUS P5B DELUXE RAM: Kingston 667mhz@890mhz 2.0V 5-6-6-15 1GB VGA: Sapphire Radeon x1900xtx 512MB PSU: Seasonic M12-600W HDD: Samsung SV1203N ATA 120GB MOUSE: Logitech G5
++++++++++++++++++++++ CS 1.6 NONSTEAM +++++++++++++++++ hs_MASTERs l l1 +++++++++++++++++++ U.G.L.
Používateľov profilový obrázok
HULIAK
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 313
Dátum registrácie: Po 31. Okt, 2005, 20:00
Bydlisko: Šahy (21)

Príspevok od používateľa HULIAK »

myslim si ,ze od patchu 1.3xx by to malo byt automaticky zapnute(aspon so shadermi 3) ale s ATInou neviem...to nech ti povie,niekto kto ma ATInu :wink:
°C2Q Q9400,4x2GB 667 DDR2,Radeon 6850 1GB DDR5,300+150GB HDD+40GB SSD,Enermax PRO82+ 625W
Používateľov profilový obrázok
lubo188
Ban
Ban
Príspevky: 283
Dátum registrácie: Ne 07. Aug, 2005, 20:00
Bydlisko: Revuca(20)

Príspevok od používateľa lubo188 »

no ved na to cakam nech sa uz niekto ozve /inak dik(
a staci na to iba ten posledny patch alebo to musim patchovat postupne
PC by lubo188 ++socet LGA775++ CASE: Thermaltake WinGO V7000a CPU: Intel® Core 2 Duo E6300@3115mhz coled by BIG TYPHOON MB: ASUS P5B DELUXE RAM: Kingston 667mhz@890mhz 2.0V 5-6-6-15 1GB VGA: Sapphire Radeon x1900xtx 512MB PSU: Seasonic M12-600W HDD: Samsung SV1203N ATA 120GB MOUSE: Logitech G5
++++++++++++++++++++++ CS 1.6 NONSTEAM +++++++++++++++++ hs_MASTERs l l1 +++++++++++++++++++ U.G.L.
Používateľov profilový obrázok
eraser007
Nový používateľ
Nový používateľ
Príspevky: 19
Dátum registrácie: Po 27. Okt, 2003, 08:00
Bydlisko: Šahy

Príspevok od používateľa eraser007 »

myslim ze FarCry ti zapne HDR len na karte so shadermi 3, cize Geforce 6,7 a ATI radeon X1000
Používateľov profilový obrázok
Toman
VIP
VIP
Príspevky: 7733
Dátum registrácie: St 06. Júl, 2005, 20:00
Bydlisko: Engerau/Dreamland (Bratislava/Senec) (22)

Príspevok od používateľa Toman »

aj mne sa to zaplo same, po nainstalovani vsetkych zaplat. (na 6800)

T. :wink:
Naposledy upravil/-a Toman v Ut 22. Aug, 2006, 23:13, upravené celkom 1 krát.
AMD 7600X, B650M, 32Gb 6400, RTX 3070TI, Fractal Torrent
Používateľov profilový obrázok
port77
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1118
Dátum registrácie: Pi 28. Júl, 2006, 02:00
Bydlisko: Žilina or Dolný Kubín

Príspevok od používateľa port77 »

jak pise eraser preto aj 3d mark 2006 nejde ten 3 test... musis zmenit kartu ak chces hdr..
ASUS P5Q Deluxe//Core2Quad Q9550@TR Ultra 120eXtreme+NoctuaP12//MSI 280GTX Super OC:700/1400/2300//8GB Patriot ViperSeries 1066Cl5//Asus Xonar DX@Creative 6700@Sony DHC-MDX10//WD VelociRaptor 150HLFS+2xSamsung F1 1TB+WD CaviarBlack 2TB//Sony Optiarc AD-7201S LS//TT ARMOR Silver FullTower+2xMagma+2xNoctua+KazeServer//ENERMAX MOD82+ 625W//26"LG W2600H 1920*1200//MS Explorer Mouse, Natural MS laser 6000, MS Sidewinder X8//MS Sidewinder X6//Logitech Cordless Rumblepad 2//BT2.1//Belkin N router/PinnacleTVtuner@Motorola VIP1910-9DB@Sony BRAVIA KDL-40X4500.
HP Photosmart e-Premium
Acer TimeLIne X 14" ATi HD5650-1GB,i5 460M/4GB-DDR3/640GB hdd/WD 2.5" 750GB USB3.0
HTC HD2 WM 6.5 16GB
Samsung Omnia 2 WM 6.5 8GB :)
Používateľov profilový obrázok
izopd
Nový používateľ
Nový používateľ
Príspevky: 191
Dátum registrácie: Po 23. Máj, 2005, 20:00
Bydlisko: Bratislava

Príspevok od používateľa izopd »

takze od patchu 1.3 je pristupny HDR.priamo v hre slacis ~ vyskoci ti zelena tabulka tam zadas \r_hdrrendering 7 buchnes do enteru a buD ti pojde ale nie.ja som si ho zapinal teraz pred 3 dnami,chcel som vidiet aky je v tom rozdiel.samozrejme musis mat vypnuty AA a detaily musia byt max Very High.
ASUS A8N-SLI Premium,A64 X2 4400+ ,Thermaltake Big Typhon,Saphire radeon HD2900,,4GBYTE TwinX XMS Corsair 2-3-3-6 400Mhz,Creative X-Fi XtremeGamer FATAL1TY+Creative GigaWorks S750,Enermax Liberty 400W,2*WD3200YS SATA II,FDD,LG GSA-H20L,Logitech MX1000,CRT Philips Brilliance 107P5
Používateľov profilový obrázok
SurrendeR
VIP
VIP
Príspevky: 2722
Dátum registrácie: Ut 28. Sep, 2004, 14:00
Bydlisko: Stará Turá - BA

Príspevok od používateľa SurrendeR »

Na ATi X800 nieje SM3 teda ani HDR nepojde...
Spoiler: ukázať
PC:Asus x99A-USB 3.1 || Intel i7 5820k 4.1GHz || Asus ROG Strux GTX 1080 8GB || 4x16 GB RAM 3200MHz CL14 G.SKILL || NVMe - 1000GB Samsung EVO 970 || RAID0 - 2x3TB WD RED || Cooler Master Centurion Silencio 452 || Seasonic Prime Ultra 750W Gold || 24" EIZO EV2436WFS3-BK EcoView ||
FOTO: Canon EOS 5D MKII || Canon 50mm F1.8II || Tamron 24-70/F2.8 VC || Canon 70-200/F4L IS || Canon EX580 MKII
Mobil: Samsung Galaxy S7
Car: BMW E36 328i Tour
Používateľov profilový obrázok
CrakeN
Ban
Ban
Príspevky: 995
Dátum registrácie: St 20. Apr, 2005, 20:00
Bydlisko: MALACKY (16)

Príspevok od používateľa CrakeN »

SurrendeR napísal:Na ATi X800 nieje SM3 teda ani HDR nepojde...
presne tak, ati radeon X800 nepodporuje SM 3, preto ma aj nizky vykon v 3DMark 06 ... :(
Používateľov profilový obrázok
lubo188
Ban
Ban
Príspevky: 283
Dátum registrácie: Ne 07. Aug, 2005, 20:00
Bydlisko: Revuca(20)

Príspevok od používateľa lubo188 »

ok, dik to mi staci vediet
PC by lubo188 ++socet LGA775++ CASE: Thermaltake WinGO V7000a CPU: Intel® Core 2 Duo E6300@3115mhz coled by BIG TYPHOON MB: ASUS P5B DELUXE RAM: Kingston 667mhz@890mhz 2.0V 5-6-6-15 1GB VGA: Sapphire Radeon x1900xtx 512MB PSU: Seasonic M12-600W HDD: Samsung SV1203N ATA 120GB MOUSE: Logitech G5
++++++++++++++++++++++ CS 1.6 NONSTEAM +++++++++++++++++ hs_MASTERs l l1 +++++++++++++++++++ U.G.L.
Používateľov profilový obrázok
lubo188
Ban
Ban
Príspevky: 283
Dátum registrácie: Ne 07. Aug, 2005, 20:00
Bydlisko: Revuca(20)

Príspevok od používateľa lubo188 »

chcem sa este spytat ci treba davat postupne vsetky patche alebo stati dat ten najnovsi patch
PC by lubo188 ++socet LGA775++ CASE: Thermaltake WinGO V7000a CPU: Intel® Core 2 Duo E6300@3115mhz coled by BIG TYPHOON MB: ASUS P5B DELUXE RAM: Kingston 667mhz@890mhz 2.0V 5-6-6-15 1GB VGA: Sapphire Radeon x1900xtx 512MB PSU: Seasonic M12-600W HDD: Samsung SV1203N ATA 120GB MOUSE: Logitech G5
++++++++++++++++++++++ CS 1.6 NONSTEAM +++++++++++++++++ hs_MASTERs l l1 +++++++++++++++++++ U.G.L.
Používateľov profilový obrázok
crux2005
VIP
VIP
Príspevky: 10030
Dátum registrácie: So 18. Jún, 2005, 20:00
Bydlisko: Nové Zámky

Príspevok od používateľa crux2005 »

lubo188 napísal:chcem sa este spytat ci treba davat postupne vsetky patche alebo stati dat ten najnovsi patch
treba dat vsetky postupne ..
s pozdravom, crux.
Používateľov profilový obrázok
killswitch
VIP
VIP
Príspevky: 4594
Dátum registrácie: Pi 21. Jan, 2005, 20:00
Bydlisko: BA-Okolie

Príspevok od používateľa killswitch »

uz sa tu kedysi ohladne HDR riesilo...dokonca som v tej teme postol vyjadrenie jedneho "guru" z konkurencneho fora...na moj dotaz vtedy odpovedal takto:
(este pripominam, ze sa jedna o uzivatela s nickom no-X)

1. HDR vùbec pøimo nesouvisi s tim, jestli ma karta SM2.0, SM3.0, nebo SM100.0. HDR + SM3.0 dala do souvislosti nVidia v ramci marketingove kampanì "the Power of three" a je jenom dost lidi, kteøi uvìøili tomu, ze jedno bez druheho neni mozne.

2. HDR podporuje uz R300 (R9700). Existujou na to i dema (viz web ati), ale pouzit ho lze napø. ve SplinterCell, kde je vsak implementace omezena (SplinterCell byl vyvijen za sponzoringu nVidie, coz se projevuje i tim, ze SM3.0 rendering path je mozne pouzit pouze na grafikach, ktere podporuji FP16 texture filtering, tedy NV40 a novìjsi. FP16TF mimochodem neni soucasti specifikace, ani volitelnou soucasti DX9.0c. Proto SplinterCell bìha i na R5xx pod SM2.0 rendering path)

3. Dùvod, proc se HDR objevilo v souvislosti s NV40 (SM3.0) je ten, ze nVidia silnì sponzorovala vyvojaøe her, aby tuto technologii implementovali (viz FarCry), ale s pouzitim formatù, ktere tehdy podporovala pouze nVidia. Nebyl to pøirozeny vyvoj a ani vlastni vùle vyvojaøù her - dùkazem budiz, ze R5xx podporuje vyraznì vic HDR formatù nez NV4x/G7x a pøesto je dodnes mnozi vyvojaøi neimplementovali (ATI jim za to nezaplatila).

ATi mohla udìlat podobny krok (jako udìlala nV s NV40) pøi vydani R300, ale neudìlala to (tìzko øict proc, ale uspìch R300 byl dostatecny, takze nebylo tøeba ho nicim podtrhavat).

4. HDR lze v podstatì implementovat i pro GeForce 3. Samozøejmì trochu jinym zpùsobem, nez jak se pouziva dneska, ale mozne to je.

5. Hl2 engine (SourceEngine) podporuje "HDR", ktere je ale v podstatì jen vylepsenym bloomem. To bylo implementovano z dùvodu kompatibility (jednak je s nim mozne pouzivat FSAA a za druhe funguje prakticky na vsech kartach; neni tøeba optimalizace pro jednotlive cipy). Ovsem nema to samozøejmì co dìlat s tim, jestli karta podporuje SM2.0 nebo 3.0 Smile

Pokud jde o nìjake diskutabilni zalezitosti tohoto charakteru, je 100% zdrojem informaci Beyond3D:
Citacia:
ATI have supported various HDR methods since the introduction of R300 with its floating point texturing capabilities, however NVIDIA have supported a more optimal method of High Dynamic Range blending, something that ATI's part have not been able to previously. With the entire range of chips using the R520 architecture ATI will now support HDR blending, but will do so under a number of formats:

* FP16 - 64-bit floating point
* Int16 - 64-bit integer
* Int10 - 32-bit 10-10-10-2
* Custom formats (eg Int10+L16)

The 64-bit formats will provide the highest quality, but come with the highest bandwidth and memory footprint costs seeing as each pixel is twice the size of a singe 32-bit pixel. The Int10 mode provides a level of Higher Dynamic Range, at the same performance and memory costs as standard 32-bit pixels, but comes at the trade-off of only leaving 2-bits for the Alpha channel basically allowing for either totally transparent, totally opaque and two intermediate values.

Although ATI have provided these HDR blending capabilities in the R520 architecture they haven't removed any orthogonally, meaning that all modes of operation that run through the ROP's work with one another, the net result is that all of the FSAA options that are provided under standard blending buffers are equally supported under any of the HDR blending modes, however the costs associated with the 64-bit modes and FSAA enabled are likely to be fairly high due to the bandwidth utilisation and memory space requirements.

http://www.beyond3d.com/reviews/ati/r520/index.php?p=06
Používateľov profilový obrázok
lubo188
Ban
Ban
Príspevky: 283
Dátum registrácie: Ne 07. Aug, 2005, 20:00
Bydlisko: Revuca(20)

Príspevok od používateľa lubo188 »

PC by lubo188 ++socet LGA775++ CASE: Thermaltake WinGO V7000a CPU: Intel® Core 2 Duo E6300@3115mhz coled by BIG TYPHOON MB: ASUS P5B DELUXE RAM: Kingston 667mhz@890mhz 2.0V 5-6-6-15 1GB VGA: Sapphire Radeon x1900xtx 512MB PSU: Seasonic M12-600W HDD: Samsung SV1203N ATA 120GB MOUSE: Logitech G5
++++++++++++++++++++++ CS 1.6 NONSTEAM +++++++++++++++++ hs_MASTERs l l1 +++++++++++++++++++ U.G.L.
Používateľov profilový obrázok
crux2005
VIP
VIP
Príspevky: 10030
Dátum registrácie: So 18. Jún, 2005, 20:00
Bydlisko: Nové Zámky

Príspevok od používateľa crux2005 »

s pozdravom, crux.

Návrat na "Hry a problémy s nimi"