Ahojte, nedavno som kupoval kartu v Nemecku a koli zaruke som ju registroval na strankach MSI. Vypĺňa som seriove cislo, krajnu kde bola kupena, eshop-predajcu, dátum kúpy a prikladal faktúru. Všetko prebehlo v poriadku az na dátum kúpy kde mi svieti 0000-00-00
Neviete jak to opravit? Ked dam "manage" tak opraviť to nejde. Mate nejaky napad?
Na prezeranie priložených súborov nemáte dostatočné oprávnenia.
S tym by som nesúhlasil. Kartu mam kupenu na svoje meno, ale registrovať produkt som musel sam, nikto iny to za mna nespraví.
A reklamaciu vybavi aj autorizovany servis MSI a je uplne jedno ci sa jedna o SK, CZ, PL ci DE
Jop, beriem späť... kontaktoval som msi Slovensko a odpoved bola ze oni majú servis v Poľsku ale len pre ich distribútorov, cize v prípade potreby mam kontaktovať distribútora kde som tovar kupoval
Zaujímavé, že v 2018 som vyriešil kamarátovi pokazenú kartu skrz SN, bez dokladu priamo kontaktovaním MSI cez ich stránku, kde mi cez mail poskytli inštrukcie kam to poslať (posielal som do PL), chlapík mi vytvoril ticket a išlo to všetko bez problémov a trvalo to zhruba mesiac niečo.
Ano, pravdepodobne servis ktory som kontaktoval (odkaz na email MSI bol na alza.sk na notebooky) mi odporucal kontaktovať priamo nemecky eshop, ale v pripade potreby by podla všetkého stacilo spisat reklamaciu priamo na MSI strankach kde by ma potom navigovali kde to mam poslat - co by bolo asi riešené cez PL