pomery frekvencii
Hmmm, to nie je celkom pravda. Vzdy, keD taktujes prve jadro, dostanes ho na urcitu frekvenciu, potom ho das na default, taktujes pamate, ale keD chces obe dat na hodnoty, ktore si dosiahol, tak ti nemusi grafika bezat stabilne (tz. hadze artefakty). A musis znizit frekvenciu o par MHz.Jeremi napísal:mne sa to zda ako hlupost aj jadro aj ram maju nejaku hranicnu frekvenciu ktoru ked prekrocis budu artefakty cize nic take ako spravny pomer asi nieje
- jergus
- Používateľ
- Príspevky: 1281
- Dátum registrácie: Št 03. Aug, 2006, 02:00
- Bydlisko: Kremnica (31)
Nejdem sa hadat, ale dam sem jeden moj postreh. GK co mam momentalne som skusal taktovat. S jadrom problemy ziadne, ale s RAM sa mi deje toto. Po urcitu frakvenciu narasta vykon (po 1416) a akonahle nastavim viac (dokonca je stabilna, ziadne artefakty) znizi sa vykon neskutocne. V niektorych hrach az o 50% menej FPS...
Abraham Lincoln oslobodil vsetkych ludi, ale az Samuel Colt ich zrovnopravnil
- klb
- Nový používateľ
- Príspevky: 103
- Dátum registrácie: So 14. Jan, 2006, 02:00
- Bydlisko: Bernolakovo, okr. Senec, Slovensko
ja to mam odskusane. lebo ked pretaktujes naraz DDR aj GPU znamena to vacsi prudovy odber ktory nemusia zvladnu napajace na karte a nedodavaju potrebny prud tym padom vznikaju artefakty. ale ak znizis frekv. GPU o par MHz moze to stacit aby karta sla na DDR viac a stabilne.
Intel core i5-4690K, Scythe Big Shuriken, Asus Z97i-plus, 2x4GB Crucial Balistix 1600MHz, SSD Crucial M4 120GB, Spire PowerCube SPM210B-300W-PFC
alebo stare dobre prehrievanie... ale v tvojom pripade to asi bude ujom Voltom.skill3r napísal:Takze mam brat za to ze ak grafika nedostava dostatok stavy roby artefakty?Lebo trebars ked hram NFS carbon nemam ziadne,ale ked pustim trebars HL2 tak su pasaze kde ich je fakt kopa takych zelenych bodiek a su pasaze kde niesu vobec.
~eidam
poziacim si od kamarata silnejsi zdroj a uvidim.potom dam vediet.prehrievanie to nebude lebo teraz mam grafiku dobre chladenu
Naposledy upravil/-a skill3r v Ut 26. Dec, 2006, 00:38, upravené celkom 1 krát.