ForceWare 163.44 Windows XP/2000/Vista (32/64bit)

Sem patri všetko o ovládačoch a nastaveniach ovládačov pre základné dosky, grafické karty a príslušenstvo plus všetko o nových BIOSoch, flashovaní zakladných dosiek, grafických kariet a iného HW...
Používateľov profilový obrázok
crux2005
VIP
VIP
Príspevky: 10030
Dátum registrácie: So 18. Jún, 2005, 20:00
Bydlisko: Nové Zámky

ForceWare 163.44 Windows XP/2000/Vista (32/64bit)

Príspevok od používateľa crux2005 »

Link

Windows XP x86
Windows XP x64
Windows Vista x86
Windows Vista x64
• Beta driver release.
• This driver supports single GPU and NVIDIA SLI™ technology on Microsoft® DirectX® 9.0c and OpenGL® 2.1 support.
Improved compatibility for Bioshock.
• Added PureVideo™ HD decode acceleration for GeForce 8600, 8500 and 8400 series GPUs.
• Numerous game and application compatibility fixes. Please read the release notes for more information on product support, feature limitations, driver fixes and known compatibility issues.
:) ovladac specialne pre BioShock
s pozdravom, crux.
Používateľov profilový obrázok
crux2005
VIP
VIP
Príspevky: 10030
Dátum registrácie: So 18. Jún, 2005, 20:00
Bydlisko: Nové Zámky

Príspevok od používateľa crux2005 »

ForceWare 163.44 opravuje ciastocne Vram Bug ?!

Internetova stranka CB spravila vykonnostne merania v urcitych hrach, podla ktorych opravila nVidia tymto ovladacom do urcitej mierny "Vram bug" spojeny s managmentom pamate ...

Link

Obrázok

preto odporucam vsetkym majitelom GeForce 8800GTS 320/8500GT/8600GT/GTS tento ovladac :wink:
s pozdravom, crux.
Používateľov profilový obrázok
crux2005
VIP
VIP
Príspevky: 10030
Dátum registrácie: So 18. Jún, 2005, 20:00
Bydlisko: Nové Zámky

Príspevok od používateľa crux2005 »

s pozdravom, crux.
Používateľov profilový obrázok
Mtex
VIP
VIP
Príspevky: 1027
Dátum registrácie: St 14. Apr, 2004, 14:00
Bydlisko: Trojanovice-CZ/Senica-SVK

Príspevok od používateľa Mtex »

Ze by konecne :o ... tak barco skusaj a podaj report
Používateľov profilový obrázok
crux2005
VIP
VIP
Príspevky: 10030
Dátum registrácie: So 18. Jún, 2005, 20:00
Bydlisko: Nové Zámky

Príspevok od používateľa crux2005 »

Mtex napísal:Ze by konecne :o ... tak barco skusaj a podaj report
ten sa tu tak skoro neukaze, ale myslim, ze mozno verit tym vysledkom :wink:
s pozdravom, crux.
Používateľov profilový obrázok
barco
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 713
Dátum registrácie: Pi 19. Máj, 2006, 02:00
Bydlisko: Brezová pod Bradlom

Príspevok od používateľa barco »

barco sa tu ukazuje pravidelne, len uz tolko nepostuje :wink:

K teme ---> ovladace zatial len stahujem, a ani jednu s uvedenych hier nemam momentalne nainstalovanu :( Ale vecer sa pokusim odskusat CoH, mozno aj STALKERa, ak bude cas, potom to sem postnem :)
Používateľov profilový obrázok
crux2005
VIP
VIP
Príspevky: 10030
Dátum registrácie: So 18. Jún, 2005, 20:00
Bydlisko: Nové Zámky

Príspevok od používateľa crux2005 »

Update 29.08.2007 09:08 Uhr: Wie uns James Wang, Technical Marketing Analyst bei Nvidia, soeben mitteilte, sind die von uns festgestellten Performanceverbesserung nicht mit dem scheinbar behobenen VRAM-Bug begründet, da dieser im ForceWare 163.44 immer noch vorhanden ist. So hat man im Treiber zwei Verbesserungen eingebaut, die den VRAM-Bug ein wenig neutralisieren. Nvidia modifiziert in dem neuen Beta-Treiber die Speicherkompression, was in Company of Heroes D3D10 auf einer 256-MB- und einer 320-MB-Karte den gemessenen FPS-Gewinn erklart. Darüber hinaus verwaltet die G8x-GPU die Texturen in Stalker anders als mit den Vorgangertreibern, was dort den Performancevorteil erklart. Laut James Wang wird der VRAM-Bug im nachsten offiziellen Treiber-Release behoben sein.
v skratke:
- Vram bug nebol opraveny v tomto ovladaci - zvyseny vykon v hre Company of Heroes bol docieleny vyssou kompresiou dat v pamati a v hre STALKER inym managmentom textur.
- podla vyjadreni Jamesa Wanga (Technical Marketing Analyst nVidie) ma byt Vram bug opraveny v Dalsom oficialnom ovladaci
s pozdravom, crux.

Návrat na "Ovládače a BIOSy"