Mockba to Berlin

Hry a problémy s nimi...
POZOR: žiadny WAREZ
Používateľov profilový obrázok
ujo Andydúla
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 5412
Dátum registrácie: Po 03. Júl, 2006, 02:00
Bydlisko: Bratislava - Dlhé diely

Mockba to Berlin

Príspevok od používateľa ujo Andydúla »

Pre priaznivcov RTS z obdobia II. svetovej vojny je tu tato skvela hra, podla mna prekonavajuca (samozrejme nie grafikou) aj Company of Heroes - Opposing Fronts.

Hra ponuka kampan obsahujucu celkovo 20 vybornych misii.
Kampan hrate striedavo za nemecku i sovietsku stranu, co sa moze zdat divne, ale je to podla mna velmi prijemne a jednotlive misie na seba niekedy nadvazuju.
Zacina v juli 1941 v Polsku a konci v roku 1945 v Reichstagu.

Hra bezi na skvelom engine pouzitom v Desert Rats vs Afrika Korps, teda svojho casu velmi pekna a detailna grafika, dnes hratelna aj na Low-End kartach.

Oproti CoH ma hra viac dobrych vychytavok:

1. Moznost pouzivat opravovacie vozidla, ktorym sa da nastavit automaticke opravovanie poskodenych vozidiel v dosahu, co naozaj pomoze pri relativne vysokom pocte jednotiek v misiach.

2. Moznost menit rychlost hry pocas misie.

3. Moznost menit posadku vozidiel a kanónov, kazda jednotka ma posadku o potrebnom pocte, co sice nieje potrebne, pretoze staci len jeden clen k tomu, aby sa vozidlo pohybovalo ci strielalo, ale kazdy clen naviac zlepsuje atributy ako presnost a rychlost strelby, vyhlad, teda je vhodne mat posadku na maxime.
Naviac je mozne pouzit aj specialne jednotky, ako su:
Officer - v posadke zlepsuje naviac presnost strelby z kanónu a maximalnu rychlost vozidla.
Machinegunner - v posadke zrychluje strelbu z gulometu.
Bazooka Fighter / Panzerschreck - s jeho pomocou je strelba z kanónu rychlejsia.
Scout - zvysuje vizualny dosah jednotky.
Rifleman - zakladna jednotka bez bonusov.
Sapper, Medic, Sniper ci Anti-Tank Riflemannemaju pri pouziti vo vozidle nijaky bonus.

Idealne je teda, ak posadku tanku tvori Officer, Machinegunner, Bazooka Fighter / Panzerschreck, Scout a zbytok Riflemani.
Jednotka takto ziska vela vyhod.

4. Zameriavanie casti vozidla, ako su pasy a veza za ucelom zastavenia vozidla, alebo pokusu o jeho obsadanie.

5. Moznost obsadit a pouzivat cudzie jednotky ako tanky a stacionarne kanóny. Ak napriklad mate niekolko T-34 s pomerne neucinnym kanónom L11 a napadne vas Tiger, zamerajte jeho vezu a spustite suppresing fire, mate sancu, ze posadku ochromite tak, ze v panike opusti vozidlo, ktore potom opravite a obsadite.
Spoiler: ukázať
CPU: Intel Core i5 2500K @ 4,7 GHz @ 1.36v + Prolimatech Megahalems Rev.B + Thermal Grizzly Kryonaut + Noctua NF-F12 PWM MB: MSI P67A-GD55 VGA: EVGA GeForce GTX 980 4GB SC ACX2.0 + Prolimatech MK-26 + 2 x Noctua NF-A14 PWM + Gelid Solutions Extreme GC1 + RAM: Crucial 16GB DDR3 1600MHz CL8 Ballistix Tactical LP HDD: Samsung 256GB SSD + WDC WD1003FBYX-01Y7B0 1TB + Samsung EcoGreen F4 2TB DVD-RW: Samsung SH-S223F PSU: Superflower 550W Golden King - SF-550P14PE Mouse: Logitech G3 Display: Hewlet Packard HP w2408h Case: Antec 300 + Intake: 2 x Nexus D12SL-12@800 RPM / Outtake Nexus D12SL-12@800 RPM + Noctua NF-A15 PWM Sound: ASUS Xonar DX + Yamaha AX-892 + B&W 602s3 + B&W ASW CDM
escaton
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 411
Dátum registrácie: Po 29. Jan, 2007, 08:00

Príspevok od používateľa escaton »

co je konkretne ten suppresing fire, ze donuti posadku tazkeho tanku aby zdrhla von :8O: pred t34 ? :lol:

Nemali tanky prave najlepsie pancierovane veze /alebo je v tom ten figel :D /?
Používateľov profilový obrázok
ujo Andydúla
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 5412
Dátum registrácie: Po 03. Júl, 2006, 02:00
Bydlisko: Bratislava - Dlhé diely

Príspevok od používateľa ujo Andydúla »

No predstav si, ze si v tanku Tiger a vyruti sa na teba dajme tomu 10 tankov T34 (mimochodom povazovany za najuspesnejsi tank II. svetovej vojny) s kanónom 76mm L11 a zacnu strielat do veze.
Pancierovanie (veza Tigra celo: 100mm , boky a zadna cast 80mm) samozrejme neprekonaju, ale neustale priame zasahy otrasu posadku a znemoznia jej Dalej bojovat a v panike sa mozu pokusit opustit vozidlo.
To iste plati aj o zasahu do pasov, v nehybnom tanku je posadka odsudena k istej zahube.

Samozrejme, ze tanky mali najlepsie pancierovane prave veze, obvzlast Tiger urceny ako prielomovy tank mal pancierovanie veze mimoriadne mohutne, i keD bez vyhodnejsieho sklonu.
Spoiler: ukázať
CPU: Intel Core i5 2500K @ 4,7 GHz @ 1.36v + Prolimatech Megahalems Rev.B + Thermal Grizzly Kryonaut + Noctua NF-F12 PWM MB: MSI P67A-GD55 VGA: EVGA GeForce GTX 980 4GB SC ACX2.0 + Prolimatech MK-26 + 2 x Noctua NF-A14 PWM + Gelid Solutions Extreme GC1 + RAM: Crucial 16GB DDR3 1600MHz CL8 Ballistix Tactical LP HDD: Samsung 256GB SSD + WDC WD1003FBYX-01Y7B0 1TB + Samsung EcoGreen F4 2TB DVD-RW: Samsung SH-S223F PSU: Superflower 550W Golden King - SF-550P14PE Mouse: Logitech G3 Display: Hewlet Packard HP w2408h Case: Antec 300 + Intake: 2 x Nexus D12SL-12@800 RPM / Outtake Nexus D12SL-12@800 RPM + Noctua NF-A15 PWM Sound: ASUS Xonar DX + Yamaha AX-892 + B&W 602s3 + B&W ASW CDM
escaton
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 411
Dátum registrácie: Po 29. Jan, 2007, 08:00

Príspevok od používateľa escaton »

No ja neviem, tigre mali len ss - ti by pred tankami nezdrhali, na to trebalo minimalne dake sturmoviky /al. thunderbolty na Z/. :lol:
Používateľov profilový obrázok
ujo Andydúla
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 5412
Dátum registrácie: Po 03. Júl, 2006, 02:00
Bydlisko: Bratislava - Dlhé diely

Príspevok od používateľa ujo Andydúla »

Tigra sa podarilo zastavit aj takto: Citujem:
"Jeden Tiger dostal priamy zasah delostreleckym granatom, ktory sice neprerazil jeho mocne pancierovanie, ale mohutny otras po jeho explózii zastavil motor a posadka ho uz nedokazala uviest do chodu."

Tigre zDaleka nemali len oddiely SS, tymito tankami disponoval pocet jednotiek - Schwere Panzer Abteilung 501, 502, 503, 504, 505, 506, 507, 508, 509, Kompanie Hummel, Tigergruppe Meyer, Panzer Abteilung Kummersdorf, Schwere Panzer Abteilung 301, Schwere Panzer Kompanie 316, Schwere Panzer Abteilung 103 - ktore neboli jednotkami SS.
Spoiler: ukázať
CPU: Intel Core i5 2500K @ 4,7 GHz @ 1.36v + Prolimatech Megahalems Rev.B + Thermal Grizzly Kryonaut + Noctua NF-F12 PWM MB: MSI P67A-GD55 VGA: EVGA GeForce GTX 980 4GB SC ACX2.0 + Prolimatech MK-26 + 2 x Noctua NF-A14 PWM + Gelid Solutions Extreme GC1 + RAM: Crucial 16GB DDR3 1600MHz CL8 Ballistix Tactical LP HDD: Samsung 256GB SSD + WDC WD1003FBYX-01Y7B0 1TB + Samsung EcoGreen F4 2TB DVD-RW: Samsung SH-S223F PSU: Superflower 550W Golden King - SF-550P14PE Mouse: Logitech G3 Display: Hewlet Packard HP w2408h Case: Antec 300 + Intake: 2 x Nexus D12SL-12@800 RPM / Outtake Nexus D12SL-12@800 RPM + Noctua NF-A15 PWM Sound: ASUS Xonar DX + Yamaha AX-892 + B&W 602s3 + B&W ASW CDM
escaton
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 411
Dátum registrácie: Po 29. Jan, 2007, 08:00

Príspevok od používateľa escaton »

Potom to boli asi konigstigre co mali len ss ? /no mozno nie,sakra uz sa nepamatam/

sak ja len podpichujem :D , reagoval som na to, ze pred t34 by asi posadka neutekala vonku, predsa len tiger bol riadny kus zeleza a dala sa s nim narobit riadna paseka
:D - viD m. wittman.
Používateľov profilový obrázok
Scorp
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 2225
Dátum registrácie: So 09. Apr, 2005, 20:00
Bydlisko: Krankenhaus

Príspevok od používateľa Scorp »

Je mi jedno, co za nackov sa vozili v tych tankov, pojde mi aspon toto na GMA950? :)
Alebo takto..pyta sa to pri instalacii, ci mam na vga shadery? :)
Používateľov profilový obrázok
ujo Andydúla
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 5412
Dátum registrácie: Po 03. Júl, 2006, 02:00
Bydlisko: Bratislava - Dlhé diely

Príspevok od používateľa ujo Andydúla »

escaton: Opat plati to, co v pripade Tigra: Aj KonigsTiger bol zaraDovany do beznych praporov tazkych tankov Panzer Schwere Abteilung, takze zasa nemas pravdu, ze ich mali len jednotky SS.
Neviem, co mas stale s tymi esesakmi. :D
Nemci nemali s tankami vseobecne take uspechy kvoli ich kvalite, ale kvoli vycviku, veleniu a vhodnej taktike boja.
Treba si uvedomit, ze Sovieti postavili Nemcom T-34 podstatne skor, nez vobec Tiger zasiahol do bojov a vedeli ich hojne nicit aj z Panzermi IV, ktore sa T-34 nemohli rovnat vobec v nicom.
KeDze v tej hre sa vycvik jednotiek v uvahu neberie, da sa s pocetnou prevahou porazit aj silnejsi tank, neslo by to jedine, ak by moje T-34 sli k Tigrovi pekne v rade ako husicky na pasu.

Akurat som v jednej misii dostal 1 kus IS2 a jednym zasahom rozdrtil JagdPanthera. :o

Scorp: Nie nepyta.

MINIMUM SYSTEM REQUIREMENTS
---------------------------
Windows 98, 98 Second Edition, ME, 2000 Professional, XP Professional, or XP Home operating system
Intel Pentium III (or compatible) CPU running at 1400Mhz or higher

64MB DirectX 9 compatible video card (Geforce2 or better, ATI Radeon 8500 or better)
256MB of RAM
DirectX compatible sound card
1.2 Gb of HD space

OPTIMUM SYSTEM REQUIREMENTS
---------------------------
Windows 98, 98 Second Edition, ME, 2000 Professional, XP Professional, or XP Home operating system
Intel Pentium IV (or compatible) CPU running at 2500Mhz or higher
128MB+ DirectX 9 compatible video card (GeforceFX or better, ATI Radeon 9800 or better)
512MB of RAM
DirectX compatible sound card
1.2 Gb of HD space

Takze myslim, ze by ti to ist malo. :)
Spoiler: ukázať
CPU: Intel Core i5 2500K @ 4,7 GHz @ 1.36v + Prolimatech Megahalems Rev.B + Thermal Grizzly Kryonaut + Noctua NF-F12 PWM MB: MSI P67A-GD55 VGA: EVGA GeForce GTX 980 4GB SC ACX2.0 + Prolimatech MK-26 + 2 x Noctua NF-A14 PWM + Gelid Solutions Extreme GC1 + RAM: Crucial 16GB DDR3 1600MHz CL8 Ballistix Tactical LP HDD: Samsung 256GB SSD + WDC WD1003FBYX-01Y7B0 1TB + Samsung EcoGreen F4 2TB DVD-RW: Samsung SH-S223F PSU: Superflower 550W Golden King - SF-550P14PE Mouse: Logitech G3 Display: Hewlet Packard HP w2408h Case: Antec 300 + Intake: 2 x Nexus D12SL-12@800 RPM / Outtake Nexus D12SL-12@800 RPM + Noctua NF-A15 PWM Sound: ASUS Xonar DX + Yamaha AX-892 + B&W 602s3 + B&W ASW CDM

Návrat na "Hry a problémy s nimi"