Skalovanie vykonu C2D 3 - 4 GHz v hrach

Všetko o procesoroch vrátane ich pretaktovania...
Používateľov profilový obrázok
zoom
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 2364
Dátum registrácie: Št 16. Jún, 2005, 20:00
Bydlisko: Bratislava (40)

Skalovanie vykonu C2D 3 - 4 GHz v hrach

Príspevok od používateľa zoom »

Zaujimalo by ma, ci niekto meral, alebo ci by mohol odmerat, aky vplyv ma frekvencia procesora nad 3 GHz v hrach. Skusal som najst nieco po internete, ale je toho velmi malo a to co je, je len pre rozsahy okolo 2-3 GHz.

Keby sa na to niekto podujal, tak by ma zaujimali nejake kroky po 200 MHz dajme tomu v rozsahu od 3 GHz po aspon 4 GHz. Samozrejme frekvenciu pamati udrziavat co najviac podobnu. Vo vybere hry necham volnost, nechcem, aby tym niekto travil cely den (a ani nebude), takze kludne staci jedna, co obsiahne viac veci (Source engine, Unreal engine, atd.). Prosim ziadne 3DGaymarky a podobne neuzitocne somariny. Taktiez by som sa prihovoril za bezne scenario, teda nie Quake 3 a 1024×768 rozlisenie.

Neviem si totiz predstavit, aky rozdiel sposobi v hrach 4 GHz procesor oproti 3 GHz. Tak keby mal niekto pol hodinku naviac, bolo by to velmi vitane. Ja si to otestovat nemozem, lebo moj procesor neda 4 GHz.

Návrat na "Procesory"