Cavte chcel by som sa opytat ci ma niekto skusenosti s reklamaciou tovaru v ageme, konkretne ide o zle prefleshovanie biosu, aj ked sa na to zaruka nevztahuje, ako by som to mal riesit, aka je sanca uspechu?
//upraveny nazov temy, gammaray
Reklamacia v ageme - zly flash BIOS-u
- gammaray
- Administrátor
- Príspevky: 7130
- Dátum registrácie: Po 23. Okt, 2006, 02:00
- Bydlisko: Kysucké Nové Mesto
Re: Skusenosti s reklamaciou v agem
No kedze si zle preflashoval BIOS, je to tvoj zasah a za to si zodpovedas sam. Podla mna ti to neuznaju. Inac skusenosti s reklamaciou v Ageme mam len pozitivne. Par krat som uz reklamoval. Ale tento tvoj pripad nebude vyrieseny v Tvoj prospech.
Napis o aku dosku ide presne.
//presun z Nakupnej Poradne do Hardware vseobecne
Napis o aku dosku ide presne.
//presun z Nakupnej Poradne do Hardware vseobecne
ZOSTAVA CPU: AMD 5600x MB: GIGABYTE B550M AORUS PRO-P (rev. 1.0) Cooler CPU: SilentiumPC Fera 5 RAM: Crucial Ballistix Black 16GB (2x8GB) DDR4 3600MHz CL16 M.2 SSD NVME system: Samsung 980 1TB M.2 SSD NVME data: Samsung 980 1TB DVD RW: Samsung SH-S183A GPU: GeForce RTX™ 3070 GAMING OC 8G (rev. 2.0) PSU: CORSAIR RM750x PSU 750W 80+ Gold 2021 Monitor: LG 32GK850F CASE: Fractal Design Define Mini Headset: KOSS SB/45 Repro: Fluid Audio F5 Myš: Logitech G Pro Klávesnica: Corsair K68 RGB OS: Windows 10 Pro 64bit
- Drak_1
- Nový používateľ
- Príspevky: 25
- Dátum registrácie: Po 08. Okt, 2007, 08:00
- Bydlisko: Bratislava , Petržalka ,
Re: Reklamacia v ageme - zly flash BIOS-u
Hraj blbeho normalne večer comp išiel a na druhý den si zapol a nič pochybujem že to budu riešiť
Re: Reklamacia v ageme - zly flash BIOS-u
Ide o Asus P5B DeLuxe/WiFi, vedia to zistit ked by som to zatlkal?
- TroubleMaker
- Používateľ
- Príspevky: 1514
- Dátum registrácie: So 03. Feb, 2007, 08:00
- Bydlisko: Bratislava
Re: Reklamacia v ageme - zly flash BIOS-u
Ste zlí...
Samozrejme, že ti reklamáciu uznajú, nemajú ako dokázať, že si BIOS flashoval. Ak je doska mŕtva, nevypískáva ani nič podobné, logni sa do AGEM-u, podaj si RMK a do popisu napíš NO POST, BLACK SCREEN. ASUS myslím posiela v štvrtok, takže do 21 dní odo dňa doručenia budeš mať MB späť, prípadne vymenenú za iný kus.
Ak sa s tým flashom nepriznáš a MB je v mechanicky 100% stave (škrkance od skrutkovača a pod.), nemajú dôvod ti to neuznať... (teda dôvod aj hej, ale nevedia o ňom ..)
Veľa štastia
Samozrejme, že ti reklamáciu uznajú, nemajú ako dokázať, že si BIOS flashoval. Ak je doska mŕtva, nevypískáva ani nič podobné, logni sa do AGEM-u, podaj si RMK a do popisu napíš NO POST, BLACK SCREEN. ASUS myslím posiela v štvrtok, takže do 21 dní odo dňa doručenia budeš mať MB späť, prípadne vymenenú za iný kus.
Ak sa s tým flashom nepriznáš a MB je v mechanicky 100% stave (škrkance od skrutkovača a pod.), nemajú dôvod ti to neuznať... (teda dôvod aj hej, ale nevedia o ňom ..)
Veľa štastia
CENTER
Spoiler: ukázať
- scpeter1
- Používateľ
- Príspevky: 1352
- Dátum registrácie: Ne 13. Aug, 2006, 02:00
- Bydlisko: Trnava,Lincianska
Re: Reklamacia v ageme - zly flash BIOS-u
nie nahodou 3-15 dni?TroubleMaker napísal:Ste zlí...
Samozrejme, že ti reklamáciu uznajú, nemajú ako dokázať, že si BIOS flashoval. Ak je doska mŕtva, nevypískáva ani nič podobné, logni sa do AGEM-u, podaj si RMK a do popisu napíš NO POST, BLACK SCREEN. ASUS myslím posiela v štvrtok, takže do 21 dní odo dňa doručenia budeš mať MB späť, prípadne vymenenú za iný kus.
Ak sa s tým flashom nepriznáš a MB je v mechanicky 100% stave (škrkance od skrutkovača a pod.), nemajú dôvod ti to neuznať... (teda dôvod aj hej, ale nevedia o ňom ..)
Veľa štastia
Inak s RMA v Ageme mam aj ja pozitivne skusenosti.
Lenovo IdeaPad y560,120GB Samsung 840 SSD,VU+Uno 4K SE,Samsung Galaxy Note 4,root,UPC Fiber Power 130/10
- TroubleMaker
- Používateľ
- Príspevky: 1514
- Dátum registrácie: So 03. Feb, 2007, 08:00
- Bydlisko: Bratislava
Re: Reklamacia v ageme - zly flash BIOS-u
Mno, najdlhšie som mal na reklamácií vec 21 dní, šlo o MSI MB kupovaný tu na fóre (reklamáciu som nezadával ja, neviem, možno sa to zhržalo tam...)
Väčšinou mám veci do 10 pracovných dní vymenené, skúsenosti len dobré (aj keď mi stále pomerne vadia 16-ročné deti, čo kupujú jeden disk za 890SKK... ale čo narobím, kto bol v ageme bez spracovanej objednávky vie o čom hovorím..)
Väčšinou mám veci do 10 pracovných dní vymenené, skúsenosti len dobré (aj keď mi stále pomerne vadia 16-ročné deti, čo kupujú jeden disk za 890SKK... ale čo narobím, kto bol v ageme bez spracovanej objednávky vie o čom hovorím..)
CENTER
Spoiler: ukázať