Reklamacia v ageme - zly flash BIOS-u

Ostatný HW, ktorý nepatrí do iných sekcií­, problémy s týmto HW ich riešenia...
Používateľov profilový obrázok
sohoenter
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 351
Dátum registrácie: St 18. Okt, 2006, 02:00
Bydlisko: KE / PP

Reklamacia v ageme - zly flash BIOS-u

Príspevok od používateľa sohoenter »

Cavte chcel by som sa opytat ci ma niekto skusenosti s reklamaciou tovaru v ageme, konkretne ide o zle prefleshovanie biosu, aj ked sa na to zaruka nevztahuje, ako by som to mal riesit, aka je sanca uspechu?

//upraveny nazov temy, gammaray
Používateľov profilový obrázok
gammaray
Administrátor
Administrátor
Príspevky: 7123
Dátum registrácie: Po 23. Okt, 2006, 02:00
Bydlisko: Kysucké Nové Mesto

Re: Skusenosti s reklamaciou v agem

Príspevok od používateľa gammaray »

No kedze si zle preflashoval BIOS, je to tvoj zasah a za to si zodpovedas sam. Podla mna ti to neuznaju. Inac skusenosti s reklamaciou v Ageme mam len pozitivne. Par krat som uz reklamoval. Ale tento tvoj pripad nebude vyrieseny v Tvoj prospech.
Napis o aku dosku ide presne.

//presun z Nakupnej Poradne do Hardware vseobecne
ZOSTAVA CPU: AMD 5600x MB: GIGABYTE B550M AORUS PRO-P (rev. 1.0) Cooler CPU: SilentiumPC Fera 5 RAM: Crucial Ballistix Black 16GB (2x8GB) DDR4 3600MHz CL16 M.2 SSD NVME system: Samsung 980 1TB M.2 SSD NVME data: Samsung 980 1TB DVD RW: Samsung SH-S183A GPU: GeForce RTX™ 3070 GAMING OC 8G (rev. 2.0) PSU: CORSAIR RM750x PSU 750W 80+ Gold 2021 Monitor: LG 32GK850F CASE: Fractal Design Define Mini Headset: KOSS SB/45 Repro: Fluid Audio F5 Myš: Logitech G Pro Klávesnica: Corsair K68 RGB OS: Windows 10 Pro 64bit
Používateľov profilový obrázok
Drak_1
Nový používateľ
Nový používateľ
Príspevky: 25
Dátum registrácie: Po 08. Okt, 2007, 08:00
Bydlisko: Bratislava , Petržalka ,

Re: Reklamacia v ageme - zly flash BIOS-u

Príspevok od používateľa Drak_1 »

Hraj blbeho normalne večer comp išiel a na druhý den si zapol a nič :) pochybujem že to budu riešiť :)
Používateľov profilový obrázok
sohoenter
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 351
Dátum registrácie: St 18. Okt, 2006, 02:00
Bydlisko: KE / PP

Re: Reklamacia v ageme - zly flash BIOS-u

Príspevok od používateľa sohoenter »

Ide o Asus P5B DeLuxe/WiFi, vedia to zistit ked by som to zatlkal?
Používateľov profilový obrázok
TroubleMaker
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1514
Dátum registrácie: So 03. Feb, 2007, 08:00
Bydlisko: Bratislava

Re: Reklamacia v ageme - zly flash BIOS-u

Príspevok od používateľa TroubleMaker »

Ste zlí...

Samozrejme, že ti reklamáciu uznajú, nemajú ako dokázať, že si BIOS flashoval. Ak je doska mŕtva, nevypískáva ani nič podobné, logni sa do AGEM-u, podaj si RMK a do popisu napíš NO POST, BLACK SCREEN. ASUS myslím posiela v štvrtok, takže do 21 dní odo dňa doručenia budeš mať MB späť, prípadne vymenenú za iný kus.

Ak sa s tým flashom nepriznáš a MB je v mechanicky 100% stave (škrkance od skrutkovača a pod.), nemajú dôvod ti to neuznať... (teda dôvod aj hej, ale nevedia o ňom ..) :)

Veľa štastia
CENTER
Spoiler: ukázať
CASE Thermaltake Level10 PSU Enermax Revolution 1250W
CPU Intel i7 6700@4.65GHz +Corsair H45 2xNB PK1 MB ASUS HERO VIII RAM 32G Corsair Vengeance CL15 @3,2GHz SSD Samsung M.2 1T HDD 4xWD RED 4T GPU R9 280X CF IPS 2x HP ENVY 32 OTHER T-Balancer, ASUS OC Station
KB+M Microsoft Sidewinder X6 + X8 + Roccat Sota
Používateľov profilový obrázok
scpeter1
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1352
Dátum registrácie: Ne 13. Aug, 2006, 02:00
Bydlisko: Trnava,Lincianska

Re: Reklamacia v ageme - zly flash BIOS-u

Príspevok od používateľa scpeter1 »

TroubleMaker napísal:Ste zlí...

Samozrejme, že ti reklamáciu uznajú, nemajú ako dokázať, že si BIOS flashoval. Ak je doska mŕtva, nevypískáva ani nič podobné, logni sa do AGEM-u, podaj si RMK a do popisu napíš NO POST, BLACK SCREEN. ASUS myslím posiela v štvrtok, takže do 21 dní odo dňa doručenia budeš mať MB späť, prípadne vymenenú za iný kus.

Ak sa s tým flashom nepriznáš a MB je v mechanicky 100% stave (škrkance od skrutkovača a pod.), nemajú dôvod ti to neuznať... (teda dôvod aj hej, ale nevedia o ňom ..) :)

Veľa štastia
nie nahodou 3-15 dni?
Inak s RMA v Ageme mam aj ja pozitivne skusenosti.
Lenovo IdeaPad y560,120GB Samsung 840 SSD,VU+Uno 4K SE,Samsung Galaxy Note 4,root,UPC Fiber Power 130/10
Používateľov profilový obrázok
TroubleMaker
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1514
Dátum registrácie: So 03. Feb, 2007, 08:00
Bydlisko: Bratislava

Re: Reklamacia v ageme - zly flash BIOS-u

Príspevok od používateľa TroubleMaker »

Mno, najdlhšie som mal na reklamácií vec 21 dní, šlo o MSI MB kupovaný tu na fóre (reklamáciu som nezadával ja, neviem, možno sa to zhržalo tam...)

Väčšinou mám veci do 10 pracovných dní vymenené, skúsenosti len dobré (aj keď mi stále pomerne vadia 16-ročné deti, čo kupujú jeden disk za 890SKK... ale čo narobím, kto bol v ageme bez spracovanej objednávky vie o čom hovorím..)
CENTER
Spoiler: ukázať
CASE Thermaltake Level10 PSU Enermax Revolution 1250W
CPU Intel i7 6700@4.65GHz +Corsair H45 2xNB PK1 MB ASUS HERO VIII RAM 32G Corsair Vengeance CL15 @3,2GHz SSD Samsung M.2 1T HDD 4xWD RED 4T GPU R9 280X CF IPS 2x HP ENVY 32 OTHER T-Balancer, ASUS OC Station
KB+M Microsoft Sidewinder X6 + X8 + Roccat Sota

Návrat na "Hardware všeobecne"