kOsTi napísal:...A co sa tyka Shaderu 3.0 tak podla mojho nazoru jo to na maistreamovych kartach len marketingovy tah pretoze to tie karty velmi neutiahnu a naviac to v dnesnej dobe nepodporuje vela hier a ked tie hry pridu tak bude nejaka 6600GT uz hlboby low-end.
Presne tak
![! :!:](https://pretaktovanie.sk/images/smilies/excl.gif)
Ja by som este upresnil, ze sa to tyka vsetkych GeForce 6xxx kariet - SM 3.0 je iba marketingovy tah na vylakanie penazi z vreciek zakaznikov resp. na ziskanie konkurencnej vyhody.
SM 3.0 je uplne ale uplne zbytocne a nevyuzite pre tuto generaciu grafickych kariet. Uz samotny SM 2.0 resp. jeho moznosti nie su este na 100% vyuzite, pretoze vypoctovy vykon sucasnych graf. kariet je na to nedostatocny.
Ak to nepoznate, pozrite sa sem:
http://www.guru3d.com/article/Videocards/229/21
Je to test novej 7800GTX v hre Chronicles of Riddick pri móde Shader 2.0++
Dokonca ani nova 7800GTX pri vyssich rozliseniach ako 1024x768 nestiha
![LOL :lol:](https://pretaktovanie.sk/images/smilies/lol_sign.gif)
co myslite, ako asi pojdu nove hry so zapnutym Shader 3.0 na karte 6800GT toboz uz na 6600GT?