Zdravim potrebujem sa poradit na aky kurz sa mam prihlasit ked sa chcem naucit programovat www stranky,som v tom uplny laik a ani by som sa do toho nepustal ale s firmy kde som zamestnany ma tlacia aby som spravoval,pripadne vytvoril novu firemnu stranku a mam si najst daky kurz kde by som sa to naucil.Vie mi niekto poradit doporucit naco sa prihlasit,inak som z Bratislavy
dakujem
Potrebujem poradit na aky kurz pre tvorbu www stranok
-
travel242fx
- Nový používateľ

- Dátum registrácie: So 25. Okt, 2008, 14:32
-
faugusztin
- Moderátor

- Dátum registrácie: Ut 26. Feb, 2008, 14:00
Re: Potrebujem poradit na aky kurz pre tvorbu www stranok
V prvom rade je nutne, aby si si vybral technologiu. Vacsinou sa u nas robia stranky v PHP, na druhej strane Java (hlavne JSF/J2EE) a .NET je omnoho perspektivnejsia technologia.
-
travel242fx
- Nový používateľ

- Dátum registrácie: So 25. Okt, 2008, 14:32
No dobre ved preto sem pisem aby ste mi poradili... akou cestou sa mam vybrat
takze vacsinou sa robia stranky v PHP je to laksie ako JAVA?
1.Takze opytam sa takto som vtom amater s akym kurzom by som mal zacat?
2.takze vacsinou sa robia stranky v PHP je to laksie ako JAVA?
3.ja sa tym neporebujem zivit ja sa zivym uplne niecim inym len cez zimu ma firma take mrtve obdobie a preto naman
vymysleli spravovat www stranku
2.Kolko kurzov potrebujem aby som ako tak dokazal dat dokopy funkcnu www stranku?
Diky
takze vacsinou sa robia stranky v PHP je to laksie ako JAVA?
1.Takze opytam sa takto som vtom amater s akym kurzom by som mal zacat?
2.takze vacsinou sa robia stranky v PHP je to laksie ako JAVA?
3.ja sa tym neporebujem zivit ja sa zivym uplne niecim inym len cez zimu ma firma take mrtve obdobie a preto naman
vymysleli spravovat www stranku
2.Kolko kurzov potrebujem aby som ako tak dokazal dat dokopy funkcnu www stranku?
Diky
-
fobos
- Pokročilý používateľ

- Dátum registrácie: Št 22. Feb, 2007, 08:00