Teac DV-W520GS - chyba kalibracie napajania

Všetko o pevných diskoch, solid-state diskoch, optických mechanikách, USB diskoch...
wampyr
Nový používateľ
Nový používateľ
Dátum registrácie: So 13. Dec, 2008, 17:02

Teac DV-W520GS - chyba kalibracie napajania

Príspevok od používateľa wampyr »

Zdravim,

mam napalovacku Teac DV-W520GS SATA a pri napalovani mi vypise hlasku: "Chyba kalibracie napajania." Neviete niekto v com moze byt chyba? Skusal som aj reinstall Winu, ale nepomohlo. Nemoze byt daky konflikt medzi napalovackami alebo hdd s napalovackou? Skusal som mechaniku aj samostatne, ale stale to robi. Podla BIOSU je vsetko ok a nemal by byt ziadny konflikt zariadeni.
PC: AthlonX2 4600+, Asus M2A, Fortron BS II 500W, 2x HDD (1x IDE, 1x SATA), DVD Sony NEC (IDE).
Používateľov profilový obrázok
numlock
Používateľ
Používateľ
Dátum registrácie: Pi 20. Jan, 2006, 02:00

Re: Teac DV-W520GS - chyba kalibracie napajania

Príspevok od používateľa numlock »

Rovnaky problem som mal aj ja - pomohlo iba kupit novu napalovacku.. :(
(Pripadne skus ešte silnejší zdroj.)
i7 4790K @ 4.6GHz
ASUS Z97-A
GB HD6870
Crucial 8GB 1600MHz CL8
23´LCD Full-HD , Corsair HX650W , SSD 60GB + Hdd 2TB
zachary
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Dátum registrácie: Pi 23. Mar, 2007, 08:00

Príspevok od používateľa zachary »

skús iný radič / vymeniť dátový kábel / iný napájací konektor
možno flash firmware

tento problém som mal na ntb napaľovačke, pri práci na batériu, ale písala mi to aj pri nepoznaných dvd-médiách
ale pri desktope som sa s tým ešte nestretol :?
PC:
Spoiler: ukázať