zla mechanika ?

Všetko o pevných diskoch, solid-state diskoch, optických mechanikách, USB diskoch...
Používateľov profilový obrázok
Redrox
Nový používateľ
Nový používateľ
Príspevky: 172
Dátum registrácie: Št 19. Feb, 2009, 11:32
Bydlisko: Turčianske Teplice (MT)

zla mechanika ?

Príspevok od používateľa Redrox »

mam dosku ASUS P5Q PRO, a mam na nej IDE mechaniku, ale mam s nou problem, ze cokolvek je v nej, nic z toho sa neda naistalovat, skusal som uz niekolko mechanik tak som dospel k nazoru ne doska nejako nespolupracuje s IDE rozhranik a tak asi kupim SATA mechaniku. Myslite ze je nieco taketo mozne ???
SONY Vaio EB1S1E
Používateľov profilový obrázok
zachary
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 3254
Dátum registrácie: Pi 23. Mar, 2007, 08:00
Bydlisko: Martin

Re: zla mechanika ?

Príspevok od používateľa zachary »

aký konkrétny problém vypíše/hlási systém ? dáta/hudbu číta/kopíruje v poriadku ?
PC:
Spoiler: ukázať
CPU: i5-7600K + Noctua NH-U12F | MB: Gigabyte GA-Z270X-Gaming K5 | RAM: 2x8GB DDR4 Corsair Vengeance LPX | GK: Gainward GeForce GTX1060 6GB | SSD: Crucial MX100 256GB | HDD: Seagate Barracuda LP 2TB @ Scythe Quiet Drive | DVD-RW: Samsung SH-S223F | audio: on board + HyperX Cloud + Kurzweil KS-40A | PSU: Corsair RM 750i | fans: 3x Noctua, Enermax | case Corsair 330R carbide series| LCD Dell S2721DGFA | Rapoo E9270p + Logitech G500
LIVESTRONG
Používateľov profilový obrázok
Redrox
Nový používateľ
Nový používateľ
Príspevky: 172
Dátum registrácie: Št 19. Feb, 2009, 11:32
Bydlisko: Turčianske Teplice (MT)

Re: zla mechanika ?

Príspevok od používateľa Redrox »

hudbu som neskusal, ale napr. dam instalovat hru a vypise chybu xxx.dll abo ze to nie je platna aplikacia system32 abo take daco
SONY Vaio EB1S1E
Používateľov profilový obrázok
zachary
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 3254
Dátum registrácie: Pi 23. Mar, 2007, 08:00
Bydlisko: Martin

Re: zla mechanika ?

Príspevok od používateľa zachary »