Robil so pokusy s kvalitou obrazu - a spravil som 2 screenshoty. V oboch je pouzire 6x AA a 16xAF akurat ze v jednom je zapnuty temporal+adaptive AA - vykonnostny prepad v her Mercedes-benz world racing bol znacny (pri T+A) a az na par detailov bol obraz rovnaky (krajnice pri ceste boli vyhladene, ale ked idete na SL55 AMG 250 kmuh tak si nevsimnete rozdiel) - obrazky su bmp 1280x1024 - aby nenastala strata kvality kvoli kompresii na jpg a dajte si ich zobrazit na 100%. Kazdy ma okolo 3.5 MB. V hre sa nedalo ovplyvnit odkial svieti slnko takze kazdy zaber je inak osvetleny.
6x AA (Adaptive + Temporal) 16x AF
6x AA 16xAF
kvalita obrazu R 9800XT (R360)
-
- Používateľ
- Príspevky: 810
- Dátum registrácie: Pi 27. Máj, 2005, 20:00
- Bydlisko: NR - okolie, Brno
kvalita obrazu R 9800XT (R360)
Naposledy upravil/-a LittleMan v Ne 16. Okt, 2005, 12:05, upravené celkom 1 krát.
Life is short - enjoy it!
HP ProBook 6470b, 8GB RAM, SSD | Intel Pentium 4 2.80GHz, 2xKingston DDR 512MB, Intel D875PBZ, Radeon 9800XT, 3×SATA (600GB)
HP ProBook 6470b, 8GB RAM, SSD | Intel Pentium 4 2.80GHz, 2xKingston DDR 512MB, Intel D875PBZ, Radeon 9800XT, 3×SATA (600GB)
-
- Používateľ
- Príspevky: 810
- Dátum registrácie: Pi 27. Máj, 2005, 20:00
- Bydlisko: NR - okolie, Brno
Re: kvalita obrazu R 9800XT (R360)
Tak asi tak ...LittleMan napísal:obrazky su bmp 1280x1024 - aby nenastala strata kvality kvoli kompresii na jpg
Life is short - enjoy it!
HP ProBook 6470b, 8GB RAM, SSD | Intel Pentium 4 2.80GHz, 2xKingston DDR 512MB, Intel D875PBZ, Radeon 9800XT, 3×SATA (600GB)
HP ProBook 6470b, 8GB RAM, SSD | Intel Pentium 4 2.80GHz, 2xKingston DDR 512MB, Intel D875PBZ, Radeon 9800XT, 3×SATA (600GB)
Re: kvalita obrazu R 9800XT (R360)
No mozes dat obrazky do JPG na 100% kvalitu a rozdiel ani nebude poznat...LittleMan napísal:Tak asi tak ...LittleMan napísal:obrazky su bmp 1280x1024 - aby nenastala strata kvality kvoli kompresii na jpg
CPU : Celeron 1200MHz&1440MHz - 12*120MHz, DVD : Sony DRU 800A,
HDD : Maxtor 40GB 7200ot. 2MB cache, MB : Abit ST6 RAID, RAM : 256 MB SDRAM PC133 PQI + 128 MB SDRAM PC133 Apacer, VGA : Inno3D GeForce 2MX 400 64MB 175MHz/155MHz@205MHz/165MHz, Zdroj : 250W, Zvuk : Sound Blaster 5.1 Live!
HDD : Maxtor 40GB 7200ot. 2MB cache, MB : Abit ST6 RAID, RAM : 256 MB SDRAM PC133 PQI + 128 MB SDRAM PC133 Apacer, VGA : Inno3D GeForce 2MX 400 64MB 175MHz/155MHz@205MHz/165MHz, Zdroj : 250W, Zvuk : Sound Blaster 5.1 Live!
no na tych obrazkoch sa vobec neda porovnavat. sprav racej porovnanie napr. v 3Dmark 01 a tam daj iba picture test.
v ovladacoch si nastav potom AF
Potom sa budu dat porovnat obrazky, lebo budu rovnake, len ine filtrovanie...
z hentoho sa neda nic, lebo su to naprosto odlisne obr.
v ovladacoch si nastav potom AF
Potom sa budu dat porovnat obrazky, lebo budu rovnake, len ine filtrovanie...
z hentoho sa neda nic, lebo su to naprosto odlisne obr.
Spoiler: ukázať
-
- Používateľ
- Príspevky: 810
- Dátum registrácie: Pi 27. Máj, 2005, 20:00
- Bydlisko: NR - okolie, Brno
tu som skor chcel ukazat to ako funguje Adaptive AA a to sa na tych obrazkoch pozriet da. Neviem ci su v 3DMark 01 aj nejake obrazky s alpha texturami
BTW spravil som jpg na 100% a maju "iba" 1.2 MB.
6x AA (Adaptive + Temporal) 16x AF
6x AA 16x AF
BTW spravil som jpg na 100% a maju "iba" 1.2 MB.
6x AA (Adaptive + Temporal) 16x AF
6x AA 16x AF
Life is short - enjoy it!
HP ProBook 6470b, 8GB RAM, SSD | Intel Pentium 4 2.80GHz, 2xKingston DDR 512MB, Intel D875PBZ, Radeon 9800XT, 3×SATA (600GB)
HP ProBook 6470b, 8GB RAM, SSD | Intel Pentium 4 2.80GHz, 2xKingston DDR 512MB, Intel D875PBZ, Radeon 9800XT, 3×SATA (600GB)