Ach milujem UPC chello. Clovek si platy 30Mb/s linku.Samozrejme necaka ze to pojde tou rychlostou ...zato ale caka kvalitnu odozvu a nie ze sa mu webmail firemneho mailu nacita tolko ze stiha ist na cigu kavu, vykonat potrebu a voala stranka otvorena.
Snazi sa dovolat na helpdesk ze co sa deje ....aaa operatory nedostupny..neva skusim zase...
volam na druhy den ... operator nedostupny... (keby sa toto stalo u nas v praci rovno by sme mohli zavriet)
nakoniec asi po troch dnoch sa tam clovek dovola a operator mu hned oznamy
"O:co mate za problem?" "J:tak clovek caka ze ked si clovek plati u vas nieco caka sluzby ktore si zaplatil" "O:vieme v bratislave mame problem zo serverom" " J:preboha to 3 dni nikto neriesi problemy s DNS serverom?" "O:odkial viete ze to je problem s DNS"
"J: tak domyslim si kedze je problem iba s prekladanim IP adries ked zadam adresu do prehliadaca secko ide "
"O: zavolajte nam zajtra malo by to byt vyriesene"
dneska rano clovek vstane skusi internet samozrejme este vecsi bordel ako doteraz....
teraz to podstatne
da sa odstupit od zmluvy ked provider neriesi svoje problemy? mate podobne problemy? viem si vymahat od nich stratu zarobku kedze som nemohol pracovat home office?
Z.
Milujem UPC

PS:
pridam ako je to vobec zapojene
"cez kablovy rozvod pichnute do toho ich modema ci co to je . z tadial do D-Link 524 a cez wifi na ntb a xbox.
skusal som sietovy kabel priamo pichnut z modemu do pc a to iste.
samozrejme mac adresa naklonovana do routra podla registracie.