eD´ System
- Zoltan Balaton
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 13796
- Dátum registrácie: Pi 13. Jún, 2008, 20:01
- Bydlisko: Banská Bystrica
Re: eD´ System
Nakupujem od nich pracovne..nemal som problem
- scpeter1
- Používateľ
- Príspevky: 1352
- Dátum registrácie: Ne 13. Aug, 2006, 02:00
- Bydlisko: Trnava,Lincianska
eD System Slovakia s.r.o
Max spokojnost,dodanie bez problemov,RMA som mal jednu a tiez vyriesena kus za kus.
Lenovo IdeaPad y560,120GB Samsung 840 SSD,VU+Uno 4K SE,Samsung Galaxy Note 4,root,UPC Fiber Power 130/10
- ujo Andydúla
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5523
- Dátum registrácie: Po 03. Júl, 2006, 02:00
- Bydlisko: Bratislava - Petržalka
Re: eD´ System
Tiež som kupoval pravidelne, až na jednu reklamáciu, ktorá sa riadila obchodným zákonníkom som bol spokojný.
Spoiler: ukázať
Re: eD´ System
nakupujem tam skoro kazdy den, kedze je to jeden z nasich dodavatelov, dost dlho som ich nemusel a objednaval som len ked nebola ina moznost nakolko na RMA maju svojsky pristup, trocha sa to uz zlepsilo aj ked este by to chcelo trocha vole a ochoty. Posledny pripad 5x menena Asus doska dokola, az ked som im napisal prijemny mail ci im to nie je blbe mi stale posielat nefunkcne servisne dosky tak som dostal dobropis. Ale inak celkom dobre.
Spoiler: ukázať
Re: eD´ System
Caute.
Ak dostanem od tohto predajcu doklad s nazvom Dodaci a zarucny list, je to vsetko co budem potrebovat v prípade reklamácie? Sú tam uvedené vsetky infirmacie okrem ceny. Budem potrebovat aj faktúru?
Ak dostanem od tohto predajcu doklad s nazvom Dodaci a zarucny list, je to vsetko co budem potrebovat v prípade reklamácie? Sú tam uvedené vsetky infirmacie okrem ceny. Budem potrebovat aj faktúru?
Spoiler: ukázať
Re: eD´ System
A nakupoval si tam ty ? Ved v systeme vytvoris RMA podla S/N, vytlacis, prihodis to k reklamovanej veci do baliku a posles. Na krabicu napis este RMA.
- m2fizy
- Používateľ
- Príspevky: 512
- Dátum registrácie: Ut 04. Mar, 2008, 14:00
- Bydlisko: Tvrdošín / Brno
Re: eD´ System
Mega spokojnost ... mam dokonca vlastneho predajcu, ak je problem odkazem sa priamo na neho a on skoro vsetko vzdy vyriesil ... takze pohodicka ... reklamacie su taktiez v pohode, vsetko vzdy vyreklamovali, dokonca aj ked islo o vadu pouzivania (nie vadu vyrobcu).
Mozem len odporucit !!!

Mozem len odporucit !!!


PC: CPU: Intel XEON E5-2697v4 (18c/36t,2.3-3.6GHz,45MB,14nm,145W) + NOCTUA NH-D15 Chromax Black, MB: MSI® X99A TOMAHAWK (8xDDR4,2xlan,10xsata,sataEX,U.2,M.2(sata/nvme)), GPU: Sapphire AMD Radeon RX 6900 XT NITRO+ Special Edition 16GB GDDR6 (@2506mhz/1990mhz@69C/212W/1613rpm), RAM: PATRIOT 4x16GB DDR4 3200MHz, NVMe/HDD: ADATA LEGEND 800 2TB NVME PCIe3 m.2 (Gen4, NVMe 1.4, 3500/2800) + 2x 4TB(WD40EFRX), CASE: NZXT PHANTEKS ECLIPSE P500A Tempered Glass - D-RGB Black + 5x NOCTUA ?, PSU: Fractal Design ION+ 760P (94,8%), Monitor: 43" LG 43UD79 4k UHD, Repro: Creative Inspire 5100, Slúchadlá: KOSS R45 + HYPERX CLOUD, MOUSE: Logitech G403 PROTEUS CORE, KEYBOARD: HYPERX Alloy Elite 2 (RED/US), PODLOŽKA: ROCCAT TAITO 3mm + Tt eSPORTS CONKOR, OS: WIN10 PRO x64
Spoiler: ukázať