Creative Zen-Semaphore timeout period expired-firmware

Sem patri všetko o ovládačoch a nastaveniach ovládačov pre základné dosky, grafické karty a príslušenstvo plus všetko o nových BIOSoch, flashovaní zakladných dosiek, grafických kariet a iného HW...
Používateľov profilový obrázok
k0rben
Používateľ
Používateľ
Dátum registrácie: So 23. Feb, 2008, 14:00

Creative Zen-Semaphore timeout period expired-firmware

Príspevok od používateľa k0rben »

Ahojte, nejakym sposobom mi odisiel v Creative ZEN Stone Plus 2GB firmware aj vsetko co tam bolo, teraz nejdem riesit "ako sa to stalo" ale "ako to opravit"
nejde zapnut, nerozozna ho nic ked ho pichnem do usb.
Dosiel som na toto
http://forums.creative.com/t5/MP3-Playe ... F890FA1A05" onclick="window.open(this.href);return false;

Kód: Vybrať všetko

Hey I keep replying to myself. But this time it's good news, I've fixed the problem!

Here are the steps I performed:

1. Put the player in recovery mode with these instructions (I was only able to do this once so follow the instructions carefully):

Here are the instructions:

a. Download and install the Mass Storage Drivers from the website.
b. Press and hold the Play button while connecting your player to the PC. If you have a one-piece player then remove the battery first.
c. Keep pressing Play until the New Hardware Wizard starts - this will only happen the first time you put your player into Recovery Mode.
d. Complete the New Hardware Wizard.

To check that you are in Recovery Mode open Device Manager (right-click My Computer and choose Properties, then the Hardware tab and Device Manager) and look for a Player Recovery Device entry.

When in Recovery Mode you can reload the firmware.

2. DO NOT INSTALL THE RIGHT FIRMWARE FOR ZEN STONE PLUS, instead upload the firmware for the MuVo player: http://files.creative.com/manualdn/Drivers/PDE/9555/0x3C6E8D45/MuVoV200_PCFW_LF_1_12_03.exe

3. After the firmware has been updated go into recovery mode again but this time upload the correct firmware for Zen Stone Plus: http://is.europe.creative.com/support/downloads/download2.asp?MainCategory=213&Product=16696&dlcentric=10154&Product_Name=ZEN+Stone+Plus&filetype=4&OSName=Windows+XP

VOILA! The player has risen from death and can continue to be enjoyed!
Je to prilis pekne na to aby to fungovalo ze? :-( :wallbash:
Vsetko som spravil podla hentoho 'navodu'. Ten 'semaphore error' by malo pisat vtedy ked instalujem priamo ten Zen stoneplus firmware. Preto musim najskor hodit ten na MUVO (podla toho navodu)... LENZE ! Mne vyhodi "Operating system reported error: The semaphore timeout period has expired" AJ PRI instalovani firmwaru MUVA aj ZEN-U. Cize som sa nepohol. Ked dam namiesto toho odporucaneho "instead upload the firmware for the MuVo player" nieco ine napriklad NIE muvo V200 ale muvo T200 tak mi napise ze device is not connected a nepokracuje vobec.

Obrázok

aj tuto pisu http://www.mycreativefansite.com/2007/0 ... n-zen.html" onclick="window.open(this.href);return false;
presne to iste - ze najskor naistalovat ovladace na creative prehravace do pc [mam], nainstalovat ovladac priamo na stmp3500 od sigmatelu [mam], dat do recovery modu [mam], nainstalovat firmware pre muvo [nemam], naistalova firmware pre zen stone plus [nemam]

Nevie mi s tym niekto poradit?
Spoiler: ukázať
Online :
|Intel i5-750@Gelid Tranquillo|G.SKILL Ripjaws 1600Mhz CL9 2x4Gb + Kingston HyperX DDR3 1600Mhz CL9 XMP 2x2Gb|Asus P7P55D|Sapphire HD5770 1Gb GDDR5 Vapor-X@900/1400+Custom Accelero S1r2|Samsung HD502HJ+Scythe Himuro|Corsair TX650|Antec 300@3xGelid Silent 12+TB SIlence 140mm+Scythe KazeMaster|Syncmaster T220|Logitech MX518 + Steel Series QCK|KME 2201 Black|Logitech S220 2.1 + KOSS SB49|

Offline :
|Intel Celeron D331 - 2.6GHz @ 2.9GHz + Akasa AK-965|WD800JD 80 GB + Scythe Himuro|Sapphire Radeon X800GTO|MSI 915PL Neo|PQI DDR 1GB 440Mhz|EC 350W|EC 5470-P4|

Offline :
|Intel Pentium III - 1.0GHz @ 1.2GHz (box)|WD200EB 20 GB + ghetto silencer|Inno3D GeForce2 MX400 64MB|Gigabyte GA-6OX|Hyundai SDRAM 256MB 133@160Mhz|250W Noname|Eurocase MD 604|iiyama ProLite E431S|>Image<

Návrat na "Ovládače a BIOSy"