Asus Maximus II Gene + Corsair Dominator...
-
- Nový používateľ
- Dátum registrácie: Št 21. Jan, 2010, 05:17
Asus Maximus II Gene + Corsair Dominator...
Caute prosim vas o pomoc...mam dosku Asus Maximus II Gene a pamäte DDR2 Corsair Dominator 2x2GB kit 1066MHz PC-8500C5 (CM2X2048-8500C5D) pri tychto pamätiach mi vyhadzuje casto blue screen... v papieroch od MB je kompatibilita s touto pamätou len bez dual channel... mne idu obidve nie su chybne,ale ci osadim jednu alebo obidve naraz...casto mi hadze obrazovku smrti...skusal som uz vselico...aj zmenit par nastaveni v biose,aj nehat automaticke hodnoty,aj tlacidlo mem ok,na doske,ktore identifikuje pamät,ale nic... da sa nieco s tym robit?,ci ich predat a kupit si iny typ podla papierov od dosky... (pravdepodobne to je s tou kompatibilitou...) poradte prosim,som laik a za rady vam dakujem...
Re: Asus Maximus II Gene + Corsair Dominator...
Davas im 2,1V?
To, ze ti idu nemusi znamenat, ze nie su chybne. Aj s pokazenymi pamatami ti PC moze, ale aj nemusi fungovat, akurat to nebude stabilne.
"...skusal som uz vselico...aj zmenit par nastaveni v biose"
To je velmi siroky pojem, musis dat hodnoty, co si skusal, alebo foto biosu a nastaveni.
S tymito hodnotami by mali fungovat: http://www.corsair.com/_datasheets/TWIN ... 500C5D.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
edit:
Pozeram Intel doska, tak to radsej necham na niekoho, kto ma nieco podobne.... ale tie volty, to je zaklad pre tie ramky.
To, ze ti idu nemusi znamenat, ze nie su chybne. Aj s pokazenymi pamatami ti PC moze, ale aj nemusi fungovat, akurat to nebude stabilne.
"...skusal som uz vselico...aj zmenit par nastaveni v biose"
To je velmi siroky pojem, musis dat hodnoty, co si skusal, alebo foto biosu a nastaveni.
S tymito hodnotami by mali fungovat: http://www.corsair.com/_datasheets/TWIN ... 500C5D.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
edit: