Dňa 03.01.2011 som si zakúpil pamäťový modul Kingston KVR1333D3N9/2G 1333Mhz CL9 2GB ddr3. Pamäť bola rozbalená, predavač mi povedal že si ju zrejme niekto kúpil a vrátil ju, že ak nepôjde tak sa to dá vrátiť. Povedal som si, veď ju majú na predajni, nič nemusím objednávať, keby niečo tak prídem vrátiť. Neprešli ani 2 hodiny, a bol som späť z pamäťovým modulom a zvýšeným tlakom. Prídem do predajne, poslali ma na ich servisné oddelenie. Prišiel som na servisné, servisáci sa bavia o tom že jeden z nich spravil lan kábel... Prišla slečna, pozdravila sa, povedal som jej čo je vo veci, ona zas povedala že sa pamäť musí otestovať

. Potom dávala návrhy, že si môžem doplatiť na nejaký iný modul (1066mhz kingston alebo 1333mhz patriot), čo som samozrejme nechcel, rovno som povedal že ideálne by bolo vrátenie peňazí aby som si mohol objednať modul aký ja chcem. Vytlačila servisný list, povedala že zavolajú...
Takže, keď si tam niečo kúpim a nefunguje to, "len tak" vrátiť alebo vymeniť to nemôžem pretože sa to musí otestovať (človek by chápal že to servisák drbne do dosky a skúsi zapnúť, robota na 5 minút aj z vykonaním potreby na WC...). Ďalej mi nedá nespomenúť rozdiel v cene na predajni a v e-shope, 25€ vs 21€ je dobrý rozdiel pri obyčajnej ramke. Keď som kupoval radeona 4650 cena bola rovnaká, k tomu len : WTF
Moje hodnotenie z "celkom fajn obchod" jednoznačne mením. Skladom nemajú skoro nič, poradiť väčšinou nevedia, "testovanie" komponentov trvá dlho, človek by si aj myslel že sú zaneprázdnený prácou keby sa nechválili pozeraním 3D videa počas pracovnej doby (nech si každý robí čo chce, raz keď nemám čo na práci nerozkrikujem to)...
Edit 10.1.2011 : Pred chvíľkou som tam písal druhý email, keďže neodpísali ani na prvý neočakávam odpoveď, cez týždeň si nájdem čas a pôjdem tam osobne. Nonsens aby človek kúpil nefunkčnú vec ktorej výmena, resp. vrátenie peňazí trvá týždeň.
Edit 12.01.2011 : Odpoveď na emaily nikde. Aktuálny stav: čaká na reklamáciu (servis čaká na vybavenie reklamácie). Takže zo spomínaného otestovania a vrátenia peňazí za produkt ktorý som mal 2 hodiny je zrazu reklamácia.

Posledný krát čo som tam niečo kúpil, majú v tom BORDEL

. Na ramku ktorú som mal 2 hodiny maximálne, budem čakať 30 dní, nech sa na mňa nikto nehnevá, ale j*bnutý prístup slabé slovo, ľutujem každého kto tam niečo kúpi... A ešte, zmena stavu až dnes, od tretieho do dvanácteho trvá otestovanie pamäte, vada sa prejavila, žiadne kontaktovanie ako bolo na servisnom povedané, poslali to na RMA...
OT: Zlatý Datacom, bez blbých rečí vadný produkt vymenia ak prídem v ten istý deň ako som ho kúpil, bývalé x-computers tak isto. Je pravda že firma sa ukáže až vtedy ak nastane nejaký problém...
Edit 13.01.2011 : Odpoveď na emaily nikde, nič nové. Šiel som tam osobne. Dozvedel som sa že ramka bola odoslaná na RMA, servisná pracovníčka si zapísala číslo servisného listu, a že vraj sa pokúsi poriešiť zo šéfom druhú pamäť, alebo urýchlenie reklamácie. Keď to budú riešiť tak ako odpisovanie na emaily tak začiatkom februára možno...
Edit 17.01.2011 : Aktuálny stav: odoslané na reklamáciu (servis bol odoslaný na vybavenie reklamácie výrobcovi) zmena stavu: 17.01.2011. Ak to z Asbisu kde bola ramka z Qcompu poslaná, poslali výrobcovi

.
Kde má Kingston servisné stredisko?