sector.sk napísal:PC verzia Just Cause 2 nie je portom z konzol, ale je vytvorená a prispôsobená pre túto platformu, to nám prezradili autori v najnovšom interview. Má vlastný engine, ktorý sa vyvíjal paralelne s konzolovou verziou.
Jednotka ma dlho bavit nevydrzala, dvojka aspon po tej grafickej stranke vyzera na poriadny killer titul. Moze to byt dobra hra, imho to bude ovela lepsie ako Mercenaries 2.
CPU: C2D E4500 2,2GHz@3,2GHz 1,352V real (Scythe Ninja Plus+ Noctua NF-P12-1300)MB:Asus P5K,bios ver 1005 RAM: Corsair 2x2GB Twin2X C5DHX 960MHz CL5-5-5-15 2T, 2,1V VGA:GIGABYTE 8800GT 512MB 700/1700/1840 @ 756/1780/2052 MHz HDD:Seagate SATA II 320GB DVD-ROM:Plextor PX750A LCD Monitor:LG L226WTQ-PF 22" Black Zdroj:Corsair 520W HXEU Case: Rebel 9 Economy + 2xNoctua NF-S12-800 Gamepad: Logitech cordless Rumblepad 2 || 92% of teens have moved onto rap. If you are part of the 8% that still listen to real music, copy and paste this into your signature ||
skoda len toho, ze niektore tie efektne ficurky pobezia len na nvidia kartach ...ja osobne sa na tuto hru tesim, jednoznacni adept na kupu uz len preto, ze si dali namahu to spravit na PC krajsie, lepsie ako na konzoly, cylinder dolu
no vyskusane,hra je vcelku pekna,mal som vsetko na full a trosku som citil trhanie ale myslim ze uberiem troska vyhladzovanie a pojde to ako po masle,celkom je zabava s tym hakom,jednotku som nehral tak neviem ci bol aj tam,zbieral som tam potom nejake casti zbrani,auta a brnenia tak neviem ci su to nejake specialne items po najdeni vsetkych casti alebo co,v deme sa po par minutach zaplo 30 minutove odpocitavanie casu ked asi pravdepodobne skonci,neviem nehral som ho tak dlho,tak tot zatial mojich par postrehov
Celkovo tam je tusim 40 min, po tych 30 min sa pripocita este 10 min.
Len to ovladanie mi vobec nesadlo. Ako chce to trochu cviku ale napr. vsetky auta a motorky sa ovladaju velmi podivne na moj vkus.
Zrejme na X360 gamepade to je o hodne lepsie, len sa mi ho nechcelo pripajat na tych par minut.
Grafika je velmi pekne spravena, hlavne sa mi lubila ta velka dohladnost a pekne efekty.
Tiez mi to kvazi posekavalo ale to skor vyriesia nove ovladace myslim...
hmm,tak som to zahral...skoda, ze som sa musel trepat kryzom cez celu mapku, aby som si uzil aspon kusok vody ...ale stalo to zato, voda je fakt super a keby som spravil porovnanie ze HW narocnost/kvalita grafiky tak to porazi aj crysis, ktory ma sice vodu mierne krajsiu, ale zato o dost vedsie naroky na HW...inak cakal som podobny "nvidiaEPICfail" ako sa konal pri batmanovy, no na moje prekvapenie, hry vyzera uzasne aj na ATI grafikach /tie generovany vlny mi absolutne nechybali/...na mojej HD4850 Toxic som to rozbehal v 1280x1024 so vsetkym na max + 8xAA totalne plynulo bez jedineho naznaku zaseku ...inak hra mi pripomina hybrid mercenaries+gta+crysis+call of juarez....zo zaporov hry jedine ovladanie kamery s myskou je strasne tazkopadne a este to vyzera na lacny pribeh podla prvej cutsceny
Aspon po dlhom case nejaka zabavna hra. Pekna grafika, pri plnych detajloch 1680x1050 4xAA 16xAF nenarocna, FPS drzalo (neviem preco) furt na 30, viac to proste neslo, inak hratelne a plynule bez cukancov.
Jedna vec sa mi vobec nelubi a tie hlinenne budovy. Mohli byt pristupne, resp. znicitelne. Mestecka nemaju atmosferu zivota
Skusim to v-sync nejako opisat, snad to niekto pochopi
Zakladnym pravidlom Vsync je, ze na monitor su zobrazovane len hotove snimky. To je zabezpecene pouzitim 2 Frame Bufferov (Vsync = double buffering). Z front buffera (FB) je snimok vykreslovany na monitor, zatial co do back buffera (BB) renderuje GPU dalsi snimok. K vymene bufferov dojde az vtedy, ked monitor skonci s vykreslovanim hotoveho snimku z FB a gpu dokonci nasledujuci v BB. Takto sa to strieda dookola. V idealnom pripade GPU stiha vykreslovat rychlejsie nasledujuci snimok ako monitor zobrazuje hotovy.
Teda pri 60Hz monitore je maximum fps obmedzenych na 60fps.
Co v pripade ak fps klesnu pod hranicu zobrazovacej frekvencie monitora? Kedze jeden buffer je obsadeny a nemoze dojst k vymene kym gpu nebude hotova, na monitor sa zobrazi opat hotovy snimok z FB, teda sa bude opakovat ten isty snimok dovtedy, kym nebude v BB dokončeny nasledujuci.
Z tohoto pre monitor s 60Hz a V-sync ON vyplyva, ze jeho okamzite fps sa budu hybat len v tychto hodnotach 60/1,2,3,4,5,6....(60,30,20,15,12,10...)
Ak bez V-sync mas fps medzi 59-30, s nou to bude 30. Ak medzi 29-20, s nou klesnu na 20, medzi 19-15 => 15, atd.
Takze ak mu to ide konstantne na 30fps v klude moze mat aj 120, ci 60Hz monas, len mu nestiha gpu.
Naposledy upravil/-a yesper v Ne 14. Mar, 2010, 10:54, upravené celkom 4 krát.
Tiez som si myslel ze to bude blbost stym v-sync, ale potom mi napadlo, ze aj GTA San Andreas malo po zapnuti v-sync obmedzenie na 25fps.
Inak ked som ho vypol, hra ide konstantnych 35fps. Akoze zdasa to byt malo, ale ono to suvisle drzi tych 35 takze dojem zo sekania nieje, ako pri skakani fps 40-60
Inak budu este nejake zmeny v hre vo finalnej verzii ? Dost sa mi nelubi natacanie kamery ked jazdite autom, napr. pri cuvani atd.
Hmmm, mohli by ku kazdemu dohranemu demu hry doplnit mensiu anketu, co na hre treba zlepsit atd
Trochu zahrane ... skvelo to vypada .. co sa tyka plynulosti hmm no ide to aj 20fps niekedy pritom z grafu vytazenia VGA jadro nikdy nepresiahlo ani 75-80 % vytazenie jadra takze netusim kvoli comu to nestiha...
tha z teba aky fotograf kamo, pekne img. hra je podarena,celkom zabava pre hraca, pre narocnych malo sub machine no a realnost toho lana na lavej ruke tiez ehhhmmm. no hram to na hardcore a je ot zaujimave, po dlhom case krasna hra.