otazka Visual basic

Sekcia o programovaní, programovacích jazykoch...
Používateľov profilový obrázok
palio
Nový používateľ
Nový používateľ
Príspevky: 84
Dátum registrácie: Ut 09. Jan, 2007, 08:00
Bydlisko: trnava

otazka Visual basic

Príspevok od používateľa palio »

som uplny laik na programovanie a potreboval by som spravit to aby som dostal zdrojovy kod z Visual Basic 6 do Visual Basic 2008. vedeli by ste mi s tym pomoct alebo to spravit?? dakujem
Core 2 Duo E6750 - 2,66Ghz@3,6 Ghz:Noctua12F, Asus Rampage Formula, 2x2048 MB 1066+ Mhz DDR2Adata, Sapphire ATI Radeon HD 3850 512 MB +
Accelero S1, 1x80GB Hitachi + 1x250 GB Maxtor+1x750 GB Western Digital, Logitech Z-2300, Creative X-Fi XtremeGamer, zdroj ASUS A-45GA, Cooler Master Centurion 534+Plus, LCD ACER 2423 WB
všetko na default nastaveniach
Používateľov profilový obrázok
materik
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 2269
Dátum registrácie: Št 10. Apr, 2008, 14:00
Bydlisko: Prešov

Re: otazka Visual basic

Príspevok od používateľa materik »

teda mas zdrojak napisany a skompilovany v prostredi Visual Basic 6 a potrebujes ho dostat do Visual Basic 2008? A zaroven mas aj obidve vyvojove prostredia v spustitelnej forme? Ak ano, tak to spravis jednoduchym Ctrl+C a Ctrl+V.
Moze sa ale stat, ze novsi kompilator vyhodi nejake chybove hlasenia ale funkcnost by tam mala byt zachovana.
PC -> Topping E30 -> Topping L30 -> Beyerdynamic Amiron Home / Microlab B77
Používateľov profilový obrázok
palio
Nový používateľ
Nový používateľ
Príspevky: 84
Dátum registrácie: Ut 09. Jan, 2007, 08:00
Bydlisko: trnava

Re: otazka Visual basic

Príspevok od používateľa palio »

Ziadam o pomoc s programovanim a moznostou privirobit si. ak vies programovat vo Visual basic 6 tak by som poziadal o pomoc ak ma niekto zaujem velmi by mi pomohol.
Core 2 Duo E6750 - 2,66Ghz@3,6 Ghz:Noctua12F, Asus Rampage Formula, 2x2048 MB 1066+ Mhz DDR2Adata, Sapphire ATI Radeon HD 3850 512 MB +