Problem s 9800GTX+ a jej ovladaca

Všetko o grafických kartách, ich problémy, ovládače ...
Bolinko111
Nový používateľ
Nový používateľ
Príspevky: 5
Dátum registrácie: So 03. Júl, 2010, 16:24

Problem s 9800GTX+ a jej ovladaca

Príspevok od používateľa Bolinko111 »

Zdravim vsetkych !!!
Moj problem spociva v tom, ze ked na kartu uvedenu v nazve temy naistalujem akykolvek driver prestane fungovat.
problem karty je badatelny uz pri spustany PC kde na obrazovke MB su uz graficke chyby a pri dalsej cinnosti PC ukazuje znaky podobne americkym dolarom... to len do doby kym sa nezacne nacitavat system. Potom uz je vsetko v poriadku. Rozlisenie je mizerne a cele to pracuje ako ked nie su nainstalovane ovladace... ale funguje bez problemov ... zobrazenie v normale a ani
videa netrhaju. Akonahle vsak nainstalujem nejaky ten driver (samozrejme urceny pre kartu akurat som menil verzie) a PC rebootojem ... koniec :D dostanem sa po pasik Windows corporation a dalej sa nic nedeje.
Problem zacal pri obycajnej praci s PC .. mal som spusteny internetovy prehliadac a nejaku hudbu. vtedy sa zasekol a po restarte sa deju tieto problemi.
Ak mate niekto skusenosti alebo napady ako s tymto problemom vycurat budem vam vdacny . Dakujem
:help:
faugusztin
Moderátor
Moderátor
Príspevky: 15054
Dátum registrácie: Ut 26. Feb, 2008, 14:00
Bydlisko: Bratislava/Štúrovo

Re: Problem s 9800GTX+ a jej ovladaca

Príspevok od používateľa faugusztin »

Ak mas chyby uz pocas POST (teda pred startom Windows), tak ti karta proste odisla.
Bolinko111
Nový používateľ
Nový používateľ
Príspevky: 5
Dátum registrácie: So 03. Júl, 2010, 16:24

Re: Problem s 9800GTX+ a jej ovladaca

Príspevok od používateľa Bolinko111 »

To som si bohuzial aj myslel :D
NEexistuteje teda ziadna´nadej na jej zachranu ?? ... nejaky flashh firwaru alebo BIOSu... popripade nejaky restart BIOSu karty ...