Dobry den
Planujem si kupit notebook na firmu .
Pokial som spravne informovany , zaruka bude 12 mesiacov .
pokial ten notebook kupim ako sukromna osoba (na svoje meno) a nasledne si ho dam do uctovnictva , budem mat 24 mesiacov zaruku , kedze bola objednavka na fyzicku osobu ?
Teraz ku tomu hlavnemu :
Mam zaujem o rozsirenie zaruky na :
http://www.alza.sk/acer-rozsireni-zaruky-pro-d86546.htm alebo
http://www.alza.sk/acer-rozsireni-zaruky-pro-d86547.htm
Bol by som zvedavy na skusenosti ohladom on-site zaruky a zaruky na nahodne poskodenie .
On site by malo fungovat ak sa nemylim tak , ze kumne vycestuje technik , ktory to da dokopy .
NAHODNE POSKODENIE , co je pod tym myslene ?
pokial mi po 2,5 roku cistou nahodou spadne zo stola alebo vysmikne na schody , co sa deje dalej ? ? ?
mimochodom , zaruka moze byt kupovana a aktivovana nezavisle na case kupenia NB ?
ci sa ju neoplati aktivovat az po dakom roku a tym padom ziskame 48 mesacnu zaruku .
Bol by som zvedavy na vase skusenosti alebo skor upresnenia , ze co mam ako chapat .
Velmi pekne dakujem za odpovede .
Pomoc poradenie ohladom zaruky-Acer
-
- Nový používateľ
- Príspevky: 47
- Dátum registrácie: St 20. Okt, 2010, 09:34
- Bydlisko: Bratislava 1
Re: Pomoc poradenie ohladom zaruky-Acer
Zdravim
ja nemam skusenosti priamo s ACER ale s inou spolocnostou ktora tiez ponuka on-site opravy. Malo by to byt tak, ze ty im zavolas, nahlasis co mas, urobi sa diagnostika a potom ak sa urci co je defektne pride technik a vymeni to. Avsak chcem upozornit na to, ze to nie je tak, ze ty povies nieco tam je pokazene, prikluse technik a ti to poriesi on-site. Ani ak povies ze HDD je odpalene apod. nebude stacit, ak neurobis poriadnu diagnozu a nebude jasne co tam je poskodene (a ci to je vobec hardware defekt). Ak sa to neda urcit, najskor ti ponuknu opravu u nich - t.j. doniest pc (alebo vyzdvyhnu) opravia a vyzdvyhnes (poslu spat)- to moze trvat aj mesiac. Tu zalezi aj od tvojich schopnosti a aj tvojej osobnosti - ako sa ti to podari 'dohodnut' s agentom na hotline. Celkovo ACER nema zrovna najlepsiu reputaciu co sa tyka supportu, ale ak vies co a ako tak urcite dosiahnes co potrebujes.
Ten druhy servis je myslim prave oparava u nich - t.j. musis im doniest (alebo ho oni vyzdvyhnu - netusim) a opravia ho. Nahodne poskodenie mas prave to, ze ti to spadne, obleje sa vodou a pod. - tam je dolezite si nacitat presne podmienky - aby si vedel co tam je a aby si vedel ako 'nahlasit' chybu. Neviem ako u ACER, ale co mam skusenosti s timto, tak to je sice na dobu 3 rokov, ale len na urcity pocet zasahov - napr 2-3, potom ti to uz zanika - opat, odporucam nastudovat presne alebo sa popytat. (asi by som si to stuodavl rovno u acer a nie u alzy, bo tam to nemusia vsetko vediet)
Mozno este rada - ked si kupis priamo +3 roky, tak budes mat od kupy 3 roky servis, pricom cena bude tovar+3 roky servis. Ak ma vsak ten system primarne v sebe on-site servis na 1 rok, tak sa ti oplati to predlzit neskor alebo im priamo povedat, nech to booknu az odo dna, kedy ti konci ten servis spojeny s kupou - bo tak by si mohol prist o 1 rok servisu v podstate (to zalezi aj od agenta, co ti to bude spracovavat). Ono je tam napisane, ze to je predlzenie na 3 roky a nie o 3 roky, ale dalej je spomenute, ze to mozes registrovat pocas 1. roka platnosti servisu - tu by som sa informoval ako to je presne myslene.
Celkovo odporucam si zakupit ten servis ak neplanujes menit notebooky obrok- za 3(4roky) sa toho moze vela stat a 130€ vascinou stoji iba oprava, ak by si na tom nemal zaruku a k tomu musis pripocitat cenu komponentov.
ja nemam skusenosti priamo s ACER ale s inou spolocnostou ktora tiez ponuka on-site opravy. Malo by to byt tak, ze ty im zavolas, nahlasis co mas, urobi sa diagnostika a potom ak sa urci co je defektne pride technik a vymeni to. Avsak chcem upozornit na to, ze to nie je tak, ze ty povies nieco tam je pokazene, prikluse technik a ti to poriesi on-site. Ani ak povies ze HDD je odpalene apod. nebude stacit, ak neurobis poriadnu diagnozu a nebude jasne co tam je poskodene (a ci to je vobec hardware defekt). Ak sa to neda urcit, najskor ti ponuknu opravu u nich - t.j. doniest pc (alebo vyzdvyhnu) opravia a vyzdvyhnes (poslu spat)- to moze trvat aj mesiac. Tu zalezi aj od tvojich schopnosti a aj tvojej osobnosti - ako sa ti to podari 'dohodnut' s agentom na hotline. Celkovo ACER nema zrovna najlepsiu reputaciu co sa tyka supportu, ale ak vies co a ako tak urcite dosiahnes co potrebujes.
Ten druhy servis je myslim prave oparava u nich - t.j. musis im doniest (alebo ho oni vyzdvyhnu - netusim) a opravia ho. Nahodne poskodenie mas prave to, ze ti to spadne, obleje sa vodou a pod. - tam je dolezite si nacitat presne podmienky - aby si vedel co tam je a aby si vedel ako 'nahlasit' chybu. Neviem ako u ACER, ale co mam skusenosti s timto, tak to je sice na dobu 3 rokov, ale len na urcity pocet zasahov - napr 2-3, potom ti to uz zanika - opat, odporucam nastudovat presne alebo sa popytat. (asi by som si to stuodavl rovno u acer a nie u alzy, bo tam to nemusia vsetko vediet)
Mozno este rada - ked si kupis priamo +3 roky, tak budes mat od kupy 3 roky servis, pricom cena bude tovar+3 roky servis. Ak ma vsak ten system primarne v sebe on-site servis na 1 rok, tak sa ti oplati to predlzit neskor alebo im priamo povedat, nech to booknu az odo dna, kedy ti konci ten servis spojeny s kupou - bo tak by si mohol prist o 1 rok servisu v podstate (to zalezi aj od agenta, co ti to bude spracovavat). Ono je tam napisane, ze to je predlzenie na 3 roky a nie o 3 roky, ale dalej je spomenute, ze to mozes registrovat pocas 1. roka platnosti servisu - tu by som sa informoval ako to je presne myslene.
Celkovo odporucam si zakupit ten servis ak neplanujes menit notebooky obrok- za 3(4roky) sa toho moze vela stat a 130€ vascinou stoji iba oprava, ak by si na tom nemal zaruku a k tomu musis pripocitat cenu komponentov.
- xsi69
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 3601
- Dátum registrácie: Pi 07. Apr, 2006, 02:00
- Bydlisko: Bratislava
Re: Pomoc poradenie ohladom zaruky-Acer
napisem to jednoducho : DAKUJEM
zvolim si pravdepodobne tu druhu variantu na nahodne poskodenie .
nastudoval som si podmienky , a tam stoji tolko , ze ked sa mi podari poskodit display tak platim spoluucast dakych 100€ ine nic .
o 3 roky bude notebook pomerne stary a slaby (odhad do buducnosti) tak sa moze stat , ze nanho nedam pozor a nahodou sa poskodi .
Tym padom mi ho vymnenia a predpokladam , ze o taku dobu uz nebudu mat skladom tento typ .
Mohli by to kompenzovat novym NB . (cisto len moja teoria)
zvolim si pravdepodobne tu druhu variantu na nahodne poskodenie .
nastudoval som si podmienky , a tam stoji tolko , ze ked sa mi podari poskodit display tak platim spoluucast dakych 100€ ine nic .
o 3 roky bude notebook pomerne stary a slaby (odhad do buducnosti) tak sa moze stat , ze nanho nedam pozor a nahodou sa poskodi .
Tym padom mi ho vymnenia a predpokladam , ze o taku dobu uz nebudu mat skladom tento typ .
Mohli by to kompenzovat novym NB . (cisto len moja teoria)
Spoiler: ukázať
-
- Nový používateľ
- Príspevky: 47
- Dátum registrácie: St 20. Okt, 2010, 09:34
- Bydlisko: Bratislava 1
Re: Pomoc poradenie ohladom zaruky-Acer
Rado sa stalo.
Len este si potom davaj pozor na to, na co mas pravo v ramci zaruky (zakonnej) a na to, co mozes pozadovat v ramci servisu. Servis ti nepredlzuje zakonnu zaruku. Mas tam rozdielne prava a povinnosti.
Len este si potom davaj pozor na to, na co mas pravo v ramci zaruky (zakonnej) a na to, co mozes pozadovat v ramci servisu. Servis ti nepredlzuje zakonnu zaruku. Mas tam rozdielne prava a povinnosti.