potreboval by som prosím poradiť, ale dôkladne, priam na expertnej úrovni v tomto:

Rozhodol som sa kúpiť Asus G73JH

Kupoval som v Datacome, nakoľko aj keď občas niekto na tento obchod frfle, vždy je to lepšie (a lacnejšie) ako keby som ho kupoval napr. z alzy, či tak..
Obchod prebehol korektne, prial som si zabalený kus, všetko prišlo podľa mojich požiadaviek, v tomto maximálna spokojnosť.
Už po pár dňoch však začal notebook vykazovať tieto závady:
1- velmi vysoke prevadzkove teploty IDLE 63,LOAD cez 100 stupnov C.
2- notebook neprijemne huci, jemne piska / aj v idle režime.
3- pri hrani hier obcas zamrzne, objavia sa hnede, ci zelene pasy.
4- obcas zacnu samovolne hlasno chrcat a praskat reproduktory.
5- plast notebooku začal po pár dňoch na lavej strane pod klávesnicou pri aj miernom stlačení vydávať "cvakavý" zvuk, čoho následkom teraz občas nepríjemne rezenuje subwoofer.
notebook som používal sotva asi 20 dní a už teda musel ísť s týmito závadami do servisu. Tieto závady sú reálne, ani jednu som neprikrášlil, závady 3 a 4 som zdokumentoval aj na videozáznam a pribalil. Navyše tu som závady uviedol veľmi stručne, servis má omnoho podrobnejší a špecifikovaný opis týchto závad. Písal som aj do DATACOMU, že čo mám robiť, keď notebook ma toľko závad naraz, no odkázali ma, že to mám poslať priamo do servisu cez kuriera, ktorý zabezpečuje servis. Napriek tomu, že som mal pochybnosti, či už nemám nárok na odstúpenie od zmluvy som notebook predsa len poslal kurierom rovno do servisu. Viete, nie je pre mňa priorita sa naťahovať s nejakým Datacomom a robiť nepríjemnosti im aj mne. Ale, nie som si istý, či mi servis dokáže všetky závady opraviť riadne a k spokojnosti, nakoľko po prečítaní XY fór k tomuto notebooku zisťujem, že napr.práve závada 3 a 4 sa objavuje aj po opravách.
a teraz už otázky:
postupoval som správne? Tým, že som to poslal rovno do Asus autorizovaného servisu SIL, nejak som si uškodil? Pretože poviem úprimne, stratil som dôveru v tento výrobok, mám obavu, že niektoré závady sa prejavia aj po oprave. Ako mám postupovať, ak sa závady opätovne prejavia aj po oprave? oficiálne oprava notebooku v sil.cz bola zahájená od 6.9.2010, ešte sa spolieham, že by sa možno nestihla 30 dňovka, tá je presne do 6.10.2010, že?.. môžem potom, t. j. 7.9.2010 žiadať okamžite vrátanie peňazí z datacomu? majú totiž nejaké divné veci uvedené v reklamačnom poriadku, ale zo zákona mám nárok na vrátenie peňazí, nie? Kupoval som to samozrejme ako fyzická osoba, nie na firmu. Ak by mi aj vznikol nárok na vrátenie peňazí, asi si rovno vyberiem iný v sume, ktorú som zaplatil, ale tento rozhodne už nie. Môžu mi inak poslať z datacomu v prípade, že servis pretiahne 30 dňovku nový kus daného booku? Mám právo takéto riešenie odmietnuť a žiadať iný book v cene, ktorú som zaplatil, alebo žiadať vrátenie peňazí?
Prepáčte za množstvo a rozsah otázok, ale chcem sa prpraviť na čokoľvek.
Ďakujem za pomoc.