Tak, môj tradičný "problém", po určitej dobe mi odchádzajú myšky a klavesnice. Tentokrát mi prestáva reagovať ľavé tlačidlo na myške. Podľa programingshop.sk (kde som myšku vtedy kúpil) je záruka 5 rokov, avšak sa nevzťahuje na mechanické poškodenia, citujem:
- nefungujúce tlačítka na klávesnici či myške (napr. po obliatí nápojom alebo vyklikaním)
Bohužial pri takýchto závadách výrobcovia nechcú tovar vymeniť.
čo teda robiť? je nejaká šanca či zbytočne?
myš je od Logitechu...
myslim, ze mas stastie v tomto pripade. Neviem preco, ale Logitech ma nejake zvlastne pravidla, co sa tyka reklamacii (myslim, ze pokial je vyrobok pod 200$ tak logitech nevyzaduje vratenie vadneho produktu) a staci im napisat mail na tech support a oni poslu novu mys. Poznam asi 10 ludi z roznych krajin, ktorym po par rokoch odisla mx518, napisali mail do Logitechu, ze im napriklad odisiel kabel, a postou dostali novu mys. Ja som to nikdy nepotreboval, ale skus pozriet na ich stranku. Ak tam nic nenajdes, skus google, spominalo sa to na roznych forach.
EDIT: skusenosti par ludi
so good and friendly i mailed to them that my mx518 doesnt function as it did before np they gonna send me a new one 2 months ago i asked where to get the original feet because hyperglides etc. are to small in comparison to the original feet,they send me a pack for free next mouse is going to be a logitech for sure :p
I tried the trick, contacted logitech support the 16 september,
they asked some numbers under the mx518, adress, purchase date..
then they say its okay, wait 4 to 14 days to receive the new mouse
today i just received it by UPS (they called me this morning, "hey blabla we are coming this morning ), nice, in 5 days, i got it 8D
Otázka je potom na aký support? (z akej krajiny) a či platí potom stále tých 5 rokov záruky, lebo čo sa týka záruky, našiel som jedine niečo na USA stránke a tam majú celkovo nejako kratšie záručné doby.
- spinac tlacitka niekedy len staci rozobrat a znaovu napruzit spinaci mechanizmus, a cele to zakvapnes lepidlom...
- da sa aj komplet vymenit, len nove tlacitko "z standardneho eleko obchodu" je obicajne hlucnejsie a tuchsie (v misi potom urob "rosadu" tlacitok)
crux2005 napísal:Otázka je potom na aký support? (z akej krajiny) a či platí potom stále tých 5 rokov záruky, lebo čo sa týka záruky, našiel som jedine niečo na USA stránke a tam majú celkovo nejako kratšie záručné doby.
tak ono to nie je reklamacia ako taka, ludia takto "reklamovali" niekolko rokov stare mysky, cize uz mimo zaruky. Nejak blizsie som neskumal, na aky mail pisali, ale vzhladom na to, ze poznam ludi z nl, uk, be, fi, de a aj par z azie, co takto dostali novu mx518, tak pravdepodobne to bol medzinarodny support.
tak moja by mala byť ešte aj v 3 ročnej záručnej dobe ako pozerám, tak zavolám na SR Logitech Support, dúfam, že sú rovnako dobrý ako zahraničný support
filuS napísal:myslim, ze mas stastie v tomto pripade. Neviem preco, ale Logitech ma nejake zvlastne pravidla, co sa tyka reklamacii (myslim, ze pokial je vyrobok pod 200$ tak logitech nevyzaduje vratenie vadneho produktu) a staci im napisat mail na tech support a oni poslu novu mys. Poznam asi 10 ludi z roznych krajin, ktorym po par rokoch odisla mx518, napisali mail do Logitechu, ze im napriklad odisiel kabel, a postou dostali novu mys. Ja som to nikdy nepotreboval, ale skus pozriet na ich stranku. Ak tam nic nenajdes, skus google, spominalo sa to na roznych forach.
EDIT: skusenosti par ludi
so good and friendly i mailed to them that my mx518 doesnt function as it did before np they gonna send me a new one 2 months ago i asked where to get the original feet because hyperglides etc. are to small in comparison to the original feet,they send me a pack for free next mouse is going to be a logitech for sure :p
I tried the trick, contacted logitech support the 16 september,
they asked some numbers under the mx518, adress, purchase date..
then they say its okay, wait 4 to 14 days to receive the new mouse
today i just received it by UPS (they called me this morning, "hey blabla we are coming this morning ), nice, in 5 days, i got it 8D
Sorry, ale takto to nefunguje. Ja som sa o taketo nieco pokusal uz davnejsie, a akurat mi odpisali, ze mam poslat mys na reklamaciu tam kde som ju kupil a tam kde mam zaruku (progamingshop).
So I bought a Logitech Illuminated Keyboard, but managed to break the shift key on the right hand side.
The thing is, I bought it from ebay and didn't have the original purchase information
So when I checked if Logitech could help with my damaged keyboard they asked me to provide purchase information, which, in my case was the PayPal transaction and the ebay feedback I received as a buyer.
This was enough for them to send out a brand spanking new Logitech Illuminated Keyboard !!!
To je ale uplne ina situacia. Dotycny nema fakturu k myske ani ziadne udaje ktore by mohol predlozit na reklamaciu tam kde bola mys originalne zakupena.
Kazdopadne nech skusi najprv ten support, za pokus nic neda.
Tu vam este prihazdujem odpoved, co som od nich dostal:
Dear XXXXX,
Thank you for calling to Logitech Support today.
Regarding your faulty G500 gaming mouse.
As the product is still in retailers two years warranty please visit the point of purchase for replacement.
If you can't you may contact our official service at Logitech@sk.fixit-service.com for replacement.
Mne začalo podivne praskať koliesko v mojej Razer Deathadder . Napísal som do PGS a odpísali , že im to mám poslať. Po cca týždni mi prišla nová myška.
Mne na MX518 lavé tlačidlo funguje ale je také ´rozhejgané´ a voľné oproti pravému a dosť ma to štve. Pomohli by ste mi prosím to poslať na ten logitech support ? keďže až tak dobrú anglinu nemám aby som im toto opísal. Kupovaná je v Ageme pred rokom aj čosi a na Ageme mi to asi neuznajú.
CPU AMD Phenom II X4 955@3,9GHz + Gelid Tranquillo Rev.2 MB Gigabyte GA-890GPA-UD3H (rev. 2.1) GPU MSI GT 9600 512MB 700MHz@750MHz
RAM Corsair Vengeance DDR3 4GB 1600MHz CL9
PSU Coolermaster 600W SILENT Pro Mouse Logitech MX 518
Fan regulator Zalman Fan Mate 2 Wheel MOMO Racing Force Feedback
LCD Dell U2312HM
faugusztin napísal:No lenze ty si ju este mal v zaruke! crux2005 ju zjavne teda nema, ked progamingshop vylucuje mechanicke poskodenie z vad ktore moze reklamovat.
Skusil som ich kontaktovat ohladom mojej staruckej pokazenej G5.
We are really sorry to hear that you are having problem with your Logitech G5 Gaming Mouse. Unfortunately, we must inform you that your product is defective. Logitech understands the situation in which you have been placed. Unfortunately, we are unable to replace your product as Logitech's Limited Hardware Warranty (http://www.logitech.com/warranty) for your product has expired.
We do apologize for the inconvenience that this may have caused you.