Reklamácia myšky?

Všetko o reklamáciách a skúsenostiach s predajcami ...
Používateľov profilový obrázok
crux2005
VIP
VIP
Príspevky: 10030
Dátum registrácie: So 18. Jún, 2005, 20:00
Bydlisko: Nové Zámky

Reklamácia myšky?

Príspevok od používateľa crux2005 »

Zdravím,

Tak, môj tradičný "problém", po určitej dobe mi odchádzajú myšky a klavesnice. Tentokrát mi prestáva reagovať ľavé tlačidlo na myške. Podľa programingshop.sk (kde som myšku vtedy kúpil) je záruka 5 rokov, avšak sa nevzťahuje na mechanické poškodenia, citujem:
- nefungujúce tlačítka na klávesnici či myške (napr. po obliatí nápojom alebo vyklikaním)
Bohužial pri takýchto závadách výrobcovia nechcú tovar vymeniť.
čo teda robiť? je nejaká šanca či zbytočne?
myš je od Logitechu...

díky za každú radu ;)
s pozdravom, crux.
Shines
Nový používateľ
Nový používateľ
Príspevky: 152
Dátum registrácie: St 04. Máj, 2011, 18:52
Bydlisko: Trnava

Re: Reklamácia myšky?

Príspevok od používateľa Shines »

kúpiť novú ...
Používateľov profilový obrázok
k0rben
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 2025
Dátum registrácie: So 23. Feb, 2008, 14:00
Bydlisko: Banská Bystrica

Re: Reklamácia myšky?

Príspevok od používateľa k0rben »

Ak mas cas a nervy tak im skus zavolat, pripadne ich nejako presvedcis alebo si kup novy spinac a preletuj namiesto stareho.
Spoiler: ukázať
Online :
|Intel i5-750@Gelid Tranquillo|G.SKILL Ripjaws 1600Mhz CL9 2x4Gb + Kingston HyperX DDR3 1600Mhz CL9 XMP 2x2Gb|Asus P7P55D|Sapphire HD5770 1Gb GDDR5 Vapor-X@900/1400+Custom Accelero S1r2|Samsung HD502HJ+Scythe Himuro|Corsair TX650|Antec 300@3xGelid Silent 12+TB SIlence 140mm+Scythe KazeMaster|Syncmaster T220|Logitech MX518 + Steel Series QCK|KME 2201 Black|Logitech S220 2.1 + KOSS SB49|

Offline :
|Intel Celeron D331 - 2.6GHz @ 2.9GHz + Akasa AK-965|WD800JD 80 GB + Scythe Himuro|Sapphire Radeon X800GTO|MSI 915PL Neo|PQI DDR 1GB 440Mhz|EC 350W|EC 5470-P4|

Offline :
|Intel Pentium III - 1.0GHz @ 1.2GHz (box)|WD200EB 20 GB + ghetto silencer|Inno3D GeForce2 MX400 64MB|Gigabyte GA-6OX|Hyundai SDRAM 256MB 133@160Mhz|250W Noname|Eurocase MD 604|iiyama ProLite E431S|>Image<
Používateľov profilový obrázok
filuS
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 548
Dátum registrácie: Ut 26. Aug, 2008, 13:14
Bydlisko: Presov, Slovakia

Re: Reklamácia myšky?

Príspevok od používateľa filuS »

myslim, ze mas stastie v tomto pripade. Neviem preco, ale Logitech ma nejake zvlastne pravidla, co sa tyka reklamacii (myslim, ze pokial je vyrobok pod 200$ tak logitech nevyzaduje vratenie vadneho produktu) a staci im napisat mail na tech support a oni poslu novu mys. Poznam asi 10 ludi z roznych krajin, ktorym po par rokoch odisla mx518, napisali mail do Logitechu, ze im napriklad odisiel kabel, a postou dostali novu mys. Ja som to nikdy nepotreboval, ale skus pozriet na ich stranku. Ak tam nic nenajdes, skus google, spominalo sa to na roznych forach.

EDIT: skusenosti par ludi
so good and friendly :) i mailed to them that my mx518 doesnt function as it did before np they gonna send me a new one :) 2 months ago i asked where to get the original feet because hyperglides etc. are to small in comparison to the original feet,they send me a pack for free :) next mouse is going to be a logitech for sure :p
I tried the trick, contacted logitech support the 16 september,
they asked some numbers under the mx518, adress, purchase date..
then they say its okay, wait 4 to 14 days to receive the new mouse :D

today i just received it by UPS (they called me this morning, "hey blabla we are coming this morning :P ), nice, in 5 days, i got it 8D
Desktop
Spoiler: ukázať
Specs:
- AMD Ryzen 5 5600X + Noctua NH-U12S Chromax.black
- PowerColor Red Devil AMD Radeon RX 6700XT
- ASUS TUF Gaming B550M-PLUS
- Crucial Ballistix 32GB (4x8GB) 3600 MHz CL16
- Be Quiet! Pure Base 500DX Black + 5x Noctua fans
- Corsair RM650x + CableMod PRO ModMesh C-Series Kabel Kit (Black/Red)
- Samsung 970 EVO Plus 500GB + ADATA XPG SX8200 Pro 1TB
- Sound Blaster Z
OS: Windows 10 Home 64bit
Monitor: Zowie by BenQ XL2546K + Eizo FS2333
Peripherals:
- Logitech G PRO Superlight + Artisan Hien L Mid Wine Red
- Logitech G915 TKL (red)
- Audio-Technica ATH-G1WL
Používateľov profilový obrázok
crux2005
VIP
VIP
Príspevky: 10030
Dátum registrácie: So 18. Jún, 2005, 20:00
Bydlisko: Nové Zámky

Re: Reklamácia myšky?

Príspevok od používateľa crux2005 »

Otázka je potom na aký support? (z akej krajiny) a či platí potom stále tých 5 rokov záruky, lebo čo sa týka záruky, našiel som jedine niečo na USA stránke a tam majú celkovo nejako kratšie záručné doby.
s pozdravom, crux.
Používateľov profilový obrázok
Toman
VIP
VIP
Príspevky: 7733
Dátum registrácie: St 06. Júl, 2005, 20:00
Bydlisko: Engerau/Dreamland (Bratislava/Senec) (22)

Re: Reklamácia myšky?

Príspevok od používateľa Toman »

- spinac tlacitka niekedy len staci rozobrat a znaovu napruzit spinaci mechanizmus, a cele to zakvapnes lepidlom...
- da sa aj komplet vymenit, len nove tlacitko "z standardneho eleko obchodu" je obicajne hlucnejsie a tuchsie (v misi potom urob "rosadu" tlacitok)
AMD 7600X, B650M, 32Gb 6400, RTX 3070TI, Fractal Torrent
Používateľov profilový obrázok
filuS
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 548
Dátum registrácie: Ut 26. Aug, 2008, 13:14
Bydlisko: Presov, Slovakia

Re: Reklamácia myšky?

Príspevok od používateľa filuS »

crux2005 napísal:Otázka je potom na aký support? (z akej krajiny) a či platí potom stále tých 5 rokov záruky, lebo čo sa týka záruky, našiel som jedine niečo na USA stránke a tam majú celkovo nejako kratšie záručné doby.
tak ono to nie je reklamacia ako taka, ludia takto "reklamovali" niekolko rokov stare mysky, cize uz mimo zaruky. Nejak blizsie som neskumal, na aky mail pisali, ale vzhladom na to, ze poznam ludi z nl, uk, be, fi, de a aj par z azie, co takto dostali novu mx518, tak pravdepodobne to bol medzinarodny support.
Desktop
Spoiler: ukázať
Specs:
- AMD Ryzen 5 5600X + Noctua NH-U12S Chromax.black
- PowerColor Red Devil AMD Radeon RX 6700XT
- ASUS TUF Gaming B550M-PLUS
- Crucial Ballistix 32GB (4x8GB) 3600 MHz CL16
- Be Quiet! Pure Base 500DX Black + 5x Noctua fans
- Corsair RM650x + CableMod PRO ModMesh C-Series Kabel Kit (Black/Red)
- Samsung 970 EVO Plus 500GB + ADATA XPG SX8200 Pro 1TB
- Sound Blaster Z
OS: Windows 10 Home 64bit
Monitor: Zowie by BenQ XL2546K + Eizo FS2333
Peripherals:
- Logitech G PRO Superlight + Artisan Hien L Mid Wine Red
- Logitech G915 TKL (red)
- Audio-Technica ATH-G1WL
Používateľov profilový obrázok
crux2005
VIP
VIP
Príspevky: 10030
Dátum registrácie: So 18. Jún, 2005, 20:00
Bydlisko: Nové Zámky

Re: Reklamácia myšky?

Príspevok od používateľa crux2005 »

tak moja by mala byť ešte aj v 3 ročnej záručnej dobe ako pozerám, tak zavolám na SR Logitech Support, dúfam, že sú rovnako dobrý ako zahraničný support :)
s pozdravom, crux.
esdxx
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 465
Dátum registrácie: So 25. Júl, 2009, 14:43
Bydlisko: Bratislava

Re: Reklamácia myšky?

Príspevok od používateľa esdxx »

filuS napísal:myslim, ze mas stastie v tomto pripade. Neviem preco, ale Logitech ma nejake zvlastne pravidla, co sa tyka reklamacii (myslim, ze pokial je vyrobok pod 200$ tak logitech nevyzaduje vratenie vadneho produktu) a staci im napisat mail na tech support a oni poslu novu mys. Poznam asi 10 ludi z roznych krajin, ktorym po par rokoch odisla mx518, napisali mail do Logitechu, ze im napriklad odisiel kabel, a postou dostali novu mys. Ja som to nikdy nepotreboval, ale skus pozriet na ich stranku. Ak tam nic nenajdes, skus google, spominalo sa to na roznych forach.

EDIT: skusenosti par ludi
so good and friendly :) i mailed to them that my mx518 doesnt function as it did before np they gonna send me a new one :) 2 months ago i asked where to get the original feet because hyperglides etc. are to small in comparison to the original feet,they send me a pack for free :) next mouse is going to be a logitech for sure :p
I tried the trick, contacted logitech support the 16 september,
they asked some numbers under the mx518, adress, purchase date..
then they say its okay, wait 4 to 14 days to receive the new mouse :D

today i just received it by UPS (they called me this morning, "hey blabla we are coming this morning :P ), nice, in 5 days, i got it 8D
Sorry, ale takto to nefunguje. Ja som sa o taketo nieco pokusal uz davnejsie, a akurat mi odpisali, ze mam poslat mys na reklamaciu tam kde som ju kupil a tam kde mam zaruku (progamingshop).
faugusztin
Moderátor
Moderátor
Príspevky: 15054
Dátum registrácie: Ut 26. Feb, 2008, 14:00
Bydlisko: Bratislava/Štúrovo

Re: Reklamácia myšky?

Príspevok od používateľa faugusztin »

Zaujimave esdxx, ze tvrdis ze to tak nefunguje, ked to zjavne tak funguje :
http://forums.bit-tech.net/showthread.php?t=208994
So I bought a Logitech Illuminated Keyboard, but managed to break the shift key on the right hand side.

The thing is, I bought it from ebay and didn't have the original purchase information

So when I checked if Logitech could help with my damaged keyboard they asked me to provide purchase information, which, in my case was the PayPal transaction and the ebay feedback I received as a buyer.

This was enough for them to send out a brand spanking new Logitech Illuminated Keyboard !!!
esdxx
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 465
Dátum registrácie: So 25. Júl, 2009, 14:43
Bydlisko: Bratislava

Re: Reklamácia myšky?

Príspevok od používateľa esdxx »

To je ale uplne ina situacia. Dotycny nema fakturu k myske ani ziadne udaje ktore by mohol predlozit na reklamaciu tam kde bola mys originalne zakupena.

Kazdopadne nech skusi najprv ten support, za pokus nic neda.

Tu vam este prihazdujem odpoved, co som od nich dostal:
Dear XXXXX,

Thank you for calling to Logitech Support today.

Regarding your faulty G500 gaming mouse.

As the product is still in retailers two years warranty please visit the point of purchase for replacement.
If you can't you may contact our official service at Logitech@sk.fixit-service.com for replacement.

Sincerely,

Jakub Jarausch
Logitech Support
faugusztin
Moderátor
Moderátor
Príspevky: 15054
Dátum registrácie: Ut 26. Feb, 2008, 14:00
Bydlisko: Bratislava/Štúrovo

Re: Reklamácia myšky?

Príspevok od používateľa faugusztin »

No lenze ty si ju este mal v zaruke! crux2005 ju zjavne teda nema, ked progamingshop vylucuje mechanicke poskodenie z vad ktore moze reklamovat.
pato294
Nový používateľ
Nový používateľ
Príspevky: 107
Dátum registrácie: So 19. Dec, 2009, 20:48
Bydlisko: Tlmače

Re: Reklamácia myšky?

Príspevok od používateľa pato294 »

Mne začalo podivne praskať koliesko v mojej Razer Deathadder . Napísal som do PGS a odpísali , že im to mám poslať. Po cca týždni mi prišla nová myška.
Používateľov profilový obrázok
Courage_SK
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1624
Dátum registrácie: Po 01. Nov, 2010, 19:52
Bydlisko: Považská Bystrica - Rozkvet

Re: Reklamácia myšky?

Príspevok od používateľa Courage_SK »

Mne na MX518 lavé tlačidlo funguje ale je také ´rozhejgané´ a voľné oproti pravému a dosť ma to štve. Pomohli by ste mi prosím to poslať na ten logitech support ? keďže až tak dobrú anglinu nemám aby som im toto opísal. Kupovaná je v Ageme pred rokom aj čosi a na Ageme mi to asi neuznajú.
CPU AMD Phenom II X4 955@3,9GHz + Gelid Tranquillo Rev.2
MB Gigabyte GA-890GPA-UD3H (rev. 2.1) GPU MSI GT 9600 512MB 700MHz@750MHz
RAM
Corsair Vengeance DDR3 4GB 1600MHz CL9
PSU
Coolermaster 600W SILENT Pro Mouse Logitech MX 518
Fan regulator
Zalman Fan Mate 2 Wheel MOMO Racing Force Feedback
LCD
Dell U2312HM
esdxx
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 465
Dátum registrácie: So 25. Júl, 2009, 14:43
Bydlisko: Bratislava

Re: Reklamácia myšky?

Príspevok od používateľa esdxx »

faugusztin napísal:No lenze ty si ju este mal v zaruke! crux2005 ju zjavne teda nema, ked progamingshop vylucuje mechanicke poskodenie z vad ktore moze reklamovat.
Skusil som ich kontaktovat ohladom mojej staruckej pokazenej G5.
We are really sorry to hear that you are having problem with your Logitech G5 Gaming Mouse. Unfortunately, we must inform you that your product is defective. Logitech understands the situation in which you have been placed. Unfortunately, we are unable to replace your product as Logitech's Limited Hardware Warranty (http://www.logitech.com/warranty) for your product has expired.

We do apologize for the inconvenience that this may have caused you.

Návrat na "Reklamácie a paragrafy"