
Dňa 8.12.2011 som objednával pre spolužiaka notebook konkrétne tento http://www.alza.sk/asus-k53e-sx498-d254170.htm + túto tašku na notebook http://www.alza.sk/belkin-f8n727-cerna-d281119.htm. Včera mi to prišlo. BohužiaĽ na notebooku nejde touchpad + tlačítka pod ním (pravé aj ľavé) už od začiatku, takže už windows som inštaloval na klávesnici. Po nainštalovaní win + driverov som ešte poskúšal rôzne verzie na touchpad a bol som sa ešte opýtať u nás v PC shope tak mi chalan povedal že to je na RMA. No lenže to má byť do Vianoc a to RMA určite nestíha pri postupe Alzy. Tak by som ho proste chcel vrátiť. Len mám pár otázok:
1.) ako mám postupovať? Písal som včera večer aj im pomocou kontaktného formuláru, no ešte mi neodpovedali a tá odpoveď (aspoň u mňa trvá aj 3 dni) a na tel. č.: +421 2 5710 1800 som sa snažil volať (čo mám na faktúre) ale iba mi to pípa ako keby číslo neexistovalo.
2.) dá sa to vlastne vrátiť aj keď je to poškodené? Samozrejme nieje to mechanická, mnou spôsobená závada.
3.) zoberú to späť aj keď už tam nie sú ochranné fólie? (okolie displeja + ľavé a pravé tlačítko pod touchpadom)
4.) nainštaloval som tam skúšobný windows 7 ultimate X64, mám ho odtiaľ odinštalovať pred vrátením, alebo ho tam mám nehať?
5.) tých 7 dní sa ráta od vystavenia faktúry (8.12.) alebo od doručenia UPSkom (12.12)? Je to 7 dní aj so sviatkami a víkendom, alebo len pracovné dni?
Za vaše rady ďakujem.